Stránka 10 z 17

Napsal: ned pro 21, 2008 21:02
od Křečík Barbuška
Nechci rejpat, ale nenaznačovalo se ti, že se tyto věci mají dělat v létě? Ono se to dělá tak o půlku lépe :mrgreen: . Buď rád, že nejsi hranofil, ti to mají horší, ale jak psal Hurikán, s počtem opakování se daří lépe a lépe. Takže zdroj keramických kohoutů jste našli, to je dobrá zpráva.

Napsal: ned pro 21, 2008 22:17
od Kopr
Sakra to se mám na co těšit už se na to psychicky připravuju dva roky a Ivo mě vždycky ještě uklidní s tím že mi připomene jaká je to klásná plácička :mrgreen:

Napsal: pon pro 22, 2008 22:33
od Pavel V.
No večer se schází s večerem a já dneskaj vědom si včerejšího slibu. No měl jsem si koupit ty pásky na hadice a co myslíte koupil?? No jasna že nee lidi magořily a v Kralupech nedojeli kapří a fronty a pečivo sme zapoměli a co jsou proti tomu eska páska že?

Takže po příjezdu domů garáž, nejdříve Žížu vytlačit ven a pak jsem prohledal sysláty, někde tady musej bejt že? Větší zbyly z Gaze, nebo Volhy. Ejhle tady jsou ty hodinky co jsem myslel že jsou v kýblu a nebyli našli se! :lol: Pásky se našli taky, jenom jedna tedy, ale slušná. Otevřít haubnu Nasadit pásky šroubovák a utahnuto BINGO budeme topit. Na závěr jednoduchá věc nasadit plast na topení :P Poloha klečícího střelce do huby perka naklonit přidržet (taky máte pocit že máte o jednu ruku míň) a cvak cvak přichyceno. Vstávate perka do huby a jdete na druhou stranu, poklekáte snažíte se přítlačit plast s větrákem je na křivo, začínate nadávat klít, najednou cink cink a perka z druhé strany jsou v pyči :? Větrák padá a začínate znova :roll: Přitlačíte větrák teď je rovně začínáte zjišťovat že dvě ruce na víc by bodli. Cvak vám zazní jako naprostá spása pak druhé cvak a u řidiče je hotovo. Mimochodem zapalovač a sytič... KTERÁ kráva ho tam narvala :?: Zvedáte se a jdete kleknout ke spolujezdci cvak cvak a je hotovo. Zažeganije dvigaťela a necháváte brumlat motor na volnoběh. Pouštíte větrák a jdete vyměnit bezpečnostní pásy... Moravany zařvaly tedy přeska a tak jsem zvolil Moravyny SUPER ze skladu vod Elišky. je to stejný rok výroby a tudíž dobovka. Vím není to 100% ale co je že? Po hodince netopí, kohout a spoje nekapou, ale netopí sem myslel že mi jebne..... :roll: :P :shock: Vzpoměl jsem si na Ruské vozy a šlápl Žížovi na klrk motor zařval vodní pumpa šplouchla a z topení vyhnala bublinyvzduchu, v okamžení vedro jako na tahiti jen ty pěkný holkí chyběli. No a tak mám zasejc kousek Žížy v cajku :wink:

Napsal: pon pro 22, 2008 22:46
od Kewint
:cheers: :cheers: :cheers: :sign5: :iroc:

Napsal: pon pro 22, 2008 22:57
od Jelen
Doufám, že zejtra přijedeš v Žížovi a né v nějakym kapitalistickym přežitku :-D

Napsal: pon pro 22, 2008 23:03
od Kopr
Máš co mluvit Žabožroute :mrgreen: (a já už vůbec ne já ho mám taky :wink: )

Napsal: pon pro 22, 2008 23:15
od Jelen
Sovětský vozy převažujou :-D peugeot a nissan se nepočítaj :mrgreen:

Napsal: pon pro 22, 2008 23:25
od Pavel V.
Nee v přežitku, bo Žíža nemá zimovovy bačkůrky...

Napsal: pon pro 22, 2008 23:29
od Jelen
Pavel V. píše:zimovovy bačkůrky
:shock: k čemu? :roll: vy tam máte snad sníh? Vždyť teploty přez den nejdou pod 0°... :shock: :roll:

Napsal: ned dub 19, 2009 07:09
od Pavel V.
Tak jsme se dlouho neozvali..... Začnu tím že jsme prošli STK a objevili mrtvej horní kulák v pravo :roll: (pozn Žíža Co si myslíš? Je tam 34let ty už taky v pravo na hoře máš plombu :twisted: ) A doladili svítítka a poštelovali sytost na karbecu a ta jízda...... sme jeli i STOFKOU! (Blbec mě honí jako nadmutou kozu! :? Ale protáhli jsme si perka jen co je pravda a ta silnice už jsem v tý garáži skoro zapoměl :) ) Vyměněný kulák dal sice zabrat, ale šlo to a máme fertig. :wink: (Rubat do mě kladivem je Fertig jo?? se těš :evil: !) a v AutobazaruEliška doplnili výbavu máme vše origo vercajk pumpu, klíče krabičku světýlko atd.... No jsme připraveni na sezónu. :P

Jen jedna věc mi vadí spadl mi Žíža z heveru a škrábly se dveře.... čeká nás kosmetika. :cry:

Napsal: ned dub 19, 2009 07:23
od peet2101
Pavel V. píše:spadl mi Žíža z heveru a škrábly se dveře....
Proto na heveru auto jenom zvedám a pak ho hned podšpalkuju a hever dám do pr.... :idea:

Napsal: ned dub 19, 2009 10:57
od Maysner
lepsi reseni je nepouzivat ty originalni kokotiny 8)

Napsal: ned dub 19, 2009 14:28
od Jelen
Nojo, no, některý auta na ty originální hevery prostě nemají :lol: Ale je zas fakt, že nějaká panenka je lepší, když to slítne, tak se to aspoň nepoškrábe a u modelů se silnější výbavou koroze si to člověk může zvednout za nápravu a je klid.

Napsal: ned dub 19, 2009 15:47
od peet2101
když už sme u toho zvedání můžu zvednout na panence z dif. a mám to něčím podkládat? Mám strach že tam něco praskne :roll: :oops:

Napsal: ned dub 19, 2009 16:54
od Laďuša
Já mam odřezaný origo šachty na hever a na nich mam navařený ú-profily akorát na míru novýmu heveru ;) Starej systém dělal nehezký zvuky a dokonce jednou hever projel, ale tuto se teď tváří naprosto pevně, odolně a beze všech zvuků.

Za dif bych to asi klidně zvednul, ale asi to nebude moc stabilní, ne? Já jsem zvedal (než proběhla úprava heveromíst) normálně za nápravu na kraji a to bych řek, že je větší pnutí ;) A nijak jsem nepodkládal, přece jenom si do toho náprava líp sedla.