Stránka 10 z 12

Napsal: úte dub 11, 2006 11:01
od Jiri
To prece zalezi na tom kolik zbylo nadseni, kolik máš času a jestli máš chut do toho dál investovat jak cas tak prachy....při tom jdou racionalni uvahy stranou.....

Napsal: úte dub 11, 2006 11:18
od Brandy
Ten motor musi bejt fakt prokletej. :roll:

Napsal: úte dub 11, 2006 12:05
od JmJ
Pátrač píše:co na to říct hmmm do píčí. to bude to pravé. :evil:
přemýšlím jestli má smysl ten motor rozebírat a pokusit se ho oživit po té co zjistím kde je problém. za cenu koupení novejch dílů prostě jen tak z principu aby hmota nezvítězila nad člověkem a nebo se na to vysrat rozebrat vytáhnout použitelný materiál a zbytek odvézt do šrotu.
TO KURWA _MUSI_ JET! (to tvrdim ja ;-) )

Napsal: úte dub 11, 2006 12:16
od Wolf
Pátrač píše:...přemýšlím jestli má smysl ten motor rozebírat a pokusit se ho oživit...
Ja bych Ti doporucil ho cely rozhodit a pak se rozhodovat. Jinak mne ten neuspech take moc mrzi. W.

Napsal: úte dub 11, 2006 12:25
od Acibuk
ja bych sehnal jetou 1500 a dal ho do auta, ten upraveny bych nechal par tydnu lezet a pak se do nej pustil. Uz z principu, po tolika penezich a casu..

Napsal: úte dub 11, 2006 12:26
od Patrac
Wolf píše:
Pátrač píše:...přemýšlím jestli má smysl ten motor rozebírat a pokusit se ho oživit...
Ja bych Ti doporucil ho cely rozhodit a pak se rozhodovat. Jinak mne ten neuspech take moc mrzi. W.
Problém bude asi ten že když to celý rozhodím tak stejně nepřijdu na nic proč se to přidírá.. měl jsem to po smontování a poškození rozebraný celý všechny kanály jsme pročistili stlšeným vzduchem olej nahoru jde i při malých otáčkách tak fakt nevím kde je problém. a jestli se to trefilo ( jako že určitě) při 2500 ot. tak budou v řiti ventily komplet, určitě i písty a ojnice... to by znamenalo výbrus což nevím jestli u převrtané 1500/1600 vůbec jde... ach jo..stát se to v létě čert to vem ale teď.. Vůbec nemám potuchy jak to budu řešit, STK, LPG, Brzdy Motor dovolená Bechyně.. su tak trochu v prdeli resp totálně v piči. :cry: :cry:

Napsal: úte dub 11, 2006 12:27
od Patrac
Acibuk píše:ja bych sehnal jetou 1500 a dal ho do auta, ten upraveny bych nechal par tydnu lezet a pak se do nej pustil. Uz z principu, po tolika penezich a casu..
sežeň někde v okolí brna abych pro ni nemusel jet někam 250 km... ono bez auta se špatně motor převáží a ne každej má tažný.

Napsal: úte dub 11, 2006 12:44
od Majo
to uz snad nie je ani mozne :cry:
urcito teraz neries, lebo ta z toho porazi. poznam z vlastnej skusenosti taketo pripady, ked nieco nejde. U mna to vacsinou dopadne ze to v zachvate zurovisti rozmlatim na mnoho nepouzitelnych dielov. Tak to radsej nerob.
Buchni tam zatial cokolvek, co zerie menej oleja nez benzinu a motor si odloz na cas, ked budes mat "naladu" hrat sa s nim. Musis na to prist :?

Napsal: úte dub 11, 2006 13:10
od Wolf
Patraci nevim, jestli Ti to pomuze, ale nasel jsem na netu odkazy na vrakarny, treba by neco mohli mit.
http://www.volny.cz/parts4you/
http://www.mujweb.cz/www/autovrakoviste%2Dbrno/
nebo pan Procházka Miroslav tel. 731 162 216. W.

Napsal: úte dub 11, 2006 13:12
od Deli
Majo píše:to uz snad nie je ani mozne :cry:
Buchni tam zatial cokolvek, co zerie menej oleja nez benzinu a motor si odloz na cas, ked budes mat "naladu" hrat sa s nim. Musis na to prist :?
to je asi nejlepsi reseni - dat tam nejaky motor a ten nechat na expertizu :(

Napsal: úte dub 11, 2006 13:52
od Patrac
Jenže musím nějakej sehnat!!!!! co se týče toho upravenýho jak to dám ven tak zjistím příčinu ted myslím že už vím kde je zakopanej pes nahoru nejde dostatek oleje někde se po cestě nějakou netěsností ztrácí takže tlak je dostatečnej dole u čidla ale na vačce už ne krátký jízdy to snese ale dlouhodobý zatížení při 3000 ot už ne prostě se zadře vačka střihne se kolík ale na druhou stranu pak nechápu proč se zadřená vačka zase rozběhne.. no nic uvidím podle poškození co bude a nebude vše potřeba a zkusím to opravit nehledě na peníze. Otázka zní pokud budou hodně poškozené písty. když koupím písty nové dají se použít nebo musím koupit nové na 1 výbrus a motor vybrousit a dál když ho vybrousím jde to vůbec??? na první výbrus??? nerozpadnou se stěny válců??

Napsal: úte dub 11, 2006 14:11
od Pool
Pátrač píše:sežeň někde v okolí brna abych pro ni nemusel jet někam 250 km...
A co ty Syrovice? Tam je to bez šance?

Napsal: úte dub 11, 2006 14:20
od Deli
Pátrač píše:... dlouhodobý zatížení při 3000 ot už ne prostě se zadře vačka střihne se kolík ale na druhou stranu pak nechápu proč se zadřená vačka zase rozběhne...
ja porad nechapu, jak to muze strihnout kolik ... on prece musi vydrzet obrovskou silu(ve strihu). To by se vacka musela seknout uplne, pak by uz ji ale nikdo nerozchodil ... jedine, ze by material po zahrati hodne menil svou velikost ...
Pátrač píše: nerozpadnou se stěny válců??
kolik je tam ted materialu na stechach?

Napsal: úte dub 11, 2006 14:28
od Patrac
Nevím kolik tam zůstalo je to ze 76 na 79mm. Momentálně je problém vyřešen. Děkuji Vaškovi mám motor 1500 za 14 dní je doma a auto snad bude pojízdné. ten svůj motor rozeberu a buď podle poškození ho opravím nabo rozeberu, rozprodám na díly a seženu 1700i už vím o třech za solidní cenu v solidních stavech..

Napsal: úte dub 11, 2006 17:12
od Acibuk
nerozebirat a neprodavat, ale pokracovat. Verim v Tve triumfalni vitezstvi!