Stránka 10 z 15
Napsal: ned bře 12, 2006 20:37
od Trevor
No myslim ze porovnavat sa da iba ked su nove lebo po x rokoch je to uz dost tazke povedat ktore budu lepsie. Co sa tyka dostupnosti tak tie fiatacke by som az tak cerno nevidel ale urcite by to nebolo za taku cenu ako sa daju zohnat lada.
Treba ist do Polska a urcite to nebude problem
Napsal: úte kvě 30, 2006 14:38
od expa
Neviem ci som to uz pisal, ale moja teoria je, ze combalove sa pouzivali na rally aj kvoli zdvihnutiu svetlej vysky auta a potom to malo aj to stvrdenie ale myslim, ze keby som mal porovnat seriove sedan pruziny a combalove zrezane o tu jednu otacku navyse .. zmeni sa na sedanovu pruzinu, ale to je len moja teoria a teoria aj jedneho pana.
Napsal: úte čer 06, 2006 06:07
od Pája
Já mám kombálový péra seříznutý o jeden závit a je to o něčem jinym než původní sedanový.
Napsal: úte čer 06, 2006 20:17
od Tomik
ano kombalový by měly bejt o trochu tvrdší
Napsal: sob srp 19, 2006 12:02
od expa
Paja, len ci to nemohlo byt aj tym, ze tie combalove co si urezal o tocku si kupoval nove a predtym co si tam mal, uz mali odjazdene svoje, ale bodaj by si mal pravdu, tazko to zteorizovat, ale hlavna je spokojnost.
Napsal: pon říj 02, 2006 16:40
od Little Red Riding Hood
řeč je o polákovejch pružinách:
Ondrej píše:
-u tužší pružiny označené žlutě více než 225 mm
-u měkčí pružiny označené zeleně 225 mm nebo méně
na těch co jsem sehnal jsou ty šmouhy obě dvě (teda respektivě je tam modrá a žlutá)..
ondrej nevíš o tom víc??.
expa píše:Su o zavit kratsie nez seriove
já sem je porovnával s pružinama vybranýma z 04 a maj stejnej počet závitů (akorát 04 má asi o 1/4 navíc)..
Napsal: čtv dub 12, 2007 06:04
od Pája
expa píše:Paja, len ci to nemohlo byt aj tym, ze tie combalove co si urezal o tocku si kupoval nove a predtym co si tam mal, uz mali odjazdene svoje, ale bodaj by si mal pravdu, tazko to zteorizovat, ale hlavna je spokojnost.
To že byly unavený je jasný, ani nevím, jestli je to takovej rozdíl mezi kombi/sedan pérama, ale to, že sem dal do kufru dvě bečky piva a tři lidi dozadu a plácačky neškrtali o asfalt mne plně uspokojilo.
Napsal: čtv kvě 03, 2007 21:25
od Wejra
díky za usměrnění
Napsal: pon črc 09, 2007 12:11
od Little Red Riding Hood
čmelák píše:na predok pasuju este pruziny z 1203 su tvrdel a dlhe
můžete o tom porozprávat někdo víc??.. z te 1203 se použiji přední, zadní??.. je to pak brutálně tvrde, nebo třeba porovnatelné s volgama??..
Napsal: pon črc 09, 2007 12:35
od Acibuk
vzadu se používají torzní tyče, tudíž přední
Napsal: úte črc 10, 2007 15:19
od čmelák
ja o tom viac neviem iba viem ze jano na 01 ich mal ale jako to presne bolo netusim
Napsal: stř srp 15, 2007 20:12
od Maysner
stevo tu psal ze madari pouzivaj dopredu nivacky pruziny. co je na tym pravdy? staci jen uriznout, nasadit a jezdit nebo se musi neco dat z nivy? dozadu uz mam nivu doma nakou dobu
volha je moc draha u vasenkova a niva by vysla na pulku
Napsal: stř srp 15, 2007 20:48
od Tommel
Co jsem slyšel tak zkratíš a jezdíš, ja pujdu taky do Niva
Napsal: čtv srp 16, 2007 12:35
od Myso
Napsal: pát srp 17, 2007 13:18
od Majo
to by som rad vedel, co este by si chcel davat z Nivy
...predny nahon?