Stránka 10 z 24

Napsal: úte pro 28, 2010 12:03
od plavec
radek mb píše:A také nejde ukazatel teploty vzduchu,zřejmě musí být někde čidlo(v nějakém tématu se to už tady probíralo).
čidlo se dává do nárazníku.

Napsal: úte pro 28, 2010 13:02
od zelvotron
No nějaký základy k ovládání jsou i v českým návodu k obsluze auta. Čidlo se musí koupit a namontovat zvlášť, pokud neseženeš originál, tak někde v originálním návodu jsou hodnoty termistoru. Originální umístění pod nárazník moc nedoporučuju, dochází tam k ovlivnění teploty chladičem při stání.

Stav paliva v nádrži ukazuje? Ta šílená kalibrace není nutná, vůbec pochybuju o tom, že by jí někdo někdy dělal, ukazuje to přesně i bez ní. Dojezd se počítá z průměrný spotřeby, takže když průměr snuluješ, tak dokud se po pár km nevypočítá novej průměr, tak dojezd neukazuje.

Ty tyčky bych tam radši dal, jestli je máš.

Napsal: úte pro 28, 2010 15:26
od mirozv
Som tiež pátral po pôvode vecičky, čo mi visela pod ľavým svetlom. :D Dával som sem aj nejaké fotky. To čidlo vyzerá tak ako je na fotkách. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30

Napsal: pát led 07, 2011 11:13
od radek mb
Tak co se týče palubáku,žádný pokrok.Funguje,ale ukazuje mi bludy,co se týká spotřeby paliva.Prostě to auto za 3,6 l/100 km nejezdí.Ukazuje to polovinu reálné spotřeby.Také při funkci zbytku paliva v nádrži to ukazuje 43 litrů,což je plná nádrž...a tu tm rozhodně nemám.
Jinak včera jsem vyzkoušel experiment,a to vzít palivo E85.Smíchal jsem to 2:3 ,8 l benzínu a 12 l biolihu.Bylo to do takřka prázdné nádrže,takže účinky mohu hodnotit hned.Motor se jemně ztišil a zdá se mi,že to jede malinko lépe.Start dnes ráno proběhl bez problémů,ale byly 2 stupně nad nulou.Takže ještě jsem zvědavý ,jak to hne se spotřebou.Při tomto poměru míchání mě litr paliva vychází o 5 korun méně než samotný benzín.Uvidíme.

Napsal: pát led 07, 2011 12:49
od zelvotron
Mě zase ukazuje asi 2x tolik, takže v průměru je všechno v pořádku :-D

Máš správně nastavenej typ řj?

Napsal: pát led 07, 2011 13:13
od tavri
viz téma PORUCHY - postup seřízení paliva
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#20210

Napsal: pát led 07, 2011 13:17
od radek mb
Tavri díky,manuál,jak to nakalibrovat doma mám,sice v ruštině,ale mám.Spíš bych potřeboval,aby někdo,kdo tomu hoví,se na to podíval a pomohl mi to správně nastavit.
zelvotron píše:Máš správně nastavenej typ řj?
To nevím,já nic nenastavoval,prostě jsem jen připojil ten schovaný konektor.

Napsal: pát led 07, 2011 14:37
od Petr HC
radek mb píše:
zelvotron píše:Máš správně nastavenej typ řj?
To nevím,já nic nenastavoval,prostě jsem jen připojil ten schovaný konektor.
Radku, nechci strašit, ale není náhodou "ošibka" zde ?
AMK-211001 [glow=yellow]Поддерживает все ЭБУ кроме Я-4 и GM.[/glow] Могут быть установлены в ВАЗ 2110-12. Отображает текстом коды неисправностей, режимы двигателя,тип ЭБУ и параметры движения . Удобен тем, что имеет на каждый режим по кнопке-обеспечивает "быстрый доступ". Рекомендован заводом ВАЗ.
Zvažoval jsem koupi PP také, tak jsem si dělal přehled a narazil jsem na toto.

Napsal: pát led 07, 2011 14:42
od radek mb
No,já bych měl mít ještě GM.To znamená,že to prostě nepasuje?To by mě docela štvalo...
přesné označení je č AMK 211000 TY 4573-043-00225331-01 a je z roku 98,takže by to mělo sednout

Napsal: pát led 07, 2011 15:00
od Křečík Barbuška
radek mb píše:Jinak včera jsem vyzkoušel experiment,a to vzít palivo E85. ... míchání mě litr paliva vychází o 5 korun méně než samotný benzín.

To aby jsi začal ty pětikorunky pomalu odkládat na nové palivové čerpadlo :mrgreen: .

Napsal: pát led 07, 2011 15:02
od Petr HC
radek mb píše: ...přesné označení je č AMK 211000 TY 4573-043-00225331-01 a je z roku 98,takže by to mělo sednout
Je otázka, jestli označení typu AMK 211000...........-01 není zkráceno na 211001, ale to by spíše bylo na dotaz do Togliati, když je ten typ od nich schválený. [glow=yellow]Рекомендован заводом ВАЗ. [/glow]
Mně by spíše zajímalo, jestli PP může pracovat společně s diagnostickým softwarem připojeným do zástrčky OBD2 (přece jen by "běžely" na společné sběrnici). Tady je riziko, že když by nějaký "machr" ze servisu připojil diagnostiku k vozu s PP, že něco "odejde". Ale to nám asi zde v ČR také nikdo neřekne.
P.S. Když pojedeš přes Hořice, zastav se. Tlf na mně asi máš.

Napsal: pát led 07, 2011 15:09
od radek mb
P.S. Když pojedeš přes Hořice, zastav se. Tlf na mně asi máš.
Děkuji,nechtěl jsem otravovat,ale asi Vás poctím svou návštěvou.Zkušenosti jsou holt zkušenosti,třebas se něco nového přiučím

To KL nestraš!

Napsal: pát led 07, 2011 16:02
od Štěpán
Radku, abyses nedivil, až ti za nějakou dobu začne rezivět palivova soustava. Líh váže vodu a ta působí korozivně. :wink: Tyhle starší auta nejsou na tohle stavěna.

Napsal: pát led 07, 2011 18:44
od plavec
Rezivět? No tak ať, dyk tu popelnici stejně za pár let vyhodí. Neřeknu u nový káry ale u starý lady :roll:

Napsal: pát led 07, 2011 18:48
od zelvotron
Koukám poslední příspěvek Plavec, říkám si to zase bude nějakej pěknej depresivní komentář...., ...a ono jo :)