Stránka 10 z 20
Napsal: stř bře 23, 2011 14:58
od Laďuša
Aha, já jsem v tom hledal výfuk
Napsal: stř bře 23, 2011 15:52
od Tommel
Taky jsem chvilku premejslel, ze kde to kua na vyfuku je
pak mne doslo, ze fotka ma nazev kapota
mne na priore odeslo ovladani topeni, takze priora stale topi
Napsal: stř bře 23, 2011 17:14
od MartasBrno
Máte někdo novej kus, na kterým by se něco nepodělalo?
Mohli byste sestavit přehlednou tabulku, co je přeba udělat po koupi nové lady a co po prvním roce: (po druhem ji prodat?
)
Ne, vážně. Technologický chyby můžou být, ten vejfuk je toho zářným příkladem. Čili už vím, že po koupi je potřeba to očistit, omatlat tmelem na vejfuky a dobře zalakovat, nebo tak něco...
Napsal: stř bře 23, 2011 20:08
od plavec
Že bych si tu novou prioru přecijen koupil
. Výfuk vydrží úctyhodný dva roky a to je v dnešní době luxus
Napsal: stř bře 23, 2011 22:05
od veliz
Vzpomínám si, jak táta nadával, když musel v 70. - 80. létech měnit výfuk u 2101 každé 2 až 3 roky. Dnes má auto r.v. 1997 s původním výfukem.
Napsal: stř bře 23, 2011 22:28
od dmatej
Majo píše:no, ze vydrzi len nieco vyse 2 rokov som necakal a tentokrat som v tom nevinne - ruski inzinieri urobili chybu , najprv vyfuk natreli az potom privarali drziaky a nasledne to uz nicim neosetrili. Ked sme to kupili, rozmyslal som, ze to dam nasopovat hlinikom, ale nejak som na to zabudol a teraz sa to pripomenulo samo.
Kazdopadne to privarenie spat je len take nudzove riesenie, podla stavu zvysnych casti mozno predpokladat, ze za chvilu na nom bude dier ovela viac(spoje a uchyty), takze bud kupim na UA novy vyfuk alebo ho u Janodob-u necham vyrobit...
Na Kalině to rezne pod tou sponou. Je to tam rozlisovaný - a jak je ta roura ztenčená, prorezne to jako první. Jinak ale spojení roury a tlumiče je bez problémů, tohle jsem viděl naposled na českým výfuku 2101 ... (chtěl jsem ho sundat, ale nakonec jsem ho ulomil a zjistil, že ta roura je snad 0.5 plíšek bo co ...)
Čím jsi to proboha nastříkal? To nevypadá na žáruvzdornou ... mimochodem, základovka už na zadním tlumiči vydrží, snáší i celkem obstojný teploty .. akorát to moc nevypadá
Já novej vejfuk Kaliny stříknul žáruvzdornou, ale ... po zimě je z ní půlka pryč.
Napsal: stř bře 23, 2011 23:26
od Křečík Barbuška
Na výfuk se mi osvědčuje metalizace hliníkem a na ten pak dávám silikonovou stříbřenku.
Napsal: čtv bře 24, 2011 08:04
od Majo
na ten hlinik uz netreba nic, ja som daval sopovat vyfuk na kombika asi pred 6timi rokmi a stale je ako novy.
Henten zvarenec som nastriekal ciernym sprejom
Zbytok vyfuku sa rozpadne skor, nez ten moj vyrobok. Ako som zisti, ten tlmic uz fuci niekde na okraji, kde je zlisovany. Je to len otazka casu kedy dostane priora novy vyfuk, toto je len velmi docasne riesenie. Okrem toho na zadnom tlmici nebyvaju take teploty aby to nevyhnutne potrebovalo ziarovzdornu farbu...
Napsal: čtv bře 24, 2011 08:39
od ger007
Majo taka kontrolna otazka kolko ma ta priora nalietane momenralne ?
Napsal: čtv bře 24, 2011 16:53
od Majo
hm, okolo 35tkm
Napsal: čtv bře 24, 2011 18:46
od plavec
Okolo 35 tis km a nějaké závady a dodělávky za tu dobu ?
Napsal: čtv bře 24, 2011 19:49
od Majo
az teraz ten vyfuk....
Napsal: čtv bře 24, 2011 20:07
od zelvotron
Tos neměl, to mu zkazí náladu
Napsal: čtv bře 24, 2011 20:23
od dmatej
Jako na 35 a dva roky je tohle běs, na Kalině to vydrželo 3.5 a 70000km. A rozhodně se to neulomilo, tohle je u Priory asi bonus
Napsal: čtv bře 24, 2011 20:43
od Majo
ten tlmic ma na sebe vyrazene 1118-XXXXXX takze sa moc nevystatuj, to je vlastne vsetko chyba kaliny