Stránka 10 z 11
Napsal: sob led 14, 2006 21:14
od Křečík Barbuška
Tomáš píše:já už nekouřím
Správně.
Napsal: pon led 16, 2006 07:19
od Patrac
Tomáš píše:nebo to uděláme v únoru v podzemních garážích ..tam bývá tepleji
Pokud tam není vyhrazené místo tak na to zapomeň auta s LPG do podzemních garaáží totiž jinak nesmí.
Napsal: pon led 16, 2006 07:46
od denis
Pátrač píše:Tomáš píše:nebo to uděláme v únoru v podzemních garážích ..tam bývá tepleji
Pokud tam není vyhrazené místo tak na to zapomeň auta s LPG do podzemních garaáží totiž jinak nesmí.
Jo,s tím mě serou-u nás máme parkovací dům s parkováním za pár kaček,dobře odvětraný, ale LPG tam nesmí-hnus velebnosti.
Napsal: úte led 17, 2006 18:16
od Víťa
Napsal: pon led 23, 2006 23:48
od Pool
Tak bych chtěl vidět, kolik by vás dorazilo na ten lednovej sraz, když teď uhodil takovej mráz
Brno -19°C
Napsal: úte led 24, 2006 02:00
od BA3
Pool píše:Tak bych chtěl vidět, kolik by vás dorazilo na ten lednovej sraz, když teď uhodil takovej mráz
Brno -19°C
Já ale,motor nevypnu a z auta nevylezu
Napsal: úte led 24, 2006 05:44
od Křečík Barbuška
Čím větší mráz, tím to de žigulíku snáz.
Napsal: úte led 24, 2006 15:58
od Křečík Barbuška
No pár minut poté co jsem napsal tato slova jsem se vydal na cestu za prací a rozhodl se využít k přesunu Žluťáka. Start při -20°C na první "vžu" , s plným sytičem na cca 2500 rpm, vše v pohodě, pustím spojku a chcíp
, čím to? Asi spojka unáší či co. Po cca půl minutě brblání už to i vydrželo i se spojkou. Částečně jsem oškrábal námrazu vně i uvnitř
a vydal se na cestu, všechny věci co se mají hýbat se sice hýbaly, ale zvuk vozu připomínal spíše jedoucí tank. Po chvilce se zvuky poněkud uklidnily. Cestou jsem potkal pár zoufalců co ani nenastartovali, jeden dokonce odstoupil v průběhu jízdy, takže vše nakonec dopadlo dobře a Lada zase zvítězila.
Napsal: úte led 24, 2006 16:08
od Patrac
Koko Loko píše:No pár minut poté co jsem napsal tato slova jsem se vydal na cestu za prací a rozhodl se využít k přesunu Žluťáka. Start při -20°C na první "vžu" , s plným sytičem na cca 2500 rpm, vše v pohodě, pustím spojku a chcíp
, čím to? Asi spojka unáší či co. Po cca půl minutě brblání už to i vydrželo i se spojkou. Částečně jsem oškrábal námrazu vně i uvnitř
a vydal se na cestu, všechny věci co se mají hýbat se sice hýbaly, ale zvuk vozu připomínal spíše jedoucí tank. Po chvilce se zvuky poněkud uklidnily. Cestou jsem potkal pár zoufalců co ani nenastartovali, jeden dokonce odstoupil v průběhu jízdy, takže vše nakonec dopadlo dobře a Lada zase zvítězila.
CHce to prostě víc sitiče neboo míň mám zkušenost že pokud mám sitič na 1/2 a k tomu přidám plyn auto se při nižších otáčkách dusí a má tendenci se zahltit. Doporučuji nechat auto chvíli " rozehřát" stačí jen inutka a zatím třeba oškrábat sklo. já když startoval včera a dnes tak auto naskočilo asi na druhé otočení ale problém byl zvuk motoru. měl jsem dojem že jede na 1 válec a ještě mi někdo do vany nasypal hrst olověných količek. ale po cca 15-20 sec se chod ustálil a motor začal jít i do kulata. asi prostě už má vůli a olej 10W40 je pro teploty -20 už prostě tuhý. Ku podivu tento problém jsem neřešil jen já ale spoustu známých z práce a to i s auty typu Fábie octávie felicie, mondeo, atd... Olej běžně užívaný není prostě s to umazat to při těchto teplotách a radu typu nastartuju pořádně motor protůruju aby se rychleji ohřál a promazal..... tak za to bych vraždil.
