Stránka 10 z 15
Napsal: stř říj 27, 2010 18:59
od Dusan
Do tych zadny bubnou by mali pasovat pruzinky zo samary... treba sa spytat
Napsal: stř říj 27, 2010 21:07
od Cory
Dusan píše:Do tych zadny bubnou by mali pasovat pruzinky zo samary... treba sa spytat
Tie som robil pred 2 tyzdnami a nezdalo sa mi.
Napsal: pát říj 29, 2010 16:55
od Mascom
nemas z vas niekto nahodou skusenosti s kombinaciou kotucov master sport a dosticiek textar ?
Napsal: sob lis 20, 2010 15:13
od Jany_RS
kde sa nachadza obmedzovac zadnych brzd a jak vobec vyzera?bo vobec ho nemožem najst asi ho nemam
,
-inac chcem zapojit zadne brzdy a neviem sa rozhodnut ci s obmedzovacom alebo bez
,-bez bude lepšie brzdit,ne ,ale s obmedzovacom to bude bezpecnejsie,tak
?
Napsal: sob lis 20, 2010 17:26
od peet2101
Jany_RS píše:kde sa nachadza obmedzovac zadnych brzd
Na pravé straně auta, zespod, nad zadní nápravou. Vede do něj trubka od HBV a z něj k zadní nápravě a pak do brzd. A pak z něj vede dlouhé tenké táhlo napříč autem a na levé straně je chyceno ke karoserii.
Rozhodně bych to zapojil s omezovačem. V opačném případě může být problém s TP nebo při nehodě a následném jednání s pojišťovnou.
Napsal: sob lis 20, 2010 19:56
od MartasBrno
peet2101 píše:Rozhodně bych to zapojil s omezovačem.
Přesně tak, jinou variantu než původní neuvažuj. A měl by to dělat odborník, protože ten omezovač nestačí namontovat, musí se seřídit. Jinak auto bude nebezpečné.
Napsal: ned lis 21, 2010 10:54
od Jany_RS
musí se seřídit
a co sa tam nastavuje,vzdialenost?
Napsal: ned lis 21, 2010 11:28
od MartasBrno
áno. Upevnění je uzpůsobené k tomu, aby se nastavila správná vzdálenost tyčky a pístku, viz. literatura.
Napsal: ned lis 21, 2010 12:00
od Jozef Matuška
Veď práve tá literatúra, tam je to napísané tak, že tomu nerozumie ani ten čo to napísal.
Napsal: ned lis 21, 2010 12:06
od Křečík Barbuška
Jozef Matuška píše:Veď práve tá literatúra, tam je to napísané tak, že tomu nerozumie ani ten čo to napísal.
Tak nějak to bude
.
Napsal: ned lis 21, 2010 13:46
od MartasBrno
No ten Tůma to fakt nenapsal dobře, ale Šuvalov to píše skoro jasně: "Při vzdálenosti K = 220 +-5 mm (chápu to jako vzdálenost při nezatíženém voze - to je pro mne jediná podstatná nejasnost) má být zkrutná tyč v lehkém dotyku s čelem pístu (regulátoru tlaku)."
Ta vzdálenost je od horního čepu uchycení té tyče ke kastli a podle Tůmy se po 12/76 změnila na 140mm. Já si myslím že vzhledem k sesednutí pružin u těch našich strojů jsou ty čísla bezpředmětný, podle mne je použitelný ukazatel zatížení auta. Takže pokud jsou ty míry pro nezatížený vůz, měla by se právě ta tyčka dotýkat pístku regulátoru.
Je tak, nebo jsem to zamotal ještě víc?
Napsal: pon lis 22, 2010 14:42
od vintera
seřizoval jsem to tak, že jsem s prázným autem zkoušel brzdit na rovné silnici s šotolinou a na suchém asfaltě, zadek nesmí blokovat. Jinak ty různě pokleslé pružiny po dvaceti letech vožení cementů a obilí skutečně dávají jiné hodnoty pro seřizování. Jednoduše prázdný auto nesmí vzadu blokovat ani na šotolině.
Napsal: úte lis 23, 2010 12:16
od Cooper
Já si měnil brzdové trubky, a přišlo mi že ten omezovač stejně vůbec nefunguje, bylo to tvrdé jak blázen. Zadek mi ale neflokuje snad nikdy....
Napsal: úte lis 23, 2010 14:28
od Martin H.
Já mám na 05 omezovač odpojenej, protože do něj uhnily trubičky. Trubka od hl.brzd.válce je připojená přímo na roztrojku zadních brzd a brzdí mi to normálně i když je zadek prázdnej. Možná, že to je už sníženou účinností zadních brzd, ale nějakej zvláštní rozdíl jsem nezaznamenal.
Napsal: stř lis 24, 2010 15:44
od suhajko
Nuz, mne sa niekde stratila ta skrutna tyc, takze obmedzovac obmedzoval tak ze mi zadne nebrzdili vobec, tak som obmedzovac vylucil a brzdi to normalne, zadne kolesa mi neblokuju. Takze 100% nutnost obmedzovaca povazujem za otaznu, zvlast ked su na aute 36-rocne pruziny.