Stránka 10 z 16
Napsal: pon kvě 09, 2011 15:31
od MartasBrno
Luky píše:MarťasBrno, Nepřesnost!? Pche, to není možný! Využívám velmi sofistikovaných metod měření i výpočtů!! Odečet kilometrů a načerpaného paliva a trojčlenka snad nemůžou zklamat, ne?
Počítám to stejně. Jako referenci beru rozblikání hladového oka. Ale odhadnout správný rytmus rozblikání znamená určit tu přesnost. Dodnes nevím, kolik km nebo litrů v nádrži je mezi začátkem blikání a trvalým svitem... Ale jestli je to litr a tankuješ 10 litrů, je to 10%. jestli tankuješ 5l, je to 20%. když by do toho člověk pokaždé obrátil PETku a spočítal by to, jezdil by za 2 - 18 l/100km
Hele, sviním ti to tady, nebo to nebereš smrtelně vážně?
Napsal: pon kvě 09, 2011 15:36
od Luky
To je mi putna
, spíše by mě zajímalo proč se to dusí. Domu jsem dojel, ale znamenalo to na každém semaforu nastartovat a řadit poměrně rychle, aby to nechcíplo. A startovat desetkrát po sobě zahřátej ruskej motor je zážitek na zbytek odpoledne
Napsal: pon kvě 09, 2011 17:58
od Laďuša
MartasBrno píše:Počítám to stejně. Jako referenci beru rozblikání hladového oka. Ale odhadnout správný rytmus rozblikání znamená určit tu přesnost. Dodnes nevím, kolik km nebo litrů v nádrži je mezi začátkem blikání a trvalým svitem... Ale jestli je to litr a tankuješ 10 litrů, je to 10%. jestli tankuješ 5l, je to 20%. když by do toho člověk pokaždé obrátil PETku a spočítal by to, jezdil by za 2 - 18 l/100km
Máš ňáký složitý měření. Narvu plnou, vynuluju, něco ujedu, znovu narvu plnou a odečtu, spočtu. Jestli bliká, nebliká či svítí a nebo kolik zbejvalo před litím paliva paliva mě nemusí zajímat
Napsal: pon kvě 09, 2011 18:07
od ger007
ja to pocitam tak ze ked nemam na plnu tak neberem 25 l do kanistrov, vyjedu uplne do sucha, nalejem 20l kanister, jazdim az do sucha a mam spotrebu
, na pumpu odiddem s 5l + to co tam nacvachtam
, uz sa mi stalo aj to ze som na pumpu dosiel s 2l kanistrikom aby som tam dojel autom, a pak tam dojelo auto aby dobralo dalscich 3l
hold no money no funny
Napsal: pon kvě 09, 2011 18:41
od MartasBrno
Tak tohle jsem už opravdu opustil, nehodlám utíkat někam s PETkou abych vůbec dojel k pumpě. A zároveň netankuju plnou - jsou v zásadě dva styly tankování - Do plné, nebo do rezervy.
Pak je ještě možnost totálně se vys*rat na jakékoli měření a prostě svobodně žít a jezdit a tankovat kdykoliv a jakkoliv.
Co s tím dusícím se volnoběhem? Otevřít, zkouknout, profoukat karbec? Nebo aspoň volnoběžnou trysku.
Co ta Sašova metoda zkoušení, jestli tomu chybí benzín nebo vzduch pomocí posilovače?
Napsal: pon kvě 09, 2011 18:43
od ger007
ono to zavisi od moznosti a schopnosti
ked smelina nejde jazdi sa na rezervu ak ide jazdi sa za plnu !
Napsal: pon kvě 09, 2011 18:49
od rosta
s tím dušením na volnoběh-může to dělat raketka(volnoběžná tryska s membránou) na karburátoru ale taky třeba vymletý ložisko kontaktu v rozdělovači a nebo nefunkční řídící jednotka karbu-teda jestli tam je ozon-jestli tam máš solex tak nemohu sloužit......zkus vytáhnout hadičku z ventilu na podběhu a dej ji napřímo ze sání do volnoběžný trysky -jestli to bude ok tak je v háji ta praelektronika, jestli to chcípne tak je v háji membrána v trysce...
Napsal: pon kvě 09, 2011 19:02
od Cory
rosta, ak som dobre cital, tak ekonomizer ma odpojeny
Napsal: pon kvě 09, 2011 19:39
od Luky
Tak, tak, ekonomizér je odpojený a rozdělovač tam je zhruba tak 800 km fungl nový a proběhla promáznutí ložiska
Napsal: úte kvě 10, 2011 18:06
od rosta
Cory píše:rosta, ak som dobre cital, tak ekonomizer ma odpojeny
to já taky ale aby to drželo volnoběh musí být zastrčená hadička v jehle volnoběhu a v sání...
Napsal: úte kvě 10, 2011 18:11
od Luky
Na to jsem nepomyslel, podívám se na to, díky za tip
Napsal: úte kvě 17, 2011 23:10
od Luky
Tak mě právě stavěli příslušníci s tím, že mám propadlou technickou, dva dny!!!
. Naštěstí to zkončilo u dvou stovek. Má otázka zní: Jak se mám dostavit na technickou, když mé VAZidlo není způsobilé k provozu po pozemních komunikacích?
Napsal: úte kvě 17, 2011 23:15
od ger007
ja som to robil tak ze som poslal "Volavku" neake ine auto ktore vyzeralo este horsie ako moje
a ja som siel po nom
ale nikdy nas nezastavili
Napsal: stř kvě 18, 2011 07:35
od Majo2103
Mna tiez zastavili s prepadnutou emisnou,zacvakal som 50eur,zadrzali mi osvedcenie a vystavili mi nahradne s ktorym som mohol jazdit este tusim nejakych 14 dni a normalne som s tym isiel na emisnu,akurat som potreboval kopiu osvedcenia........a policajt ma varoval,ze nie je iste,ze nedostanem za to pokutu este raz ak ma zastavia.....ze sa na to prihliada,ale ked natrafim na buzeranta,tak mam smolu.....
Napsal: stř kvě 18, 2011 07:57
od dvk
Luky píše:Tak mě právě stavěli příslušníci s tím, že mám propadlou technickou, dva dny!!!
. Naštěstí to zkončilo u dvou stovek. Má otázka zní: Jak se mám dostavit na technickou, když mé VAZidlo není způsobilé k provozu po pozemních komunikacích?
Takže si tvoje auto vyjeli online a odtud zjistili přesný datum STK ? Na známkách je jen měsíc, žejo ...
Pokud to bylo jen za dvě stovky, tak je to vpohodě
A neřešil bych to nijak, prostě bych jel na technickou jako vždy jindy, stejnou trasou a prostě úplně běžně. Pokud se budeš snažit někde maskovat nebo vyhýbat místům, tím spíš na ně někde natrefíš.