Stránka 10 z 342
Napsal: sob pro 08, 2007 09:03
od Michal Pokorný
No, jo no s tím nic nenaděláme. Ale té trati je opravdu škoda , už proto jakou nádhernou krajinou procházela. Samá místa kam se dá jinak dostat pouze pěšky. Nádherná zelená údolíčka, kousek podle lesa , je tam sice takové zákeřné prudké stoupání, které teda motoráčku dávalo zabrat, ale po vyjetí na kopec se objevil nádherný výhled na České sředohoří. Hm, tak to už zůstane pouze ve vzpomínkách.
Napsal: sob pro 08, 2007 09:07
od Křečík Barbuška
Neboj, až to tady schlamstnou číňani tak se tam vlaky vrátí, jen to už nebudou motoráčky, ale Maglevy
.
Napsal: sob pro 08, 2007 09:14
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Neboj, až to tady schlamstnou číňani tak se tam vlaky vrátí, jen to už nebudou motoráčky, ale Maglevy
.
Nevrátí, už je údajně vybrána firma, která bude provádět likvidaci tratě.
Napsal: sob pro 08, 2007 09:19
od Honza 21061
Anebo až dostanou dráhy a naše země konečně někoho normálního do vedení... Pokud nebude už trat rozebraná...
Já k tomu radši nemám slov, jací "odborníci" tady rozhodují o všem, jenom od stolu, od kterého přes svoje ego inženýra pod penzí nezasáhli do reálného života. Nojo, ale neberte takový flek za 50- 100 tisíc měsíčně, když po vás práci nikdo nezkontroluje, můžete si dělat co chcete a ještě vás poplácávají po ramenou...
To by se mi taky líbilo a komu ne.
Napsal: sob pro 08, 2007 09:21
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše:Koko Loko píše:Neboj, až to tady schlamstnou číňani tak se tam vlaky vrátí, jen to už nebudou motoráčky, ale Maglevy
.
Nevrátí, už je údajně vybrána firma, která bude provádět likvidaci tratě.
Před instalací Maglevu se bohužel musí staré koleje odebrat
.
Jistě všechno rozdrbat a rozkrást, to je ono. Od jednoho posunovače v depu jsem slyšel myslím pravdivou hlášku. Cituji, komunisti nás vedli 40 let do prdele, tihle hledají zkratku.
Napsal: sob pro 08, 2007 09:25
od Michal Pokorný
Ale já jsem chtěl jen říci, že se ta trať bude opravdu fyzicky rušit
Napsal: sob pro 08, 2007 09:53
od Michal Pokorný
Jediné co mě těší, že se hojnému zájmu cestujících těší alespoň trať Lovosice - Česká Lípa.
Tuto trať budu po svém přestěhování denně používat při dijíždění do zaměstnání. To je také krásná trať - teda její okolí. Trať jako taková je zastaralá jako všechny ostatní tohoto typu (viz. závory Úštěk co jsem tu dával fotku).
Moje výstupní stanice bude Úštěk nebo Dubičná. Dubičnou mám od domu asi 2 km, ale v zimě když napadne sníh tak se tam sotva dostanu, tak že v tom případě Úštěk = 5 km.
Tady jedna pěkná fotka právě z úseku Dubičná - Úštěk
http://www.trat087.info/jizdy/070210-06.htm
Jinak tedy ještě pár fotek z této trati :
http://www.trat087.info/jizdy/070407-08.htm = takto to vypadá když je v Úštěku jarmark
http://www.trat087.info/jizdy/070407-06.htm = posila v době konání jarmarku
http://www.trat087.info/jizdy/070407-05.htm = strojvedoucí z 810 mlsně pokukuje na posilu
http://www.trat087.info/galerie/475-01.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-01.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-02.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-03.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-05.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-06.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-07.htm
http://www.trat087.info/galerie/810-08.htm
A když se tak dívám na záběry z této trati tak si říkám jak je u nás krásně.
Napsal: sob pro 08, 2007 11:17
od Laďuša
Hm, hm, obrázky pěkný
Nj, s rušením tratí nic neuděláme, bohužel. Ještě že kolem KT jsou takový pěkný a využívaný. Taková trať do Domažlic, ta je fakt pěkná, mechanický závory, návěstidla, velkej motor 831.....
Napsal: sob pro 08, 2007 13:03
od Michal Pokorný
Já to říkám pořád, že nejlepší Pragotron máme v Lovosicích
Pokud nejste v ROH tak se do Děčína nedostanete :
http://www.trat087.info/pribehy/pragotron01.jpg
http://www.trat087.info/pribehy/pragotron03.jpg
Motorák řady 810 na lokálce do Litoměřic je vypravován jako EC
http://www.trat087.info/pribehy/pragotron04.jpg
a nebo alespoň jako Sp
http://www.trat087.info/pribehy/pragotron02.jpg
Napsal: sob pro 08, 2007 17:59
od Honza 21061
Michal Pokorný: A jak budeš ty kilometry od vlaku zdolávat, snad ne pěšky?
