Stránka 92 z 117

Napsal: úte kvě 18, 2010 18:30
od Puhi
ja by som hľadal radšej chybu, v íných turbách je olej zrejme aj v takých miestach, kde máš ty chladenie vodou a aby ti to fakt neprasklo :roll:

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:24
od Atex
Do pytle tak ja nevim, hladina vody je asi 1-2cm pod turbem. Niz ho dat uz nemuzu.

Obrázek

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:29
od rosta
a není tam bublina-já bych to projel -moc to nehonil a zkoušel to odvzdušnit-vím jaký je problém odvzdušnit u žíga blbý topení-je tam prostě jen bublina-čerpadlo to musí protlačit

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:29
od Cooper
Hmm....a jak nastartuješ tako se to naplní ne?.....

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:33
od Lada Rider
A co takto jednoducho fuknut papulou do chladica, to by malo pomoct odvzdusnit...

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:40
od Atex
Ja si taky myslel ze to v pohode nacucne, ale hadice je porad sucha, kdyz do ni pichnu sroubovak tak je mokry. Chybi tam fakt malinky kousek a nechce se chytnout. Za jizdy se to treba nejak promicha. Teda doufam...

Napsal: úte kvě 18, 2010 19:44
od Štěpán
Neznam tu konstrukci, ale není to tak, že vstup vodu do turba je z ( třeba ) výstupu vody v hlavě a výstup turba je zase na vstupu do vodního čerpadla, případně na trubku od topení do čerpadla?

Napsal: úte kvě 18, 2010 20:55
od Atex
Štěpán Getsko, Tak nejak jsem si to take predstavoval, nez jsem to zacal zkoumat. Je to zvlast oddeleny okruh od vseho ostatniho. Privod studene vody je primo z chladice a odvod jde primo do cerpadla. Prakticky nasava cerpadlo vodu tim tlustym privodem a + jeste dalsim pres turbinu.

Napsal: úte kvě 18, 2010 21:13
od Chester
Tak na chvilku zmáčkni tu tlustou hadici, tim by se to mohlo protáhnout.

Napsal: stř kvě 19, 2010 03:47
od Atex
Chester píše:Tak na chvilku zmáčkni tu tlustou hadici, tim by se to mohlo protáhnout.
To jsme take zkouseli, konec hadice po rozpojeni je porad suchy a hladina vody jde videt temer okem. To musi byt nejaky zadrhel....

Napsal: stř kvě 19, 2010 08:44
od vintera
voda teče cestou menšího odporu, tedy okruhem s menším odporem, je to podobné jako ústřední topení v domě. čerpadlo zřejmě nepřekoná celkový hydraulický odpor vedení vody, tedy buď je chyba v instalaci (odvzdušnit, přehozené hadice, ucpané), nebo slabé čerpadlo, které výkonem nepokrývá potřebu práce na přepravu veškeré vody (tedy mnoho vody) . Záleží též, kde je další okruh napojený, termostat dokud se neotevře, tak voda necirkuluje všude. Chtělo by to nákres zapojení celého okruhu.

Na odlehčení - u felicie (r.59) se mi po výměně kompletního nového čerpadla vody začala vařit, měnil jsem termostat, ale v tělese čerpadla byla chcíplá německá myš.

Napsal: stř kvě 19, 2010 14:57
od Atex
Takze je to takhle, nez se o tom bavit do nekonecna, radeji jsem to nakreslil:

Obrázek

Napsal: stř kvě 19, 2010 15:32
od Saša
Tak jak je to nakresleno to chodit nebude , je to na stejném tlakovém spádu , pomineme li odpor chladiče .
Tu jakoby vstupní (u čerpadla) přendej na výtlak malého okruhu - třeba do topení .

Napsal: stř kvě 19, 2010 15:38
od Cooper
A u originál Lancie to turbo bylo asi níž, co?

Napsal: stř kvě 19, 2010 15:50
od Pája
Cooper píše:A u originál Lancie to turbo bylo asi níž, co?
Nebo chladič vejš???