Stránka 10 z 15
Re: Modrý Valentýn
Napsal: pon lis 11, 2013 21:20
od mceza
Pche
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 04:50
od Petrus
Už jsem ho tam viděl...škoda,že musí pryč.To jsou jen výmluvy,že aut máš hodně,podívej se na Jakuba
Tak aspoň popřeji štěstí při prodeji a aby si Valentýna si koupil někdo,kdo se o něj postará tak jako ty a ne nějaký hovado
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 10:16
od mayo456
ale niekto má viac povinnosti je viazaný viacerými vecami a preto nestíha taký počet aut. Jakub to stíha, možno má viac času, vie si to lepšie zadeliť neviem no vašek má toho si myslím veľmi veľa a takýto počet aut je veľmi veľký.
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 13:05
od Vašátor
Což o to, kdybych každý rok nemusel řešit garážování, měl to kam vyloženě odstavit a ještě to měl alespoň v rámci možností v okolí bydliště, tak to vůbec neřeším. Ale Valentýn od doby co ho mám stojí venku a to mě prostě drásá. Takový auto chce garáž. Na zimu sice bude pod střechou (asi všichni tuší kde), ale nějaký výhled do budoucna ... já vím, jsou to samé kecy, výmluvy ... před chvílí mi volal zájemce a mám z toho dosti rozporuplné pocity. Spíš ty špatné. Valentýn jede velice pěkně, motor oproti Oranžádě šlape výrazně lépe - což se ale není čemu divit, když má najeto o 110 000km méně. Uvidíme jak to dopadne, každopádně pokud vyjde počasí, v sobotu jej odvezu zagarážovat a pak mají zájemci asi smůlu
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 20:27
od mayo456
že oranžáda ide zle? myslím že moja Lada sa proti oranžáde môže schovať
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 20:34
od Vašátor
To je řidičem
Néé, vážně....na Valentýnovi je motor krásně živý, moc pěkně reaguje na plyn ... jo holt ještě starej ročník s kompresním poměrem 8,8:1
. Oranžáda je díky mým pekelně naloženým výletům už trošku utahaná, ale rozjede se
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 22:16
od uha2324
ahoj, hele, tohle je Tvoje?
http://auto.bazos.cz/inzerat/29346613/Lada-VAZ-2101.php
pekne auticko. kdyby jsi chtel prodat Pepika, dal bych Ti za nej mozna i 40 tisic... promin, nazlobit jsem Te nechtel
s tim kompresnim pomerem 8,8:1 je to pravda? tedy to ze motor s nim lip jede? vim ze byl v prvnich 2103 (ze byl i u prvnich 2101 jsem nevedel). taky se mne zda ze moje 2103 z roku 1973 ma trochu lepsi zvuk, ale papirove ma vykon stejny (coz je s vetsi kompresi nelogicke) a na ceste rozdil nepoznam protoze vlastne mam vzdy znacku jen na jedne 2103 a prime porovnani tudiz neni.
pomer 8,8:1 ale muzu mit i na novejsim voze, staci jen zbrousit hlavu a bude to to same jako 2103 s origo 8,8:1, je tak?
zdravim v Brne!
BK
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 22:32
od uha2324
promin, ted tu ctu ze inzerat nechces dat na lada forum, bohuzel uz jsem to sem dal ja. priste budu cist vse od zacatku, ne jen posledni dva prispevky.
Re: Modrý Valentýn
Napsal: úte lis 12, 2013 22:52
od Vašátor
Hlava motoru s kompresním poměrem 8,8:1 se dávala až do roku 1975. Potom došlo k úpravě spalovacího prostoru a tím ke snížení kompresního poměru na 8,5:1. Na výkon motoru to výrazný vliv mít nebude, to jsem spíš jen tak laškoval
A abych prodal Pepíka? To by jsi musel nabídnout částku o hodně vyšší
Re: Modrý Valentýn
Napsal: stř lis 13, 2013 20:44
od mayo456
ja som to vedel tak, že kompresný pomer 8,8:1 bol do októbra 1973 a potom sa začala montovať na všetky motory unifikovaná hlava s pomerom 8,5:1
Re: Modrý Valentýn
Napsal: stř lis 13, 2013 22:28
od Veteranista
me se cena zda slusna, obpovidajici, prelakovat blatniky a je z toho nadherny veteran
Re: Modrý Valentýn
Napsal: čtv lis 14, 2013 08:07
od Mičun
Taky mi přijde cena slušná. Mě by zajímalo kolik si tak představujete cenu Žigulíků, když tu každý křičí, jak se cena vyhoupne nad 15tis kč??? Sou to už celkem nedostatkový vozy, hlavně nějaký zachovalý. A s tím roste i cena.
Podívejte se na auta vyrobená v DDR. To sou ceny. A to zdaleka nedosahují kvalit Sovětský strojů...
Re: Modrý Valentýn
Napsal: čtv lis 14, 2013 13:49
od Vašátor
Jsem stejného názoru. Zrovna včera jsme se zamýšleli nad tím, jakého veterána v pěkném stavu lze koupit za cenu 20-30 000kč. No, na moc jsme jich nepřišli.
