Stránka 10 z 61

Napsal: pon zář 14, 2009 06:39
od Wolf
Já jsem vycházel z rozměrů, které nabízí AMK Most. Pokud požaduješ vysloveně rozměr 185/80 R16, tak ten se vyrábí v tak malých sériích, že pořízení celé sady gum výrazně navýší cenu celé Nivy :P

Napsal: stř zář 16, 2009 04:42
od jiri.k
a prosim, poucte novacka- skorolamu. Mate nandane duse a nebo bez?

Napsal: stř zář 16, 2009 08:28
od Netopýr
skorolama-skorolamě :c)

gumy které jsem přezouval už mají duši a chci tam duše, protože potom je menší riziko, že při podfukování zuješ pneu :c)

Net.

Napsal: stř zář 16, 2009 08:49
od Majo
v zasade u offroadu plati ze cim uzsi disk a cim sirsia guma tym lepsie - prave kvoli tomu, ze v dnesnej dobe sa duse pouzivaju skor vynimocne.
V pripade, ze to s terenom myslis vazne, nevyhnes sa podhustovaniu pneumatik. Pri podhustovani povodnych gum s dusami sa mi stavalo, ze sa pomedzi rafik a pneumatiku dovnutra natlacilo blato. U bezdusoviek sa mi to nestalo nikdy a to podhustujem aj na 0.4Atm....

Prefukovanie ???

Napsal: stř zář 16, 2009 09:33
od Paťo Zvolen
Netopýr píše:Michael 4x4: ano ano, naprosto souhlasím - na silnici nepřefukovat...

já reagoval, že je to strašně moc na "paťo" a "staneko" kteří preferují na asfalt přefukovat až na 2,5atm !!!

přijde mi to, že to na silnici musí držet daleko méně (obzvláště na mokrých dlažkách to musí být "o hubu"), sjíždět se středy, být to uskákané... jen spotřeba bude pozitivní :c)
Net.
Hi kolegovia ...

Načo toľké a zbytočné vnášanie paniky do danej témy. Akéže prefukovanie? Jazdím cca 3 rok a 10 000 km po ceste v rozmedzí 2,4 -2,5 atm a ............. NIČ !!!!!!! sa nedeje !!! Žiadne zjazďovanie stredov sa N E K O N Á !!!
Či už za sucha, mokra, alebo smehu to na ceste drží ako pribité a to sú len AT-čka.
Tak isto sa NEKONÁ žiadne skákanie ani iné negatívne a sprievodné javy.
A terén ako Majo píše aj kolo 1 atm, prípadne aj menej. A spotreba ??? Ak xceš riešiť spotrebu tak si treba kúpiť VW Lupo a nie OFF

pneumatiky MT 205/80/16 nejdou bez rezani na seriovku

Napsal: pát zář 18, 2009 17:10
od dt4x4
Nemáte někdo v Brně obutý na vitaráckým disku pneu o rozměru 205/80/16 ? Chtěl bych zkusit jestli mě to na nivu vleze bez řezání. Chci pořídit Vraníky a mám strach aby to nebylo moc. Mám ji vzadu zvedlou o 4 cm a v předu vůbec.

Napsal: pát zář 18, 2009 20:42
od Jiří 72
Já mám na Nivě 205/70 R15 , jsou povolený v techničáku a i tak jsem měl problém.
Přední kola braly o spodní rantl blatníků při propružení v zatáčce, musel jsem je uřezat (ne kola ale ty spodní rantly :D ). A zadní drhly o blatníky při maximálním propružení celé nápravy.

Napsal: sob zář 19, 2009 11:43
od Majo
205/80 16 a 205/70 15 su uplne odlisne gumy! Tie 15ky su mensie nez originaly a u 205/80 16 sa uz da hovorit ako o celkom slusnom rozmere!

Vraniky su protektory a su dost velke. A/Tcka mi tam vosli len tak tak, Vraniky bez rezania rozhodne ne-e

Napsal: ned zář 20, 2009 15:26
od vik2
205/80R16 T2K ma Netopyr na diskach z UAZe. jdou tip/top! bez rezani. a to jsme predu podlozily misky do roviny a vzadu cca 5cm.

Napsal: ned zář 20, 2009 18:12
od Majo
aleeeee, Netopyr to nema seriovo vysoke, ale zdvihnute, inak by to vpredu mohlo drhnut....
ale ono netreba rezat staci zaklepat urcite miesta...

Napsal: pon zář 21, 2009 06:13
od vik2
sem tim naznacoval "DT4x4" aby lehce prizvednul :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát zář 25, 2009 14:11
od dt4x4
vik2 píše:sem tim naznacoval "DT4x4" aby lehce prizvednul :lol: :lol: :lol:
klidně bych přizvednul, ale když jsem zvedal předek o 3.5 cm, tak řízení šlo do háje. Myslím tím, že se vůbec v zatáčkách nevracel volant. Je to normální jev ? Pravda je že jsem podložil jen horní čep a nepodložil jsem dole pružinu do roviny. Hned jsem to demontoval.

Napsal: pát zář 25, 2009 23:26
od Maysner
po zvyseni predku je potreba seridit geometrii. a kdyz uz zvedat, tak rovnou ty misky vyrovnat, at neni pruziny tak strasne prohnuta

Napsal: sob zář 26, 2009 11:01
od vik2
je treba si uvedomit jednu vec. kazdym zasahem do podvozku neco zlepsis a neco zhorsis. Jde o kompromis. Jak moc zlepsis terenni vlastnosti na ukor silnicnich.

to si musis ujasnit nez zacnes neco delat!

Napsal: sob zář 26, 2009 11:19
od dt4x4
vik2 píše:je treba si uvedomit jednu vec. kazdym zasahem do podvozku neco zlepsis a neco zhorsis. Jde o kompromis. Jak moc zlepsis terenni vlastnosti na ukor silnicnich.

to si musis ujasnit nez zacnes neco delat!
Kompromis by byl sehnat 215/65/16 s hrubým vzorkem. :D