Stránka 10 z 124
Napsal: stř srp 18, 2010 14:59
od Marek
Pokud budeš využívat výkon motoru, bude žrát každý motor, tedy jak TSi, tak třeba MPi. Ovšem v průměru na tom bude TSi pořád lépe (především tím, že při stejném výkonu má nižší kubaturu a sama technologie přímého vstřiku spoří).
Napsal: stř srp 18, 2010 18:08
od Trevor
Ono turbo benzinaky s priamym vstrekom sa robia aj v mnichove akurat ze su trochu vecsie
na ake je bezny clovek zvyknuty. Myslim si ze tento motor nepotrebuje komentar
http://www.bmwblog.com/2010/02/24/analy ... 30-engine/
Napsal: stř srp 18, 2010 18:23
od Veverka
Ona ta představa,že místní ultras zahazují svoje ingoty na vrakáč aby mohli odjet v hypermoderním TSi je mimo realitu....
Napsal: stř srp 18, 2010 18:54
od Marek
Být LADA ultras je krásné, i já jsem byl jedním z nich, ale krásná pohádka prostě jednoho dne skončí (a ten den se bohužel nezadržitelně blíží).
Napsal: stř srp 18, 2010 18:58
od Štěpán
K těm BMW a jejích spotřebě.
Měli jsem na zkušebně exhalací BMW 120d ( 3dv. se Start/Stopem ) a Při testu se ŘJ přepne do módu emisního testu a je to dobrý. Nízké emise ( v zeleném ) a celkém příznívé CO2. Jakmile se udělal pokus s tím, že se před začátkem emisního testu otočilo volantem do dvou směrů, zapnula se klima na cca 10s. a celý emise i spotřeba šla do hajzlu. Takže dámy a pánové, ten slavnéj bavorák lže při homologacích svých vozů jak zákon káže. A k tomů ještě. To auto mělo najeto cca 5000km a když jsme chtěli udělat asi 4 emisní test, tak se autu odporoučelo EGR a vstřiky.
K těm TSi vs. MPi respektive EU 5 vs. EU 6
MPi motory už nedosáhnou nal imity EU 6.
Větší objem motorů znamená větší ztrátové setrvačné hmotnosti, proto se přechází na downsizing. Menší ztráty - menší CO2 - menší pokuty pro výrobce za překročení flotilové spotřeby ( limit 130g/km )
Jinak říkám v obecné rovině. Nevěřte spotřebě udáváné výrobcema. Ta tzv. udávána průměrná spotřeba se v praxi spíše projevuje jako dálková při cca 100km/h
Napsal: stř srp 18, 2010 19:00
od zelvotron
Marek píše:krásná pohádka prostě jednoho dne skončí
Nikoliv, zvolna se totiž asimilují na TSI-, TDI-, HTP-*, BMW- -ultras.
*) no dobře, tak to asi ne
Napsal: stř srp 18, 2010 19:00
od Křečík Barbuška
Veverka píše:Ona ta představa,že místní ultras zahazují svoje ingoty na vrakáč aby mohli odjet v hypermoderním TSi je mimo realitu....
Toto je kvalitní názor
.
Možná se ten den blíží, ale určitě to nebude šťastný den, neb tou dobou budu ještě větší socka než jsem a budu jezdit sockou ... a to budu ještě rád.
Napsal: stř srp 18, 2010 19:19
od radek mb
Veverka píše:Ona ta představa,že místní ultras zahazují svoje ingoty na vrakáč aby mohli odjet v hypermoderním TSi je mimo realitu....
skvěle,je pravda ,že jsem párkrát zakolísal a chtěl zběhnout a koupit si Oktávku kombi 1,9 TDi,ale tato věta mi zas dokonale otevřela oči!
Napsal: stř srp 18, 2010 19:37
od Laďuša
Marek píše:ale krásná pohádka prostě jednoho dne skončí (a ten den se bohužel nezadržitelně blíží).
Den velkého trestu se blíží!