Každopádně na Valentýna jsou už tři zájemci, nicméně jelikož jsem pevně rozhodnut s ním v sobotu odpoledne odjet na zagarážování, zájemce se stihne asi jen jeden. A jestli ho nevezme, Valentýna si prostě nechám a basta
. Navíc jak ty lidi volaj, čím dál víc mi ten prodej vrtá hlavou
. Uvidíme jak to dopadne
Re: Modrý Valentýn
Napsal: čtv lis 14, 2013 15:22
od tomass
Některý pěkný kousky aut mají vyšší cenu, než si člověk myslí, aniž by byli ještě veterány. Momentálně čekám přes rok na soud z nezaviněné nehody. Každopádně doslova 4 z 5 znalců nechtějí vůbec provádět posudky na Ladu jako takovou, případně tak jakoby paušálně do 20 tisíc excelentní a horší by ani nemělo cenu posuzovat, maximálně bez ohledu na stav vystřelí nízkou sumu. Mezi znalci panuje určitá spolupráce a čtvrtý ví od třetího, že jsem druhého již předtím kontaktoval. Cenu vozu si již také stačili sdělit. Jejich odhad obvykle pramení z cen nejnižších nabízených inzerovaných vozidel určených prakticky na likvidaci.
Až jeden měl uznání a dle dokladů vše spočetl. Byl jsem docela překvapen jak mám "drahý" auto. Bylo to relativně blízko mého odhadu. Kupodivu víc, než asijský auta polovičního stáří při stejně najetých kilometrech. Auto jde podle tabulek s cenou dolu.
Orientačně: nadstandardní výbava co u auta nebyla podle dokladu -10% za každý rok stáří výbavy. Dál se dá v odhadu zohlednit výměna celých větších celků, jako nový motor, nová celá převodovka, nová celá rozvodovka, nové brzdy jako celek, případně cena dílů u velké generální opravy celku podle dokladu o pořízení. Pokud není doklad, tak dle odhadu znalce a přibližné ceny v době výměny, ale to je problematičtější v posudku zohlednit......zejména to stáří vyměněného dílu, musí to být zjevně vidět, že není původní, ale novější. Cena práce, tedy výměny se jinak nezohledňují a nezapočítávají. Víc ale psát nechci a po soudu pak případně jen do SZ.
Valentýna jsem neviděl osobně, ale z hrubých fotek vypadá fakt pěkně a s inzercí bych začal klidně o 5 tisíc víc s tím, že kdyby to byl nadšenec, fanda, nebo tak, dostal by ho za tu současnou. Floutkovi, nebo zpochybňovači všeho bych nesundal cenu vůbec, případně bych i váhal s prodejem vypiplanýho auta. Těm co tvrdí, že za 5, nebo 10 by ho brali, těch co mají tyhle kecy najdeš v každý hospodě několik. Každopádně 3 zájemci na v "dnešní době opovrhovaný výrobek ruského bratra" svědčí o nízké, nebo velmi přijatelné ceně. Případně to mohou být, teď nevím jak se jim říká těm podrážečům cen na aukcích.....domluvení lidé co se pokusí zpochybnit kvalitu a srazit cenu. Nedivil bych se, kdyby ty 2 byli právě zpochybňovači a ten "opravdový kupec" až ten třetí.
Byla jiná doba, ale v 1996 jsme prodali 15 letou 2101 se asi 150 tis km normálně udržovanou v servisu a se vším, co v té době mohlo na Ladě být včetně střešního okna, koule a plynu, lak starý 5 let. Z bazaru jsme se vyplatili po 3 měsících tisícovkou, kde ho chtěli z 30 snížit na 24 -25. Do měsíce jsme ho přes annonci prodali za 35 tisíc. Nebyl to fanda lady, ale mladej student, co potřeboval jezdit. Během cca 2,5 roku ho totálně dokurvil a po dílech rozprodal, co se z něj dalo sundat. Pak jsem najednou auto už nevídal a z evidence pojišťoven zmizela i evidence o původní SPZ.
Re: Modrý Valentýn
Napsal: čtv lis 14, 2013 15:52
od Vašátor
První zájemce netuším co je zač, druzí dva jsou veteránysti. Úchvatná nabídka na rychlý odkup vozu mi také přišla, samozřejmě s výčtem všech problémů když to budu prodávat sólo a jaké všechny výhody má prodej této společnosti (vozící vozy na východ) .... zakončená tím, že aby mohlo dojít k tomu hyper super rychlému prodeji s těma všema výhodama, musím jít výrazně s cenou dolů .... tak jsem je rovnou poslal někam.
Co se týká oceňování ceny vozu po nehodě, k tomu se nebudu vyjadřovat, zbytečně by se tu zvrhla dlouhosáhlá debata o tom ,jak je kdo ukřivděný. Každopádně kdo má testaci historického vozidla, může být klidný.