Stránka 10 z 11
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: ned črc 08, 2012 16:38
od suhajko
V prvom rade si treba dat pozor na pitny rezim. No a potom, snad som mal problem len s upevnovacimi skrutkami, ktore drzia lanko na spodnej hrane okna, mam pocit ze je to divna norma, treba si dat pozor a pouzit spravny skrutkovacovy bit, ja som si tie skruky skrutkovacom pekne požul a uz som s tym nepohol a tak prisla na rad flexa.
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pon črc 09, 2012 16:39
od Mascom
pitny rezim bol dodrzany. mechanizmus nahodeny . okno uz funguje ,uvidime dokedy
a tie sruby co drzia lanko uz boli nacate ,ale este sa mi ich podarilo odkrutit a naspat zakrutit
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pon črc 30, 2012 17:22
od Kapelnik
Ahoj
Jen se chci zeptat jak máš tu fotku na profilu jak si to snížil? řezal si pružiny? nebo se dají sehnat nějaký sportovní? a taky sem slyšel že jdou použít z kadetta
a velikost pneu máš kolik? a dá se zatáčet uplně na doraz?nebo se to potom nevejde do blatníku? díky za odpovědi
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 09:02
od mayo456
rezané pružiny a tlmiče sú tam tušim z Nivy. o znižovaní podvozkov je tu na fóre halda materialu.
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 11:40
od Mascom
kapelnik : cau , pruziny som rezal,kedze ziadne co som nasiel na nete nebola pre mna vyskovo vhodne
predne su z nivy ,zadne zatial seria, tlmice mam vpredu kayaba excel G ,vzadu nejake obycajne,znacku uz nepamatam. Minule som na nete objavil v nejakom ruskom eshope sportove pruziny -50mm aj s tlmicmi,len nejako to uz neviem najst
co sa tyka gum, vpredu mam 155/65 ,vzadu 175/70 a vytocit sa daju uplne v pohode,nikde nic nesuchne
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 18:11
od Kapelnik
Mascom: děkuji ti za užitečné rady
a ještě jedna otázečka
ten lem pneumatiky si koupil kde?
pár sem jich na netu našel ale zdají se mi nějaké užší než máš ty
, ta tvoje ladovka je moc pěkná.. taky sem si pořídil 2101, a beru si ispiraci od ruských tuningářů ladovek
mají to skoro totožné jako ty, a myslíš že ten lem půjde nabarvit nečím na červeno? až udělám pár uprav tak ti klidně pošlu fotky jestli budeš mít zájem
akorád se na mojí ladičku vrhnu až tak za měsíc, teď sem pořád v práci a o víkendu na stavbě našeho autoservisu .
a ráfky máš normalně origo lada 13?
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 18:41
od Mascom
biele lemy som kupil tu
http://autum.cz/bile-ozdobne-lemy-na-pneumatiky.php . ci to pojde nafarbit netusim, je to nieco ako guma,mozno keby sa to zdrsnilo a nejaku kvalitnu farbu na to ,tak by to aj drzalo ,treba vyskusat
rafky mam origo 13
a ked budes mat foto kludne posielaj . z jakych stranok beries inspiracie?
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 19:25
od Kapelnik
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: úte črc 31, 2012 19:55
od Mascom
nemas za co a potom daj vediet ako pokracujes
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 10:10
od Kapelnik
Ahoj
tak konečně se pomalu dostávam k tomu snižování, měl sem spoustu technickejch problémů, teď už snad vše maká jak má...
mám ještě pár otázek , ty tlumiče kayaba excel G jak máš ty na předku, kde si je prosím sehnal a sou nějaký kratší než origo? já chci žigulíka hodit dost na zem tak nevím jestli origo tlumiče nepůjdou nadoraz? do předu sem si koupil ty pružiny z nivy a o kolik závitů si řezal v předu a v zadu??
předem ti děkuji za rady
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 11:45
od Yellow01
Ty tlumiče jsou stejně dlouhý jako originál. Jestli chceš velký snížení, musíš si spodní uchycení tlumiče udělat mimo rameno.
Tady máš inspiraci.
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 12:02
od Kapelnik
díky díky
a mam tedy normálně seříznout pružiny? je nějaký nebezpečí když sou seřízlý?
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 12:09
od Marťas
Počkej, nebude pak všude chytat tim uchycením?
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 12:22
od Kapelnik
no je to ještě dost od země, jedině kdyby si přejel kámen těsně vedle kola, jinak by to určo nemělo škrtat
Re: Mascomova 2101-ka
Napsal: pát pro 21, 2012 12:37
od Yellow01
Pružiny si musíš zkrátit podle svojí libosti, ale dělej to na několikrát, abys to nepřehnal, protože pak je můžeš zahodit.
Nebezpečí je v tom, že to může mít jízdní vlastnosti naho..o, protože ta pružina částečně ztratí svojí pružící schopnost, to auto pak bude uskákaný.
Ohledně chytání tím spodním uložením - s nízkým autem si vždycky musíš rozmyslet, kam se vydat, to je prostě daň se kterou se musí počítat. Ale na rovným povrchu tím nechytíš, musel bys jet v nějakých hlubších vyjetých kolejích třeba na poli, což u takovýho auta není předpoklad.