Stránka 10 z 11

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: ned črc 08, 2012 16:38
od suhajko
V prvom rade si treba dat pozor na pitny rezim. No a potom, snad som mal problem len s upevnovacimi skrutkami, ktore drzia lanko na spodnej hrane okna, mam pocit ze je to divna norma, treba si dat pozor a pouzit spravny skrutkovacovy bit, ja som si tie skruky skrutkovacom pekne požul a uz som s tym nepohol a tak prisla na rad flexa.

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pon črc 09, 2012 16:39
od Mascom
pitny rezim bol dodrzany. mechanizmus nahodeny . okno uz funguje ,uvidime dokedy :D a tie sruby co drzia lanko uz boli nacate ,ale este sa mi ich podarilo odkrutit a naspat zakrutit

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pon črc 30, 2012 17:22
od Kapelnik
Ahoj :) Jen se chci zeptat jak máš tu fotku na profilu jak si to snížil? řezal si pružiny? nebo se dají sehnat nějaký sportovní? a taky sem slyšel že jdou použít z kadetta :) a velikost pneu máš kolik? a dá se zatáčet uplně na doraz?nebo se to potom nevejde do blatníku? díky za odpovědi :)

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 09:02
od mayo456
rezané pružiny a tlmiče sú tam tušim z Nivy. o znižovaní podvozkov je tu na fóre halda materialu.

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 11:40
od Mascom
kapelnik : cau , pruziny som rezal,kedze ziadne co som nasiel na nete nebola pre mna vyskovo vhodne :D predne su z nivy ,zadne zatial seria, tlmice mam vpredu kayaba excel G ,vzadu nejake obycajne,znacku uz nepamatam. Minule som na nete objavil v nejakom ruskom eshope sportove pruziny -50mm aj s tlmicmi,len nejako to uz neviem najst :D co sa tyka gum, vpredu mam 155/65 ,vzadu 175/70 a vytocit sa daju uplne v pohode,nikde nic nesuchne

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 18:11
od Kapelnik
Mascom: děkuji ti za užitečné rady :) a ještě jedna otázečka :) ten lem pneumatiky si koupil kde? :) pár sem jich na netu našel ale zdají se mi nějaké užší než máš ty :)
, ta tvoje ladovka je moc pěkná.. taky sem si pořídil 2101, a beru si ispiraci od ruských tuningářů ladovek :) mají to skoro totožné jako ty, a myslíš že ten lem půjde nabarvit nečím na červeno? až udělám pár uprav tak ti klidně pošlu fotky jestli budeš mít zájem :) akorád se na mojí ladičku vrhnu až tak za měsíc, teď sem pořád v práci a o víkendu na stavbě našeho autoservisu .
a ráfky máš normalně origo lada 13?

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 18:41
od Mascom
biele lemy som kupil tu http://autum.cz/bile-ozdobne-lemy-na-pneumatiky.php . ci to pojde nafarbit netusim, je to nieco ako guma,mozno keby sa to zdrsnilo a nejaku kvalitnu farbu na to ,tak by to aj drzalo ,treba vyskusat :D
rafky mam origo 13
a ked budes mat foto kludne posielaj . z jakych stranok beries inspiracie? :D

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 19:25
od Kapelnik

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: úte črc 31, 2012 19:55
od Mascom
nemas za co a potom daj vediet ako pokracujes :wink:

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 10:10
od Kapelnik
Ahoj :) tak konečně se pomalu dostávam k tomu snižování, měl sem spoustu technickejch problémů, teď už snad vše maká jak má...
mám ještě pár otázek , ty tlumiče kayaba excel G jak máš ty na předku, kde si je prosím sehnal a sou nějaký kratší než origo? já chci žigulíka hodit dost na zem tak nevím jestli origo tlumiče nepůjdou nadoraz? do předu sem si koupil ty pružiny z nivy a o kolik závitů si řezal v předu a v zadu??
předem ti děkuji za rady :)

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 11:45
od Yellow01
Ty tlumiče jsou stejně dlouhý jako originál. Jestli chceš velký snížení, musíš si spodní uchycení tlumiče udělat mimo rameno.
Tady máš inspiraci.

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 12:02
od Kapelnik
díky díky :) a mam tedy normálně seříznout pružiny? je nějaký nebezpečí když sou seřízlý?

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 12:09
od Marťas
Počkej, nebude pak všude chytat tim uchycením?

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 12:22
od Kapelnik
no je to ještě dost od země, jedině kdyby si přejel kámen těsně vedle kola, jinak by to určo nemělo škrtat

Re: Mascomova 2101-ka

Napsal: pát pro 21, 2012 12:37
od Yellow01
Pružiny si musíš zkrátit podle svojí libosti, ale dělej to na několikrát, abys to nepřehnal, protože pak je můžeš zahodit.
Nebezpečí je v tom, že to může mít jízdní vlastnosti naho..o, protože ta pružina částečně ztratí svojí pružící schopnost, to auto pak bude uskákaný.
Ohledně chytání tím spodním uložením - s nízkým autem si vždycky musíš rozmyslet, kam se vydat, to je prostě daň se kterou se musí počítat. Ale na rovným povrchu tím nechytíš, musel bys jet v nějakých hlubších vyjetých kolejích třeba na poli, což u takovýho auta není předpoklad.