Stránka 10 z 66

Napsal: čtv dub 03, 2008 07:45
od Teepee
dmatej píše: A jelikož opět nemám tak nějak kde bydlet, zvažuji koupi nějaké zříceniny, kde bych si zavegetil a v klidu si po práci prováděl operace svých vozidel :)
Jako v této disciplíně zkušený si dovolím upozornit, že po koupi zříceniny neexistuje pojem "v klidu po práci". Jde o preferenci, kdy člověk dá přednost vrtání se v autě před padající omítkou, nenatřeným okapem, nebo neshrabanou zahradou. Pokud tam budeš sám, budiž, vybereš si, ale jakmile do toho vstoupí další členové zříceniny, pro které je důležitější trávník než tlumič kmitů řetězu... :wink:

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:48
od Nemo
"si dovolím upozornit, že po koupi zříceniny neexistuje pojem "v klidu po práci"."

Má pravdu, ví o čem mluví... 8)

Napsal: pon dub 14, 2008 20:53
od dmatej
Přátelé, já vím, že vypadám jako magor, ale až zas takovej nejsem ;-)
Vím co mě čeká.

Napsal: pon dub 14, 2008 21:05
od Vašátor
Tož 11.4. Oranžáda zvládla prohlídku STK :). Sice pár výhrad bylo, ale nakonec se technik smiloval a vylepil známku na dva roky 8)

Napsal: pon dub 14, 2008 21:07
od Ivo
Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?

Napsal: pon dub 14, 2008 21:09
od Hurikán
Tož gratuluju chlape. :thumbleft: Jinak to snad ani dopadnout nemohlo, ne? :D

Napsal: pon dub 14, 2008 21:32
od Vašátor
Ivo píše: Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?
Díky díky :wink:

Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku :oops: ). Technik sice uznal, že hřebík má větší pevnost jako závlačka, ale předepsaná je závlačka. Dále se mu nelíbilo lehké kroucení se převodky řízení na nosníku karoserie. Potom klasika lékárnička (kterou ještě nemám komplet, kamarád mi má z nemocnice donést nějaké obvazy). A nezajištěná autobaterie (držák jsem po zimě byl línej namontovat :oops:)
Mno a největším problémem byla zhoršená účinost provozní brzdy na levém zadním kole. Přes zimu asi lehce začalo téct prasátko (krom seřízení excentrů jsem po zimě na zadku nic nedělal). Chvíli přemýšlel, koukl na veteránskou testaci, pochválil nástřik spodku, souběh předních brzd a ruční brzdy ... a nakonec napsal všechny závady do A :)

Technik byl velkej pohodář, navíc Oranžádu zná od bývalého majitele, kdy na tom byla pokaždé mnohem hůře - několikrát neprošla.

Rovnou jsem provedl STK i na našem Oplu Corsa 1.0 12V (šla jako první) a prohlídka probíhala velice pohodově. Rovnou mi řekl, že kdyby se měla provádět STK podle předpisů, neprošlo by ani jedno auto co stojí na parkovišti ... a že tam byla i nová auta.

Napsal: pon dub 14, 2008 21:36
od dmatej
Tak aspoň tak ;-) Gratulace!

Napsal: pon dub 14, 2008 21:37
od Tommel
Vašátor píše:Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku :oops: )
Hned jsem ti řikal, že kvuli tomu bude problem :lol:

Napsal: pon dub 14, 2008 21:45
od Vašátor
Tommel píše: Hned jsem ti řikal, že kvuli tomu bude problem :lol:
no jo nooo :D

Napsal: pon dub 14, 2008 21:54
od Michal Pokorný
Také gratuluji. Hm, to jsou u vás na STK nějací šťouralové. V Roudnici n.L. na letišti to šlo u mojí 2101 celkem bez řečí a připomínek - a to je v hóóóódně horším stavu.

Napsal: pon dub 14, 2008 22:05
od dandy
Gratulujem!!! Len teraz neviem či tebe alebo Oranžáde :P

Napsal: pon dub 14, 2008 22:13
od Vašátor
Šťoural to teda rozhodně nebyl ... bych na něj práskl, co ošidil (nekontroloval) na Oplu :-D ... ale slíbil jsem, že pomlčím :-D ... byl to naprostej pohodář, příště k němu jdu zase :)

To Dandy ... radši mně, Oranžáda má s podobných věcí strach a tak stávkuje v podobě horšího startování. Po odjezdu z STK už startovala jako mladice :)

Napsal: úte dub 22, 2008 21:35
od Sid
Vašátor píše:
Ivo píše: Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?
Díky díky :wink:

Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku :oops: ). Technik sice uznal, že hřebík má větší pevnost jako závlačka, ale předepsaná je závlačka. Dále se mu nelíbilo lehké kroucení se převodky řízení na nosníku karoserie. Potom klasika lékárnička (kterou ještě nemám komplet, kamarád mi má z nemocnice donést nějaké obvazy). A nezajištěná autobaterie (držák jsem po zimě byl línej namontovat :oops:)
Mno a největším problémem byla zhoršená účinost provozní brzdy na levém zadním kole. Přes zimu asi lehce začalo téct prasátko (krom seřízení excentrů jsem po zimě na zadku nic nedělal). Chvíli přemýšlel, koukl na veteránskou testaci, pochválil nástřik spodku, souběh předních brzd a ruční brzdy ... a nakonec napsal všechny závady do A :)

Technik byl velkej pohodář, navíc Oranžádu zná od bývalého majitele, kdy na tom byla pokaždé mnohem hůře - několikrát neprošla.

Rovnou jsem provedl STK i na našem Oplu Corsa 1.0 12V (šla jako první) a prohlídka probíhala velice pohodově. Rovnou mi řekl, že kdyby se měla provádět STK podle předpisů, neprošlo by ani jedno auto co stojí na parkovišti ... a že tam byla i nová auta.

Je divné, že si sa ku klincom uchýlil zrovna na aute s veteránskym atestom :?: :?: :?: :!:

Napsal: úte dub 22, 2008 22:20
od Vašátor
Sid píše: Je divné, že si sa ku klincom uchýlil zrovna na aute s veteránskym atestom :?: :?: :?: :!:
Bylo to rok před tím, než jsem veteránskou testaci dělal. Navíc čepy byly na upadnutí, tudíž další odkládání výměny a shánění závlaček by bylo životu nebezpečné. Po ruce byl bohužel jen hřebík. Za tu dobu jsem na autě udělal spoustu práce, kterou prostě bylo nutné udělat. Připouštím, že závlačka z hřebíku je fakt prasárna, nicméně v tu dobu byli na řešení mnohem důležitější věci - výměna skoro všech čepů, vyvaření podlah, prokluzující spojka, tekoucí zadní prasátko, seřízení mlátících ventilů, rozvodů, nebrzdící ruční brzda, skoro nepohyblivý startér, špatné dobíjení, rozdrbaný karburátor ..... atd. atd.
Drobnosti jako hřebík místo závlačky jsem tudíž fakt neřešil.