Stránka 10 z 34
Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 17:49
od Jimmi
Já tam domontoval kompresorový. Troubilo to pěkně, jen mi u toho pohasínaly světla

Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 18:01
od valda1971
Já měl kdysi v 01 předělané vzduchové italské fanfáry na stálý tón - to byl rachot

Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 19:13
od Vašátor
Proč něco předělávat? Pokud jsou klaksony u Žigulíka v pořádku a seřízené každý na jiný tón (tak jak to má být), cvrkne si do kalhot při zatroubení každý

Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 19:19
od Kopr
Vašátor píše:Proč něco předělávat? Pokud jsou klaksony u Žigulíka v pořádku a seřízené každý na jiný tón (tak jak to má být), cvrkne si do kalhot při zatroubení každý

Ja to na místě vždycky seřídím že se leknu i já a pak za jízdy troubí jen jeden a ještě na pizzu

Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 19:48
od Jimmi
U toho mýho to už odnova troubilo jako fichtl. Asi se to lišilo kus od kusu.
Re: Čavdar 21011
Napsal: čtv pro 22, 2016 22:44
od Vašátor
Klaksony mají seřizovací šroub, lze je krásně vyladit

Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 00:18
od Jimmi
Nelze

Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 05:12
od Viktor.A
Ja som zatial odsledoval ze mi funguje podla teploty prostredia, rychlosti jazdy, nabitia baterie a nespecifikovaneho vzorca "nalada" .
Ale aj tak ako sofer "podla seba sudim teba" cakam co vykona dalsi ucastnik premavky snazim sa vcitit co a preco to robi aby som ho pochopil a dam mu cas. Z vlastnej skusenosti viem, ze ked sa mi nieco nepodari a snazim sa to vyriesit bez kolizie (vyklepavania potazmo volania poistovne) tak trubenie fakt nepomaha akurat rozhodi. Takze fakt trubim len velmi malo.
Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 08:24
od Mičun
Mně to taky troubí, jako pionýr... Jestli jdou vůbec oba...

Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 10:14
od valda1971
Mně 01 trobí s originály krásně nahlas žigulácky, 03 zatím jen s pravým šnekem obstojně a Prioru bych asi přirovnal k tomu Pionýru

Tedy je to přehnané, ale nic prostě moc.
Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 12:43
od Laďuša
Mně to se starým volantem netroubilo vůbec, páč byl tak rozpraskanej, že to nešlo stisknout

A pak jsem dal novej volant a netroubilo to, resp. úplně naprd, a pak najednou to troubit začalo (aspoň z kabiny se mi zdá, že to docela trobí normálně), zřejmě se ojezdily kontakty. Nemáte je zaoxidovaný?
Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 13:45
od Luky
Nejlépe troubí Marťasova Š1203...v kabině to dělá větší kravál než metr před autem

Re: Čavdar 21011
Napsal: pát pro 23, 2016 15:45
od Hurikán
Vašátor píše:Klaksony mají seřizovací šroub, lze je krásně vyladit

Jimmi píše:Nelze

Vašek má pravdu. Klaksony se opravdu dají pěkně vyladit. Lze u nich nastavit jak výšku tónu, tak i hlasitost.
Luky píše:Nejlépe troubí Marťasova Š1203...v kabině to dělá větší kravál než metr před autem

Tak jestli má klakson v kabině pod sedadlem,tak se nedivím.

Re: Čavdar 21011
Napsal: stř led 04, 2017 00:47
od Viktor.A
Dotaz: aku zivotnost moze mat spojkove lozisko, lamela a spol. ? Pri jazde vyhradne v meste kde dedo pouzival typicky "kadla-kadla" sposob jazdy. Auto ma 135k a dake drobne. Nerad bych aby ma do jara neco prekvapilo. Potom ked bude teplo nech sa to rozpadne aj cele.
Re: Čavdar 21011
Napsal: stř led 04, 2017 11:52
od valda1971
Viktor.A píše:Dotaz: aku zivotnost moze mat spojkove lozisko, lamela a spol. ? Pri jazde vyhradne v meste kde dedo pouzival typicky "kadla-kadla" sposob jazdy. Auto ma 135k a dake drobne. Nerad bych aby ma do jara neco prekvapilo. Potom ked bude teplo nech sa to rozpadne aj cele.
Tátovi vydržela celá sestava spojky asi 150t, já mám nyní 135t a jsem na dorazu - chová se zatím dobře, ale už nemám kam štelovat.