Stránka 10 z 29

Napsal: pon říj 25, 2010 19:06
od zelvotron
Zvláštní, to se mě ještě nikdy v žádným autě nestalo, pokud nepočítám když byly kontakty v páčce rozbitý a tak nějak to při přepínání blinkrů blikalo jak chtělo.

Napsal: pon říj 25, 2010 21:15
od Laďuša
Netvrdim, že se mi to stává běžně, fakt jenom hodně málokdy, ale rozhodně to neni kontaktama, ale rukama ;)

Napsal: úte říj 26, 2010 07:05
od vik2
me vic zajimaji ty tri paky na stredoven tunelu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lada Niva Euro5

Napsal: sob pro 25, 2010 19:56
od veliz
Od října 2010 dodává AVTOVAZ na evropské trhy třídvéřové Lady Nivy v provedení dle normy Euro5, která vstoupí v platnost 1. 1. 2011 (nedodržení znamená pokuty). Na ruském trhu zatím pokračuje dosavadní provedení Euro3.

Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.

Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.

Napsal: sob pro 25, 2010 20:17
od johnhar
no jasné zase len viac a viac elektroniky,ale stým nespravíme nič taká je doba. Zaujímalo by ma či niekto nepočul alebo nevie niečo o novej Nive s motorom Peugeot 1,6HDi niekde som otom počul alebo čítal ale nespomeniem si.

Napsal: ned pro 26, 2010 11:50
od JmJ
Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.

Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?

Napsal: ned pro 26, 2010 20:31
od FOMA
není čas na nostalgii ani na eventuelní polemizaci o použití elektroniky.Prostě je to fakt, tak to je a my se to musíme takhle brát.Pokud použitá elektronika bude kvalitní myslím,že není co řešit.Pokud si vzpomenu na sytič zejména v zimě a porovnám vstřikování kde sytič odpadá a vyhodnotím výsledek= komfort, tak u mě jasně vede elektronika.Stejně tak je pro mě lepší vyměnit snímač apd. než se dlouhé hodiny trápit se seřízením karburátoru aj.
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře. 8)

Napsal: pon pro 27, 2010 11:54
od zelvotron
Uvidíme, jak se poperou s rychlostí reakce elektronickýho plynu, to je jediná zásadní změna.

OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908

Napsal: úte úno 22, 2011 11:34
od zelvotron
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte úno 22, 2011 19:10
od Majo
ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny :evil:

Napsal: úte úno 22, 2011 19:58
od Raduz
Majo píše: snimace
Od té doby co mám bezkontaktní tak je to dobrý...... (na 2111), ale to bude asi stejnej.

Napsal: úte úno 22, 2011 21:22
od zelvotron
Majo píše:ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny :evil:
No nevím, jestli tohle bude z hlediska spolehlivosti nějaký terno. Nahrazení jednoho potenciometru dvěma potenciometrama a servomotorkem potenciálně přináší daleko větší riziko poruchy. Navíc to zastává funkci servomotorku volnoběhu. A jako ND to asi bude pěkná mastnota, tipuju, že cs si za to bez okolků řekne 5000,- jen to hvízdne...

Napsal: čtv úno 24, 2011 07:25
od Majo
no ja si ked tak pockam, kym to budu mat na UA :mrgreen:
ale je pravda, ze to si asi radsej nakupim 20 snimacov a budem skusat ci bude jeden dobry :lol:

Napsal: úte bře 29, 2011 00:28
od MartasBrno
JmJ píše:Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.

Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
No jo, kolikrát se v normálním autě vymění za dobu života řídicí jednotka? Kolikrát se vymění ostatní akční členy a příslušenství?

Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?

Napsal: úte bře 29, 2011 06:24
od Cory
MartasBrno píše:Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
V nedelu to bolo 2krat :mrgreen: ... a kolko takych nediel uz bolo :lol: