Stránka 10 z 28

Napsal: stř led 04, 2006 13:18
od Roman
V davnej minulosti robili v Ba v jednej firme na zakazku tesnenie pod hlavu, ktore bolo z nejakeho "klingeritu" a okolo dier a na celej ploche, ale len z jednej strany malo hrubsiu medenu foliu. Doporucovalo sa to pouzivat ked bola hlava nie celkom rovna a nebola moznost dat si ju zarovnat. Mal som to na S100 a zaplatil som za to v tom case neuveritelnych asi 90 Kcs

Napsal: stř led 04, 2006 21:09
od ert
nebo vykroužit drážku v hlavě kolem spalovacího prostoru, jen maličkou!
v místě kde by byl průměr kružnice větší než vnější průměr ohnutého plíšku na těsnění!
do ní dát měděnej drátek tak 0,6mm! prostě jen ohnutej do kruhu
aby z toho byl takovej zámek, kterej by přesahoval z dosedací plochy hlavy tak 0,3 mm! a původní těsnění zachovat
v tom místě by bylo v těsnění větší napětí a tlak ve spalovacim prostoru působící na těsnění a plíšek těsnění by musel buď ustřihnout ten drátek v drážce, nebo jej pod něj podsunout!když by to chtělo vylítnout! ale to už se mi jevý na takovej tlak kerej by musel roztrhat motor ne?
no to mě ted napadlo na to co psal marek o těch škodovkách.
jo a taky sem si vzpoměl že kdysi dávno jeden starej PAN mistr co dělal motory pro formule 1300 unás řikal že nechávali dosedací plochy pod těsnění hrubý od frézování, že to líp drží a nevylítává...
no ale jak drsný... toť otázka... to bude záležet na těsnění..

Napsal: čtv led 05, 2006 07:39
od Patrac
Naproti tomu tuším Lamborghini a maseratti dělaj hlavy a blok válců lapovaný. Pro to aby to dosedlo bez těsnění. :shock:

Napsal: čtv led 05, 2006 19:43
od capodrak
Pátrač píše:Naproti tomu tuším Lamborghini a maseratti dělaj hlavy a blok válců lapovaný. Pro to aby to dosedlo bez těsnění. :shock:
:wink: tak na to u lady zapomeň :lol: ...lapovaný to bejt muže těsnění bejt musí :wink: žu prože tam máš ruznou tepelnou roztažnost

Napsal: čtv led 05, 2006 20:42
od Majo
ja som v davnej minulosti(pred 10rokmi) jazdil na mopede Stella a tesnenie pod hlavou(teda skor medzi spodnou a vrchnou castou bloku) tam vobec nebolo. Ovsem je to dvojtakt a celohlinikovy takze je to ine. Ale po case to stejne prestalo tesnit! Tesnenie som tam vyrabal z akejsi divnej hmoty-taky sivy tvrdy nehorlavy papier. Boli to sice len prve pokusy 12rocneho exota, no tam to fungovalo. Toto je vsak uplne ine.
Na co to sem vlastne pisem?!?

Napsal: čtv led 05, 2006 21:56
od Ondra 07
Doufam ze spolecnymi silami vynaleznete nejaky tesneni co to turbo neposere,pac se to zda jako zatim jedninej problem... Ale prijdou mozna dalsi.Kazdopadne se tesim az to bude chodit bez problemu :lol:

turbina

Napsal: pát led 06, 2006 18:48
od SalWador
Tohle jsem nasel pred chvili:
Obrázek

Napsal: pát led 06, 2006 19:38
od Ondra 07
Jako ta barevna uprava je strasna...Ale to turbo mi tam nejak nesedi,je tam takovy moc "nastreleny".Kde to ma karbec,nebo co je vlastne zac?

Napsal: pát led 06, 2006 20:14
od ert
vypadá to tak trochu jako papoušek! ale na barvě motoru nezáleží..
všimli jste si toho dalšiho turba hozenym na tom druhym motoru...
ty maníci do toho musej bejt zapálený.. Tose cení... :finga:

Napsal: sob led 07, 2006 00:15
od Ondra 07
Jim se to tam vali a my by jsme se o to porvali... :lol: Zkusim se priste v Nedvezi zeptat za kolik pusti turbo... Ale reknete na jaky se mam ptat, (znacka auta,model,objem motoru)

Napsal: ned led 08, 2006 23:29
od ert
fiat uno turbo 1,3/1,4.. Turbo IHI a fiat croma 2,0
(většinou strašněj stav když to prodávaj)
Octávia jakákoliv, VW... je tam snad 1000 druhů...a podobně...
hlavně co nejběžnější kuli dílům

Napsal: pát led 20, 2006 16:25
od Majo
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_izsof.html
toto som nasiel, vyzera to ze zohnali pretlakove karburatory - rad by som vediet co su to vlastne za cuda. Za spracovanie by som im dal 1* 8)

Napsal: pát led 20, 2006 17:26
od Ondrej
Co je to za karburátor netuším, ale velice se mi líbí, jak to všechno zaonačili do úplně sériové kastle :D Zvenčí obyčejná Lada.
Jen když tak koukám na ty šílené roury, napadá mě, že nakolik to s tím přetlakem bude žhavé...
I když tam mají pak i nějakou zkrácenou verzi...?! :shock:

Napsal: pát led 20, 2006 17:30
od Myso
Ondrej píše:Co je to za karburátor netuším, ale velice se mi líbí, jak to všechno zaonačili do úplně sériové kastle :D Zvenčí obyčejná Lada.
Jen když tak koukám na ty šílené roury, napadá mě, že nakolik to s tím přetlakem bude žhavé...
I když tam mají pak i nějakou zkrácenou verzi...?! :shock:
skratena verzia je bez medzichladica stlaceneho vzduch (intercooler).aspon myslim ze tam ide o to.

Napsal: pát led 20, 2006 18:37
od Trevor
No dost huste pod kapotou. Neviem ze ci som to spravne identifikoval ale tusim ze tam ma aj LPG.