Stránka 10 z 37
Napsal: čtv led 08, 2009 23:11
od Saša
Udělej si malý testík , za noci bez měsíčního svitu někde dál od města nebo v garáži otevři kapotu u nastartovaného auta a koukni po zapalovacím bloku a kabelech . Nesmějí tam být vidět jiskry . Pokud uvidíš jen takovou matnou záři je vše OK , to světelkuje ionizovaný vzduch . A je krásně vidět který válec zrovna pálí . U mne před výměnou kabelů to vypadalo jak na "přehlídce" blesků , jiskřilo se skoro všude .
Napsal: čtv led 08, 2009 23:23
od plavec
Saša píše: Udělej si malý testík , za noci bez měsíčního svitu někde dál od města nebo v garáži otevři kapotu u nastartovaného auta a koukni po zapalovacím bloku a kabelech . Nesmějí tam být vidět jiskry . Pokud uvidíš jen takovou matnou záři je vše OK , to světelkuje ionizovaný vzduch . A je krásně vidět který válec zrovna pálí . U mne před výměnou kabelů to vypadalo jak na "přehlídce" blesků , jiskřilo se skoro všude.
Máš pravdu, takle jsem taky poznal špatný kabely u fáčka.Pálilo to jak-buď a tak jsem v noci otevřel kapotu a byl to tak trochu malý ohňostroj a já blb ještě na jeden ten kabel šáhnul, jenže druhou rukou jsem držel kapotu, (nechtěl jsem na tu chvilku dávat vzpěru) tak jsem dostal šlupku, pak jsem se vytočil, zabouchnul motor a doblekotal se domů
čidlo hladiny chladící kapaliny v nádržce
Napsal: ned bře 29, 2009 14:22
od Green
Chci se zeptat jestli už někomu blblo čidlo chladící kapaliny v nádržce?Mně při otočení klíčkem v zapalování kukačky hlásí nízkou hladinu chladící kapaliny při studeném motoru,což při kontrole hladiny není pravda,ale sotva ujedu pár kilometrů a vypnu motor tak po zapnutí to už nic nehlásí,dávám tam fridex G48.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:29
od plavec
Fridex G48 je správná náplň.Čidlo blblo pořád.TZéměř vždycky po nastartování kukačky kukaly, že nemám vodu v expanzce. Ta nádobka mi tekla, takže jsem koupil novou bez čidla a je pokoj od planých poplachů. A tu výšku hladiny si kukačky kontrolují jenom při startu. Takže pokud by Ti vytekla voda za jízdy, tak se to nedozvíš. Je to trochu nedomyšlené.
EDIT: Zapoměl jsem upřesnit, že to čidlo taky kecalo, když byla hladina vody na maximu tak jsem startoval s kukáním.
Napsal: ned bře 29, 2009 15:24
od zelvotron
To čidlo jde prověřit, hlavně se na něm musí voně hýbat ten plovák. No a když se s ním hýbe nahoru dolu, tak uvnitř toho čidla musí být slyšet spínání a vypínání kontaktů. Jinak funkce čidla je následující: plovák nahoře - kontakt rozepnut, plovák dole: sepnuto, z toho plyne, že když z toho čidla vytrhneš zásuvku, tak tím kukačkám simuluješ stav plavák nahoře - vody dost a máš pokoj
Sejně jako když má někdo novou nádobku bez čidla, tak tu zásuvku tam nechá plandat a nic už nepíská
Napsal: pon bře 30, 2009 05:58
od Erik
Mě na 2111 zlobilo čidlo hladiny v nádobce ostřikovačů. I když tam kapalina byla, kukalo to na mě, že tam není. Měl jsem ho vyndané, napojené na ohmmetr, nechané přes noc ve skleničce s vodou, jestli třeba není děravý plovák a po čase se nenaplní vodou. Ne, mimo nádobku fungovalo dobře, v nádobce nikoliv. A ani tam o nic nedrhlo. Co mě ještě napadlo, jestli třeba v té "hlavě" čidla nebyla netěsnost a tam by se dostala voda a zkratovala to. Protože po namontování jedno nebo dvě nastartování nekukalo, ale pak začalo.
Napsal: pon bře 30, 2009 06:11
od plavec
Erik píše:Co mě ještě napadlo, jestli třeba v té "hlavě" čidla nebyla netěsnost a tam by se dostala voda a zkratovala to
To mě nenapadlo, ale možný by to bylo.Že by ta matice byla na tý "hlavě" zrovna natěsno, to se říct rozhodně nedá.Tak se tam dostat nějaká voda mohla.
čidlo hladiny chladící kapaliny v nádržce
Napsal: úte bře 31, 2009 18:59
od Green
Dík za informace,jen mně vrtá hlavou že to čidlo neblbne když se to trochu ohřeje.Jinak chodí jak má,plovák se volně pohybuje a ještě prověřím to spínání.Pak to odpojím a bude klid.Jo dá se sehnat nové čidlo a za kolik,nebo je lepší z toho udělat nový typ nádržky.
Napsal: úte bře 31, 2009 19:27
od plavec
Spíš bych volil novější nádržku.Bez čidla.Jan Vašák si koupil ale ten starší typ (prý je už jinak dělaná, tak by tect neměla) ale nový typ je ověřený hned několika uživateli. Před rokem mě stála 470kč.
Místo tohohle čidla bych zapojil čidlo nedovřené kapoty, jen jsem tu blbost ještě nedomyslel.
Napsal: stř dub 01, 2009 07:44
od zelvotron
To je jednoduchý, dáš tam akorát na příhodný místo spínač jako je ve dveřích tak, aby když bude kapota jen přivřená, byl ještě sepnutej a zapojíš ho na zásuvku čidla. Akorát to bude ukazovat piktogram s teploměrem no
Napsal: stř dub 01, 2009 08:00
od plavec
zelvotron píše:Akorát to bude ukazovat piktogram s teploměrem no
což to mi bude jasný.
tak když ty dvě zdířky propojím, tak uzavřu obvod, čili bude to fungovat?Jsem myslel že to funguje na nějaký složitější bázi.
Napsal: stř dub 01, 2009 10:06
od zelvotron
jj, přesně tak, popsal sem to celý jak to funguje už v příspěvku výš - když je propojíš, rozsvítí se to. Akorát jestli použiješ ten dveřní kontakt, tak ten musíš izolovat od kostry, to znamená jeden kontakt zásuvky napojit na kostru spínače a druhej na konektor spínače, ale spínač celej jako takovej izolovat od kostry auta.
Snímač hladiny- snímač nedovřené kapoty
Napsal: čtv dub 02, 2009 14:59
od plavec
TAk a snímač nedovřený kapoty je na světě.Použil jsem dveřní spínač z mercedesky ale musel jsem ho trošičku upravit.Je to úprava "co dům dal" takže na estetiku sem nehrál.
Každopádn+ě funguje k plné spokojenosti.
Napsal: čtv dub 02, 2009 20:44
od zelvotron
Ty jsi vykuchal to čidlo?
, myslel sem že zapojíš přímo na tu zásuvku
Napsal: čtv dub 02, 2009 21:01
od tavri
Když už jsme u těch dveřních spínačů, už mi dva odešly. První nějak zoxidoval a druhý se nevracel. Opravil jsem to záměnou spínačů ze zadních dveří. Jestli to takhle půjde dál, tak mi právě došly spínače