- - - - - - - - -
Jistě by nebylo od věci sehnat si někde mapku zrušených tratí a někdy na jaře, nebo v létě se vydat na nějakou kratší vycházku po různých úsecích...
Jen ten pocit ja hodně zvláštní, vidět zarostlé koleje, nebo násep, kde jsou stopy po pražcích...
Napsal: sob pro 08, 2007 18:23
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Michal Pokorný: A jak budeš ty kilometry od vlaku zdolávat, snad ne pěšky?
- - - - - - - - -
Jistě by nebylo od věci sehnat si někde mapku zrušených tratí a někdy na jaře, nebo v létě se vydat na nějakou kratší vycházku po různých úsecích...
Jen ten pocit ja hodně zvláštní, vidět zarostlé koleje, nebo násep, kde jsou stopy po pražcích...
No, do Dubičné pěšky, do Úštěka autem.
--------------------
Zubrnickou muzeální železnici znáš ?
http://www.zmz.cz/default_cz.htm
Část zrušené trati Velké Březno-Zubrnice-Úštěk jsem procházel, hlavně kus okolo Lovečkovic, na bývalém nádraží teď někdo bydlí a dokonce jsem tam byl i připojovat telefon. Tuto trať každý zná asi především z filmu Páni kluci.
Já už si tuto trať v provozu nepamatuji. Já jsem se narodil na den přesně rok po zrušení provozu. Ještě v dobách když jsem se živil jako telefoňák tak jsem v místech této zrušené trati pracoval s kolegou, který tuto trať znal a trochu mě tahal po okolí a ukazoval mi kudy trať vedla. Koleje už v úseku kolem Lovečkovic samozřejmě nejsou , ale doteď je dobře vidět kudy trať vedla a i různé její pozůstatky tu jsou.
Napsal: ned pro 09, 2007 18:48
od Michal Pokorný
No, myslím že jsem našel dalšího adepta na zrušení a to mnou zmiňovanou trať 087.
Teda povím vám, že mě ten nový jízdní řád poněkud překvapil.
Když třeba např. skončím noční směnu v 6.00 hod. tak mi vlak odjíždí v 6.01 , další v 8.01. Při skončení ranní směny ve 14 hod. mi odjíždí ve 14.01 , další v 16.01. A po skončení odpolední směny ve 22 hod. mi odjíždí ve 22.10 - no kdybych hodně trénoval a stal se ze mě hodně dobrý sprinter tak bych to možná občas stihl, jo další pak jede ve 4.37
A opačným směrem do zaměstnání je to ještě zajímavější - podotýkám, že jde o přímou trať bez nějakých odboček : Česká Lípa- Úštěk - Litoměřice - Lovosice. Tak že kdybych teoreticky chtěl jet na odpolední směnu tak mi to z Úštěka jede v 11.35 hod. ovšem vlak končí v Litoměřicích kam přijede ve 12.06 hod. , když při tom v 11. 58 hod. odtud odjel vlak do Lovosic.
Ať se na mě pánové z Českých drah nezlobí, ale mě to prostě hlava nebere.
Tak že to dopadne tak, že moje 21044 pozná co je to LPG a na celou hromadnou dopravu se vykašlu jako všichni ostatní.
Už vidím jak se příští rok budou všichni divit, že tím vlakem nikdo nejezdí a napadne je jestli tudíž nebude lepší tu trať zrušit. Přesně tak nějak podobně se totiž vyvíjela situace u právě zrušené trati Most - Čížkovice (Lovosice)
Napsal: ned pro 09, 2007 19:49
od Křečík Barbuška
Dalo by se to svést na to, že při skládání grafikonu, to prostě jinak nešlo, ale já v tom vidím spíše to, že časy jsou skládány spíše pro "pracující" "inteligenci" tedy úřednictvo a spol., na běžný dělný lid se v podstatě se.e. Mno a teď mě za tuto omezeneckou myšlenku sežerte
.
Napsal: ned pro 09, 2007 19:58
od Michal Pokorný
Ale třeba u nás má úřednictvo stejnou pracovní dobu jako dělnictvo, s tím rozdílem že úřednictvo má jen ranní směny. Mě prostě hlava nebere proč je ten spoj co kdysi jezdíval v kuse v Litoměřicích přerušen a to tak že pokračování do Lovosic odjíždí 8 minut před tím než přijede spoj z České Lípy. Při tom je to skutečně jen naprosto rovná (bez odboček) jednokolejka , kde jezdí pouze motorové osobní vlaky a to dvě soupravy , tak že jde v podstatě jen o to , aby se nějak vhodně potkali na nějakém nádražíčku, kde se vykřižují.
Já nevím , už nad tím nepřemýšlím, teď už přemýšlím nad tím, kde si nechám namontovat LPG
Napsal: ned pro 09, 2007 20:15
od Hurikán
Kdybych nechtěl být tak pesimistický, tak řeknu (napíšu), že je za tím zcela jasný záměr s cílem na trati omezit, nebo ještě lépe, zrušit provoz a vše přesunout na silnice do autobusů a náklaďáků. Automobilová lobby je mocná.