Stránka 10 z 82

Napsal: ned kvě 16, 2010 21:51
od Sid
Ešte si ho len kúpil a toľko problémov??? Ale čo by človek chcel za pár korún. Spravíš to a bude v pohode. Ja som dospel k záveru, že na bežné jazdenie je najlepšie niečo hranaté. Má to minimum chrómu, takže to dlhšie vydrží pohľadné. Veď sa uvidí ako bude 2106ka prežívať zimu. Inak najkrajšie auto na svete je podľa mňa 2103.

Napsal: ned kvě 16, 2010 21:57
od ger007
tak ono jak to stalo dlhu dobu, mno ale nemyslim ze su to neake vazne problemy skor je to o tom ze auto bolo zanedbavane , i ked tazko povedat co je moc problemov ked som kupil 2102 to boli problemy :-D, vymenit vsetko :-D. Nic neriesitelne, spravim to co je nutne a hotovo. uz mam dohodnuty dalsi servisny den :-D

Napsal: ned kvě 16, 2010 22:41
od mayo456
no najhorsie je ked auto a zvlast stare dlho stoji. potom ked sa s nim zacne jazdit zacnu aj postupne odchadzat rôzne veci. najlepsie je s autom aj ked pomenej ale jazdit pravidelne aby vsetko co ma byt bolo v pohybe a potom aj tie vsetky suciastky dlhsie vydrziaa. Taktiez vela robi pravidelna udrzba, pravidelna kontrola veci atd. atd.
O auto zrejme kedysy bolo poriadne starane len stary pan tym ze bol stary sa mu uz nechcelo, urcite aj nejake zdravotne problemy tak to v poslednom case zanedbal. ja si ale myslim ze ked sa spravi co sa ma a spravi sa to poriadne bude to dobre auto. dufam ze potom to bude nieco ako jazdit jazdit sem tam nieco vymenit a zase jazdit jazdit...

Napsal: ned kvě 16, 2010 22:56
od Laďuša
mayo456 píše:ym ze bol stary sa mu uz nechcelo
V tom to neni, v tom ne... 8)

Napsal: pon kvě 17, 2010 10:14
od Maysner
auto na jezdeni po starym panovi uz nechci. priklad brachove 06. vysypalo se postupne vsechno :axe:

Napsal: úte kvě 18, 2010 22:42
od ger007
tak dnes sme s maysnerom, vymenili diff, chceli sme nastavit ventili tak sme dali dole dekel, dali dole vacicu, KO dve vahadla, vymenili sme , vymenili vacku, zlozili nastavili a problem ! auto nestartuje !!! nedrzi volnobeh !!!! NIC !!!!! neviem som z toho smtuny !!!
neviem co stym, Jarda nevie co stym. KU*VA !!!!! ako je mozne ze to nefunguje

Napsal: úte kvě 18, 2010 22:44
od vintera
zle nastavené

Napsal: úte kvě 18, 2010 22:45
od ger007
6 * sme davali dole ten delek, mali sme to nastavene na 0 °, 5°, 10° a hore na ciarke,ako to moze byt zle nastavene ???
Vymenili sme aj rozdelovac, kable ku svieckam , kabre su cele mokre, auto len striela a pod 2500 ot neni schopne drzat volnobeh

Napsal: úte kvě 18, 2010 22:47
od Maysner
kdyz by aspon v tumovi bylo normalne jasne napsany, na jakou caru dat remenici na klice. dpc. picoviny tam pise. u icka to mam okamzite. tam jednou drbnu rozvody a mam to. u ty zkurveny karburatorovy remenice se s tim mrdam a porad v pici :evil:

Napsal: úte kvě 18, 2010 23:26
od Veverka
:o a na sraz pojedeš čím :)

Napsal: úte kvě 18, 2010 23:36
od vintera
myslím, že chyba bude v poloze vačky vůči klikovce, nebo zle nastavený rozdělovač. znovu zkontrolovat nejprv rozdělovač, pak řetěz.

Napsal: stř kvě 19, 2010 04:36
od Křečík Barbuška
A už je to tady :mrgreen: . ... Jen sranda, nezlob se :) . Základ: vačka ryska proti značce, ryska na řemenici proti nejdelší značce tedy 0°. Potom řemenici natočit bajvoko na 5° a rozdělovač nastavit podle Tůmy z hlavy ti to, ale neřeknu.

Napsal: stř kvě 19, 2010 06:05
od Luděk Musil
Maysner píše:kdyz by aspon v tumovi bylo normalne jasne napsany
Šmarja pano :shock:
1. Klika nastavená v 0º
2. Důlek na vačce proti nálitku na obalu vačky
3. Palec rozdělovače "ukazuje" na svíčku 4. válce
To snad ani nejni možný, Jardo - Ty si děláš kozy, ne? :axe:
L.

Napsal: stř kvě 19, 2010 06:26
od Cory
Davali ste dole aj vackove koleso? Ono ma 2 dierky, jednu na kolik na vacke a druhu na zaistovaciu podlozku...nemohli ste to pretocit?

Napsal: stř kvě 19, 2010 06:29
od Luděk Musil
Cory píše:Davali ste dole aj vackove koleso? Ono ma 2 dierky, jednu na kolik na vacke a druhu na zaistovaciu podlozku...nemohli ste to pretocit?
To snad ani nejde ... ta druhá díra je o nějaký fous menší - kolik z vačky do ní nevleze. L.