Stránka 91 z 342
Napsal: sob bře 06, 2010 18:40
od zelvotron
Jízda ke Dni TGM, že by porucha na Albatrosu?
Napsal: sob bře 06, 2010 20:24
od Křečík Barbuška
To je jen skrytá reklama AŽD
.
Honzo, moc se na ty dráhy nežeň, víš přece co říkal Dušek
.
Napsal: sob bře 06, 2010 20:45
od karloslt
zelvotron píše:Jízda ke Dni TGM, že by porucha na Albatrosu?
Obrázek
nikoliv - střet pravidelného vlaku s autem na přejezdu.
Napsal: sob bře 06, 2010 21:15
od Laďuša
karloslt píše:zelvotron píše:Jízda ke Dni TGM, že by porucha na Albatrosu?
Obrázek
nikoliv - střet pravidelného vlaku s autem na přejezdu.
To bych asi potřeboval objasnit. O jakej pravidelnej šlo a proč je teda na přípřeži Albatrose ta Bardotka?
A tady bych přidal další albumek ze svojí zahrádky
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Hornicke_m ... 14.8.2009/
Napsal: sob bře 06, 2010 21:53
od zelvotron
Leda by kvůli tomu střetu nemohl vlak dojet do stanice, kde by otočili loko, vzhledem k tomu, že je připřažená tendrem napřed a z nějakýho důvodu nechtěli nebo nemohli "couvat" celou cestu vlastní silou, ale jen dohad...
Napsal: sob bře 06, 2010 22:19
od Laďuša
Hmm.. No tendrem napřed bejvá omezená rychlost asi na 50km/h, nemýlim-li se... V tom by to možná bejt mohlo, ale leda za předpokladu, že jako nečinná by mohla rychlejš...
Nu snad se to dovíme
Napsal: ned bře 07, 2010 09:58
od Cooper
Proč by měla být jízda tendrem napřed omezená? Vždyť se tak jezdilo normálně plnou rychlostí i za našich dědů.....
Napsal: ned bře 07, 2010 17:32
od Laďuša
Protože pojezd mašin a spojení s tendrem a vůbec to bylo konstruovaný pro jízdu komínem napřed a jízda dozádu nebyla holt tak bezpečná
Hláška z netu:
Jedním ze znaků parního provozu byla nutnost otáčení lokomotiv ve vratných stanicích do polohy komínem napřed. Bylo to především kvůli spojení lokomotiv s tendrem, ale i kvůli konstrukci pojezdu některých lokomotiv. Většina lokomotiv u ČSD měla rychlost tendrem napřed omezenou na 50 km/h. I lokomotivy tendrové měly většinou omezenou rychlost při jízdě vzad.
__________________
A, dobrej skutek musí bejt po zásluze potrestán...
De*ilní Najbrt, ani vylepšovat se to nesmí. Zlatý starý vzory 1982 a 88 a iniciativa jednotlivých dep....
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... f=28/31961
Napsal: pon bře 08, 2010 18:51
od zelvotron
Mě by zajímalo, kdy se na najbrta začnou malovat oranžový a žlutý pruhy až se zjistí, že to není vidět
mmch jsem teď slyšel, že albatros mě poruchu, tak si pak má člověk vybrat, leda se zeptat přímo Lívie
No a kdyby nebyla jízda tendrem napřed omezená, tak by na nádražích nemuseli bejt točny
Napsal: pon bře 08, 2010 20:01
od Laďuša
zelvotron píše:No a kdyby nebyla jízda tendrem napřed omezená, tak by na nádražích nemuseli bejt točny
Ale jo, dyť i dneska se točny normálně používají
Ono taky zajisté šlo o to, že je pohodlnější mít ovládací prvky před sebou a vidět na stranu se značkama a návěstidlama, než stát zády ke stanovišti, muset se otáčet a přes uhlák nevidět na semafory
Napsal: pon bře 08, 2010 20:18
od Cooper
Laďuša píše:semafory
Návěstidla
Za to mě dycky ve škole seřvali.....Vlak jede v zatáčce do kopečka a míjí semafor....
Napsal: pon bře 08, 2010 20:22
od Michal Pokorný
Cooper píše:Laďuša píše:semafory
Návěstidla
Za to mě dycky ve škole seřvali.....Vlak jede v zatáčce do kopečka a míjí semafor....
No, však Laďuša se vyjadřuje zásadně klatovštinou
Klatovák totiž slovo návěstidlo neumí ani vyslovit, natož napsat
Napsal: pon bře 08, 2010 21:27
od Laďuša
Hele, Michale, neštvi a pořádně si přečti muj předchozí příspěvek
A doporučuju podívat se do slovníku cizích slov
Semafor = mechanické nebo světelné signalizační zařízení; návěstidlo
Samozřejmě uznávam, že na dráze je slovo návěstidlo frekventovanější. Do svýho příspěvku jsem semafor použil hlavně ze slohovýho hlediska, návěstidlo 2x na krátkej příspěvek se prostě nehodilo
Napsal: pon bře 08, 2010 21:30
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Hele, Michale, neštvi a pořádně si přečti muj předchozí příspěvek
No jo ,jednou si se přemohl, no
Napsal: pát bře 12, 2010 10:29
od Michal Pokorný