Napsal: úte led 24, 2006 16:16
od Křečík Barbuška
To Pátrač není problém se sytičem s tím pracovat umím, ale proč u podchlazeného motoru dojde k jeho zdechnutí pouhým puštěním spojky při neutrálu?
Napsal: úte led 24, 2006 20:11
od Ctirad Vyskočil
Koko Loko píše:To Pátrač není problém se sytičem s tím pracovat umím, ale proč u podchlazeného motoru dojde k jeho zdechnutí pouhým puštěním spojky při neutrálu?
Nebude to odporem ztuhlého oleje v převodovce?
Napsal: úte led 24, 2006 21:56
od Pool
Ctirad Vyskočil píše:Koko Loko píše:To Pátrač není problém se sytičem s tím pracovat umím, ale proč u podchlazeného motoru dojde k jeho zdechnutí pouhým puštěním spojky při neutrálu?
Nebude to odporem ztuhlého oleje v převodovce?
Yes Sir!
Mně se to někdy stane i pouhým rožnutím světel, když mám sytič nastavenej na knop. Altík začne klást odpor a pokud není motor dostatečně sycenej, tak ho to "položí".
Napsal: úte led 24, 2006 22:47
od JmJ
Jak uz jsem psal jinde,take myslim ze je to tuhosti maziv. Jinak co se tyce sytice, tak pokud se zda, ze s plnym syticem se auto dusi, tak promazte ten mechanismum co je u stytice. takovy ten pistek. kdyz to neni dobre namazano, tak podtlak motoru nema silu otevrit klapku sytice.
Se spojkou to resim tak, ze to prost bude necham zdechnout vedome, nebo pridam plyn a spojku pomalu poustim a chvili to drzim v otackach. On je vubec asi nejlepsi vyrazit na cestu, jakmile se zda, ze motor jde jen trochu slusne. Pekne s citem, ale jet. Ja mam od baraku tak 100 metru kopecek. Takze za jedna a pekne pomalu plynule se vysunu nahoru. Jak je motor v zaberu, tak se o neco rychleji zahreje a neni nutne, aby se tocil moc rychle.
Inac bych take odporucal ocistit dobre vicko rozdelovace (z venku i ze vnitr), ocistit palec rozdelovac a kladivko a ocistit civku. Ony jakekoliv necistoty muzou bud branit preskoceni jiskry v plne sile nebo muze dochazet ke svodum, takze jiskra tez ztraci silu. Kazda kapka "stavy" je ted dobra
A kazdopadne bych asi (nevim jak u plynu) jezdil s plnym predehrivanim
.
Napsal: stř led 25, 2006 06:21
od zigulman
Taky mi to po pusteni spojky chciplo,tak jsem ji minutu drzel dokud se motor neustalil a pak jsem ji pomalicku poustel a dival se na otackomer jak pomali klesaji otacky.Je to tim ze ty kolecka v prevodovce zatuhnou v tom oleji a pak se tezko toci.Jinak jsem u nas v -26 startoval jako vzdycky napotreti
Kolega co jel zaroven v 2 roky starem citronu diesel to nedal,vymlatil baterku tak jsme ho startovali pres kabely
Nakonec odjel,ale nebyt nas tak tam umrzne
Do ruske zimy ruske auto
Napsal: stř led 25, 2006 07:32
od BA3
Já jsem včera došel k autu po 14ti dnech stím že ho jen projedu ,zahřeju a zase zaparkuju.Dveře jsem otevřel v pohodě mám je nastříkaný silikonem(těsnění kolem dveří)v zámku mám nastříkaný védečko takže vstup do auta byl bez problémů.Načepoval jsem ,sytič na plno a startoval.Startéru se moc nechtělo ale na podruhé to chytlo
Nechal jsem to brblat a jít si odstranit námrazu z oken ale,vystoupit jsem musel druhýma dveřma měl jsem zamrzlé dveře ze vnitř takže páčka nereagovala. Jízda byla tužší ale po chvilce se to podalo.