Náhodou, ultras se můžou zbavit ingotu, ale je třeba jít do nový Lady, což je taky úlet
Napsal: stř srp 18, 2010 21:23
od Trevor
Štěpán Getsko píše:K těm BMW a jejích spotřebě.
Měli jsem na zkušebně exhalací BMW 120d ( 3dv. se Start/Stopem ) a Při testu se ŘJ přepne do módu emisního testu a je to dobrý. Nízké emise ( v zeleném ) a celkém příznívé CO2. Jakmile se udělal pokus s tím, že se před začátkem emisního testu otočilo volantem do dvou směrů, zapnula se klima na cca 10s. a celý emise i spotřeba šla do hajzlu. Takže dámy a pánové, ten slavnéj bavorák lže při homologacích svých vozů jak zákon káže. A k tomů ještě. To auto mělo najeto cca 5000km a když jsme chtěli udělat asi 4 emisní test, tak se autu odporoučelo EGR a vstřiky.
K těm TSi vs. MPi respektive EU 5 vs. EU 6
MPi motory už nedosáhnou nal imity EU 6.
Větší objem motorů znamená větší ztrátové setrvačné hmotnosti, proto se přechází na downsizing. Menší ztráty - menší CO2 - menší pokuty pro výrobce za překročení flotilové spotřeby ( limit 130g/km )
Jinak říkám v obecné rovině. Nevěřte spotřebě udáváné výrobcema. Ta tzv. udávána průměrná spotřeba se v praxi spíše projevuje jako dálková při cca 100km/h
Ale ved to nie je ziadne tajomstvo ze hodnoty spotreby ktore udava bmw su velmi optimisticke. Ak chcem dosiahnut spotrebu mimo mesta udavanu vyrobocom tak musim ist po rovine, tempomat 100km/h. 5 krat dam plny pri predbiehani a na tu hodnotu mozem zabudnut. Lenze to nie je otom. Ked sa chcem ohanat spotrebou tak hovorim o tej ktoru skutocne mam a nie tu budem vytahovat nejake tabulky od vyrobocov.
Napsal: stř srp 18, 2010 21:32
od Tommel
Napsal: stř srp 18, 2010 21:52
od Atex
Marek píše:
Pokud má někdo upravený motor na brzdě, nikdy nemůže zakouřit.
Ale notak Marku, nic se nema prehanet. Ja jsem jeste "nekouriciho" diesla nepotkal. Ani nemecke TDi jakehokoliv roku vyroby, ani BMW, ani JTD.... At uz novy, nebo stary, slapne na plyn a za nim se vsichni dusi v cernem smradu.
Napsal: stř srp 18, 2010 22:09
od Maysner
Atex píše:Marek píše:
Pokud má někdo upravený motor na brzdě, nikdy nemůže zakouřit.
Ale notak Marku, nic se nema prehanet. Ja jsem jeste "nekouriciho" diesla nepotkal. Ani nemecke TDi jakehokoliv roku vyroby, ani BMW, ani JTD.... At uz novy, nebo stary, slapne na plyn a za nim se vsichni dusi v cernem smradu.
presne tak. za tim stojim taky. dneska me dusila dvojkova oktavka
jinac nevim. dal jsem si do auta 2,8ku, tyden s tim jezdim, a spotreba po meste je kolem deviti litru. jak podle domontovanyho palubaku, tak podle palivomeru
Napsal: stř srp 18, 2010 22:21
od Atex
Maysner píše:dal jsem si do auta 2,8ku, tyden s tim jezdim, a spotreba po meste je kolem deviti litru. jak podle domontovanyho palubaku, tak podle palivomeru
Tohle se mi nechce verit, ale je to muj dojem, BMW neznam, jedine co vim, tak ze jezdi pekelne dobre! Ale zeby tak strasne usporne? Kamarad mel WV Golf IV 2.9 Syncro s odpojenym kardanem a pod 13 se nedostal. Co tak vseobecne vim, klasicke 2.8cky VR6 papaly pres 13.
Napsal: stř srp 18, 2010 22:26
od Tommel
Ja mam na 328 taky dlouhodobou průměrnou spotřebu 9l, ten motor je dobře udělany