Stránka 10 z 21

...

Napsal: sob bře 28, 2009 20:35
od EMI
tak dneska ráno jsem se do toho pustil:

Hlavu sem rozebral a umyl naftou a pak arvou... luxus, ale bude to chtít ještě jednou zopakovat (stejně to bude nutný kvůli zabrušování ventilů)
Obrázek :arrow: Obrázek

Na ventily sem šel čistě mechanicky a je to znát ....
Obrázek :arrow: Obrázek

no a na domek vačky sem aplikoval arvu rovnou a světe div se ono to pustilo :D
Obrázek :arrow: Obrázek

... pak sem ve volný chvíli aspoň natřel blok základovkou, jakej odstín použiju jako vrchní sem se ještě nerozmyslel :D
Obrázek

Napsal: sob bře 28, 2009 20:50
od Křečík Barbuška
Pěkné, budeš rozdrbávat i spodek?

Napsal: ned bře 29, 2009 09:00
od EMI
uvidim podle času až dodělam hlavu. už i tak vykazuju vysoké procento rozpracovanosti čehokoli :roll: po vizuální kontorle ale spodek nevypadá zle, válce nejsou vůbec špatný a písty jsou jen lehce začernalý a bez karbonu. důležitý jsou ale kroužky.... no uvidíme :D

Napsal: ned dub 05, 2009 18:58
od EMI
pánové mam dotaz: jaký byste mi doporučili gufírka do hlavy? našel sem doma starý zásoby, ale ty budou dobrý leda kameníkovi :D

prej jsou dobrý nějaký modrý-měly by bejt silikonový... víc nevim, nekamenovat :oops:

Napsal: ned dub 05, 2009 19:03
od Laďuša
Já jsem slyšel o zelených, prej na fáčka nebo kam to patří v originálu....

Napsal: ned dub 05, 2009 19:04
od Majo2103
JJ...zelene silikonove na favorit....

Napsal: ned dub 05, 2009 19:05
od Jelen
Zelený z fáčka jsou perfekt a padnou jak ulitý. Ale dají se koupit i zelené origo LADA, ty jsou na tom kvalitou stejně. Hlavně musí být zelené. Ty hnědé kvalitou nic moc. Rychle vytvrdnou a pak to žere olej.

Napsal: ned dub 05, 2009 19:08
od EMI
ty původní se rozpadly pouhou demontáží ventilů :ANAL:
no tak obrazim krámy a uvidim 8)

Napsal: ned dub 05, 2009 19:09
od Křečík Barbuška
Taktéž mám na sedmě zelené, spotřeba oleje se po jejich implantaci snížila tak o 70% , původní černé toho měly za 20 let dost, podle popisků na balení se zdá, že jsou z Itálie.

Napsal: ned dub 05, 2009 21:47
od Stanley__001x
V auto kelly maj, když rozkepneš klasickýho favorita, objeví se dva druhy, tak ty dražší s nějaký německým názvem nebo spíš jménem, to jsou oni. Teda alespoň myslím

novinky ze Blizzardovy garáže :)

Napsal: pon dub 20, 2009 16:12
od EMI
no tak prkotiny, které se udály, sem ani nemá cenu psát, tak je namátkou:

1.) v motoru, který stavim mi nějak scházel rovnej kluzák rozvodovýho řetězu co je v hlavě. už sem ho našel-byl zaseklej za rozvodovým kolem, co pohání rozdělovač a pumpu na benzín

Obrázek Obrázek

2.) konečně jsem taky dokončil svýho ozona a to doděláním všeobecně známé úpravy - mech. ovládání II. komory. Podařilo se mi i zkřížit část weberovou s částí ozonovou tak, aby šla nastavit vůle klapky. tak malou věc sem ještě nevařil :D

Obrázek Obrázek Obrázek

3.) na motoru schází jen nastavit rozvody a ověsit blbostma jako jsou svody, vana atd. a je hotovo... konečně už čistá práce 8) vlastní vnitřek je hotov a nic mi kupodivu nezbylo.. tak jestli je to dobře nebo špatně :oops: :lol:

Obrázek

Napsal: pon dub 20, 2009 19:57
od Little Red Riding Hood
EMI, tak už hlavně ten motor dodělej a pak dej vědět jak to jde s tim mechanickým ozonem... dost sem o tom přemýšlel, ale trošku mi přijde nahouby to že prvni komora je strašně little, takže by jsi bestak furt jezdil na druhou a bude to žrát víc než karbe kterej má napřiklad stejně velke obe dve komory..

Napsal: pon dub 20, 2009 20:16
od Cory
ja to mam prerobene takto a je to fajn.

Napsal: pon dub 20, 2009 20:19
od Puhi
ja tiež, ale načo to zase dookola omieľať :lol: :P

Napsal: pon dub 20, 2009 20:23
od Little Red Riding Hood
kolik to asi papka chlapaci?.