Stránka 91 z 117
Napsal: sob kvě 08, 2010 17:30
od Pája
Atex píše:
A jak jsme se bavili o tom intercooleru, ze je v motorovem prostoru, tak byl stale uplne ledovy stejne jako cele saci potrubi.
Ještě aby ne, když turbo netlačí a jen se to chladí nasávanym vzduchem.
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:39
od Atex
Pája píše:Atex píše:
A jak jsme se bavili o tom intercooleru, ze je v motorovem prostoru, tak byl stale uplne ledovy stejne jako cele saci potrubi.
Ještě aby ne, když turbo netlačí a jen se to chladí nasávanym vzduchem.
Ano takto by to bylo, kdyby byl propojeny se sacim potrubim
. Dnes jsem mel vzacnou navstevu a to Turbozigiho. Pri te prilezitosti jsme to meli nakople s kompletne zapojenym sanim. Ten zvoucek bych mohl poslouchat porad, to je balada
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:32
od rosta
on turbožigi na náš klub nezapoměl
hurrá a co ses dozvěděl ? tomuhle říkám úpravy a ne ty chujoviny co dělá dotyčný s modrou 01
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:42
od Marťas
rosta píše:chujoviny co dělá dotyčný s modrou 01
Aby si to někdo s modrou 01 nevzal osobně, ne každej jí prasí
Napsal: pon kvě 10, 2010 20:45
od Ondra 07
Peknej zvuk... jakej das koncovej tlumic? Na turbine dobre zni ten nerezovy valec s velkou koncovkou jako maji treba lancery a imprezy. Jeste aby dobre chodil v zatezi az ho protahnes.
Napsal: pon kvě 10, 2010 21:16
od zigul01
rosta píše:tomuhle říkám úpravy a ne ty chujoviny co dělá dotyčný s modrou 01
tos myslel me jo ......... no coment
Atexi pekny
uz se tesim az to uvidim na zivo
Napsal: úte kvě 11, 2010 10:17
od Atex
Ondra 07 píše:Jeste aby dobre chodil v zatezi az ho protahnes.
Tak pokud tento vikend budu makat jako predchozi, tak bych to chtel uz projet.
Napsal: úte kvě 11, 2010 11:01
od Maniac
šikovnej
. Jinak to bublání je normální pokud nemáš origo tlumiče a katalizáor. Já sám o něm hodně uvažuju aby mi to tak nedunělo ve vyšších otáčkách. JIank jen tak dál chlape:)
Napsal: úte kvě 11, 2010 11:27
od Atex
Maniac píše:šikovnej
. Jinak to bublání je normální pokud nemáš origo tlumiče a katalizáor. Já sám o něm hodně uvažuju aby mi to tak nedunělo ve vyšších otáčkách. JIank jen tak dál chlape:)
Stejne mi to bublalo i na origo aute, tomu znamemu ne, to byla prvni vec ktere jsem si vsiml.
Napsal: úte kvě 11, 2010 14:05
od Little Red Riding Hood
Atex, dělali jste na tom třeba ventily nebo něco??... i se změnou vule dostane motor jinej zvuk.. ale vzhledem k té zástavbě bych se moc nedivil že je to jine než v serii..
Napsal: sob kvě 15, 2010 16:07
od Ondra 07
Little Red Riding Hood píše:dělali jste na tom třeba ventily nebo něco??
Myslim ze Atex do toho bloku a hlavy vubec nehrabal, navic na lancii si ventily sam urcite neudelas. Serizuji se tak ze meris vuli a podle toho vkladas specialni podlozky do tech hydrokyblicku ktery kryjou pruziny ventilu. Jakmile si podlozky nameri, tak je musi objednat a pomoci pripravku a spec. klesti vymenit. Ale tohle se dela jen kdyz davas treba jinou vacku nez na kterou to ve vyrobe seridily, jinak do toho nehrabat, aby se pripadny fistron nedivil, ze je to horsi nez kdyz se do toho vlozil. Potom samotne vule by se meli sami udrzovat tlakem oleje, proto hydrostelung...
Tohle jsem se o italech dovedel z ust znameho, je to zkuseny servisak, zadne ucho po vyuceni co se do posledni chvile rozhodovalo jetsli mechos, nebo kuchar...
Napsal: sob kvě 15, 2010 19:26
od rosta
jojo tohle seřizování měl taky fiat 125 special-náš dědek ho měl a byla to raketa-1600 2 krát OHC
Napsal: sob kvě 15, 2010 20:17
od Atex
Dnes jsem dodelal vsechny zakladni veci aby auto mohlo jezdit, zadni brzdy byly v haji (valecky), tak jsem tam praskl nove fenoxy. Jeste mam trochu zmatek v cidlech na olej a na vodu. Na olej to ma 4 konektory, zigul 2
Jen zjistit ktery je ktery
. Jinak vsechny svetla sviti a blikaji. Takze pokud panbuh da a jeste zitra nebide nejaky slejvak, tak to pujdu konecne projet. Uaaah to jsou nervy
Napsal: úte kvě 18, 2010 17:26
od Atex
Tak trochu priblbly dotaz .... Co kdyz pres turbinu nepujde voda? Upecu ho? U zadnych jinych motoru jsem to nevidel, at uz jsou velke, male... Proste nechapu na co to tam vubec je, ani Fiaty to nemaji, jen Lancie. Z nejakych zahadnych duvodu mi to nechce nacucnout vodu, tak nevim co s tim.
Napsal: úte kvě 18, 2010 17:38
od Cooper
Já velké turbo s vodou na lokomotivě vídávám denně. Když se přehřeje, tak praskne.