Mnozí zajisté poznali, že je to můj nový 21044i. Auto jsem odvezl 21. listopadu a 23. listopadu odpoledne jsem je vyzvedl. Kvalita montáže, přístup servisu a tak .... prostě vše naprosto v pořádku - s klidem na duši mohu prohlásit: na jedničku s hvězdičkou.Luděk Musil píše:Další automobil naší oblíbené značky je na montáži LPG v Zábřehu. L.
Namontovaný systém Elpigaz s řídící jednotkou Leonardo XL a toroidní nádrží v "díře pro rezervu". Přepínání (plyn-benzín) automatické s možností manuální volby. Na těle přepínače je kromě vlastního přepínače i (ledkový - 4 zelené a 1 červená) palivoměr - viz foto.
Měli problém - nedokázali odladit volnoběh. Důvod? Vadný zapalovací modul (ve volnoběhu téměř nepálil 2. válec, v otáčkách se to trochu srovnalo) a dírka (jako malíček
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Od té doby jsem bez jediného problému najezdil 1500 km s (naměřenou průměrnou) spotřebou 9 l/100 km.
Včera jsem byl na garanční prohlídce. Výfukové potrubí jsem minulý víkend opravil resp. vyměnil za nové (2103). Vadný zapalovací modul a náhradní cívku jsem si vezl v kufru ssebou. Během půlhodinové servisní prohlídky/opravy mi mechanik vyměnil cívku, znovu seřídil volnoběh a bohatost směsi v otáčkách. Vysledek: auto jede o poznání lépe (je to prostě hned jiný kafé, když máte k dispozici plnej výkon). V Zábřehu jsem natankoval a cestu zpět jsem měl "trošku" oklikou. Jel jsem trasu Zábřeh - Litomyšl - Chrudim - Chrast u Chrudimi - Krouna - Polička - Svitavy - Černá Hora - Blansko - (a dnes ráno) Brno, ujel jsem celkem 340 km a nádrž (vleze do ní 36 l plynu) zatím není prázdná (červená ledka ještě nesvítí, zato svítí ještě jedna zelená). Dnes večer natankuju a dám první (pogarančkovou
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tolik (zatím - další pozitivní či negativní poznatky dodám) k další úspěšné instalaci firmy HTS Zábřeh a jejich zaměstnanců. L.