Stránka 10 z 24
Napsal: úte lis 02, 2010 17:44
od Freedom
tak už i startuju děkuji za poskytnutý startér, dotyčná osoba vý o koho jde, starter běží skvěle

Napsal: stř lis 10, 2010 01:29
od Freedom
Napsal: stř lis 10, 2010 09:25
od Puhi
to je ten správny prístup na tých zmrdov

Napsal: stř lis 10, 2010 10:41
od Freedom
ou ztrácí se mi někde nepozorovaně brzdová kapalina, brzdič suchej neznečištěn, hadičky taky, pod auto sem koukal a nic sem nenašel, ale už po třetí dolejvam z důvodu rosvícení kontrolky v kabině, kde eště to může unikat ????

po ujetí zhruba 1000km od dolití mi začne kontrolka v zatáčkách problikávat a pak po zhruba 1400km už svítí nastálo

Napsal: stř lis 10, 2010 10:49
od Křečík Barbuška
Pokud jsou brzdiče a všechny trubky suché, je třeba mrknout do bubnů, ale předpokládám, že by od brzdovky bylo zapraseno i kolo na vnitřní straně. Mrkni pod HBV, jestli mezi ním a posilovačem neprchá kapalina.
A k té výbavě, křídu máš?
Napsal: stř lis 10, 2010 10:54
od Freedom
Koko Loko píše:Pokud jsou brzdiče a všechny trubky suché, je třeba mrknout do bubnů, ale předpokládám, že by od brzdovky bylo zapraseno i kolo na vnitřní straně. Mrkni pod HBV, jestli mezi ním a posilovačem neprchá kapalina.
A k té výbavě, křídu máš?
Zkusim dnes až opravim nárazník teda kouknout eště na HBV a pak kdyžtak hold sundam zadní kolo a mrknu zda neprotejkam od nějakýho prasátka vzadu, a k té křídě nemam

a k čemu je vlastně dobrá??? že bych si jí tam dodal??

Napsal: stř lis 10, 2010 12:31
od Luděk Musil
Při takovém masívním úniku brzdové kapaliny to musí být někde vidět! Ať je to na předních či zadních kolech - obvykle stačí pohled pod auto a mastné či vlhké skvrny na bocích pneumatik spolehlivě odhalí zdroj úniku.
Pokud budou pneumatiky suché je zde pořád možnost průniku brzdové kapaliny přes posilovač dovnitř do kabiny pod koberec.
Ad křída: slouží k zakreslení polohy vozidla po nehodě, kdy je potřeba vozidlo z nějakých důvodů odstranit z místa nehody. Může být nahrazena sprayem signální (oranžové, adidas žluté, zelené či jakékoliv jiné výrazné) barvy. L.
Napsal: stř lis 10, 2010 13:02
od Teepee
Luděk Musil píše:Ad křída: slouží k zakreslení polohy vozidla po nehodě, kdy je potřeba vozidlo z nějakých důvodů odstranit z místa nehody. Může být nahrazena sprayem signální (oranžové, adidas žluté, zelené či jakékoliv jiné výrazné) barvy. L.
Patří do povinné nebo do doporučené výbavy?
Napsal: stř lis 10, 2010 13:26
od Luděk Musil
Myslím, že doporučená výbava.
Je však jasné, že černý spray na černé silnici bude k ničemu

. L.
Napsal: stř lis 10, 2010 20:01
od Křečík Barbuška
Ano, zakreslovátko patří k doporučené výbavě. Nicméně kdysi dávno tu tuším někdo psal, že po něm křídu orgáni vyžadovali neb nemohli nic jiného zač by jej mohli buzerovat najít. Kdysi jsem ji sebou v sedmě vozil a nakonec se i užila. Načmáral jsem si s ní "světelný" obrazec na zdi a pošteloval světla před STK

.
Napsal: stř lis 10, 2010 21:41
od Freedom
únik brzdové kapaliny teda odhalen ale jak na to? protejká to skrz posilovač brzd ale nevim v jakym místě, dá se demontovat a rozebrat nebo se musí pořídit nový???

Napsal: stř lis 10, 2010 22:15
od Nemo
HBV se dá normálně odmontovat z posilovače - jsou to jen dvě 13ky matky.
Odsát kapalinu, odpojit trubky a hadičky, přetěsnit nebo vyměnit za nový, protože sehnat kvalitní těsnění je na hranici lidských možností.
V průběhu montáže, před připojením trubek a hadiček, se doporučuje HBV zaplavit brzdovkou např pomocí injekční stříkačky. Zjednoduší to následné odvzdušnění.
Napsal: čtv lis 11, 2010 22:54
od Little Red Riding Hood
Freedom, opravu neodkládej.. nebo si zničiš posilovač, stejně jestli ti do něj už delši dobu teče tak bude s nim stejně možná amen..
koupíš 3 gumičky (dvě stejné dovnitř do valce a jednu jinou na kraj valce, kudma ti to teče), pak není na škodu koupit nove ty měděné podložky co jsou dole pod těma malejma šroubkama (ted nevim jestli to jsou 6tky, nebo 8smíčky) a projistotu segrovku ci to jistí pístek ve valci..
opatrně povolíš ty tři trubky co jdou do něj (ad je nemusiš měnit, ono jak se šahne na brzdy tak už se to tahné po trubkách k prasátkům..

) a samozřejmě hadičky k nadobkám (ktere je dobré předtím vypustit a pak konce hadic zabal do hadry aď nemáš brzdovku všude), povoliš dvě M8 matky a sundáš valec z posilovače..
sundáš z válce prachovku, vyšroubuješ ty dva malé šroubky zespod a kleštěma vytáhneš segrovku (je dobré si přitom něčím trochu tlačit do pístku).. no a HVB ti vyhřezne..

pomalu z něj vše vytahej a rozlož si to na hadru v pořadí jak to patří.. vyměníš gumičky a složíš to zpět..
přeji hodně štěstí a nepoškrábané stěny válce..
Napsal: čtv lis 11, 2010 23:12
od MartasBrno
Freedom, Jako Little Red Riding Hood, jen s tím, že můžeš HBV otevřít i z druhé strany pokud by potřeboval očistu - jen pak potřebuješ ještě vyžíhat (nebo koupit nové a vyžíhat (platí i pro ty malé podložky)) podložku zátky HBV.
Ještě bych se kouknul na posilovač, jestli v něm není kaluž brzdovky, ona mu totiž vůbec nesvědčí.
A to obalení hadrama je lepší posílit, ona brzdovka proteče vším a všude.
Napsal: pát lis 12, 2010 05:30
od peet2101
MartasBrno píše:A to obalení hadrama je lepší posílit, ona brzdovka proteče vším a všude.
Stačí rozříznout PETku a přiděláním ucha z drátu si vyrobit kyblíček který zavěsíš na nádobky a hadice strčíš odkapávat do něj.
