Stránka 10 z 294

Napsal: pon čer 28, 2010 21:21
od Laďuša
Protože to má nižší frekvenci? Třeba ta vyšší už prostě jenom neni rozeznat...

Napsal: pon črc 05, 2010 11:21
od ger007
otazka :

kolkymi dratami je pripojena zasuvka _??
Zlty svetlo
Cerveny stava
este je neaky vystup ne napojenie z vrchu typujem ze tam ma byt zem ??MA ??

Napsal: pon črc 05, 2010 11:27
od Cory
aka zasuvka? elektricka v stene, zasuvka pre vlek,zapalovac?...

Napsal: pon črc 05, 2010 11:27
od Křečík Barbuška

Napsal: úte črc 06, 2010 10:47
od Marek89
Ako a s čím je najlepšie vyčistiť poťahy zo sediadiel ?

Napsal: úte črc 06, 2010 10:51
od peet2101
Marek89, Koženka nebo látka?? Koženku sem bez následků dral i ředidlem, na látku sem používal nějaký přípravek na suché čištění koberců a sedaček.

Napsal: úte črc 06, 2010 10:52
od Marek89
Látka čo je na 07 sedadlách.

Napsal: úte črc 06, 2010 11:00
od Laďuša
Já to čistim mejdlovou vodou a výsledek je plně uspokojující ;)

Napsal: úte črc 06, 2010 12:00
od Hurikán
Marek89 píše:Ako a s čím je najlepšie vyčistiť poťahy zo sediadiel ?
Viz zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=286109#286109 Když si projdeš stránky na odkazech, tak tam najdeš i přípravky vhodné pro různé druhy textilu. ;)

Napsal: ned črc 18, 2010 20:57
od Marek89
Mam otázku. Nové alternátory sú 70 alebo 80A ? Ako je riešene budenie na I-čkových alternátoroch ? Vedel by som použiť takýto alternátor aj s klasickým reglerom (ta kocka s uhlikami) ?

Napsal: pon črc 19, 2010 16:01
od Saša
Buzení alternátorů se zabudovaným regulátorem probíhá ve dvou fázích . Po otočení klíčku je alternátor buzen jen přes kontrolku dobíjení malým proudem který v altíku vyvolá slabé magnetické pole . Po roztočení altíku se začne zvedat napětí na pomocných diodách které začnou naplno dodávat proud do regulátoru , který byl původně napájen pouze přes žárovku a tudíš + proti + z pomocných diod zhasne kontrolku .
Bez vykuchání elektroniky se nedá použít "staré" regulační relé .

Napsal: úte črc 20, 2010 08:46
od vintera
Použil jsem u svého oltcita klasické polovodičové relé ze škodovky, když mě původní "integrované" rumunské přestalo sloužit, jen je potřeba najít a připojit ty správné dráty. Zrovna tak u Simky. Alternátory pracují na stejném základním principu, problém může být v jiném připojení kontrolky nabíjení, které se musí také předělat. Myslím si však, že je lepší nic nebastlit, a dát origo, pokud to jde. Opravoval jsem třeba trabanta a celý byl prošpikovaný různými elektro součástkami používanými pro průmyslové či domovní instalace a dokonce měl keramické pojistky požívané na domovní přívody NN. Takhle pak končí snaha něco vylepšit, ale asi nic není nemožné, vždy se najde někdo, kdo nemožné překoná. Chudák pak nový majitel.

Napsal: úte črc 20, 2010 10:47
od Luděk Musil
vintera píše:... keramické pojistky požívané na domovní přívody NN ...
ještě řekni, že to byly "šneky" a půjdu pod stůl ... no to je strašný :shock:

Napsal: úte črc 20, 2010 10:57
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše: ... že to byly "šneky" a půjdu pod stůl ... no to je strašný
No, ještě, že tam nenahodil jističe :mrgreen: .

Napsal: úte črc 20, 2010 18:50
od Hurikán
Koko Loko píše:
Luděk Musil píše: ... že to byly "šneky" a půjdu pod stůl ... no to je strašný
No, ještě, že tam nenahodil jističe :mrgreen: .
:lol: :lol: :lol: Pak by mu tam chybělo už jenom Fíčko. :weedman: :lol: