Stránka 10 z 13

Napsal: pon kvě 09, 2011 18:41
od zelvotron
Čidlo hladiny oleje.

Napsal: pon kvě 09, 2011 21:57
od _MeDi
100%? Protože když ho odpojím, tak se akorát začne třepat motor jako by se měl rozpadnout. Žádná kontrolka se nerozsvítí. Nic

Napsal: úte kvě 10, 2011 14:48
od mirozv
A keď ten prívod k čidlu pripojíš na kostru, po zapnutí zapaľovania by sa mala na kukačkách rozsvietiť kontrolka "málo oleja"

Napsal: úte kvě 10, 2011 16:57
od Petr HC
_MeDi píše:100%? Protože když ho odpojím, tak se akorát začne třepat motor jako by se měl rozpadnout. Žádná kontrolka se nerozsvítí. Nic
Celé se mi to zdá podivné. Čidlo hladiny oleje vůbec nezasahuje do procesu řízení motoru. Napadá mě, jestli při manipulaci s tímto čidlem "nedrcneš" do čidla polohy klikovky, které je poblíž. Chování motoru odpovídá zvětšené vzduchové mezeře mezi tímto čidlem a ozubeným kotoučem na klikovce. Už jsem to zde někde popisoval.

Napsal: úte kvě 10, 2011 18:59
od _MeDi
Tak dnes jsem to mel na diagnostice a krom zvysenych ot. volnobehu se nic neukazalo.
Jenze expanzni nadrzka pri stani na miste se po zahrati motoru zmenila ze stavu uplne prazdne na stav plne k prasknuti a vicko nestihalo upoustet.
Takze muze to byt tesneni pod hlavou? Davalo by to smysl? Sahara spousti taky docela pozde az kdyz je rucicka temer u cerveneho policka.
Projev teto zavady je podobny jako mel RadekMB a bylo to prave to tesneni

Napsal: čtv kvě 26, 2011 00:32
od _MeDi
Naivně jsem doufal, že po srovnání hlavy, výměně těsnění pod hlavou, těsnění svodů a sání to bude v pořádku. Bohužel auto pořád nejelo jak by mělo.
Dívám se, jestli není někde přicpaný výfuk a zjišťuji, že z koncovky výfuku doslova stříká voda tak, že by se dala rovnou stáčet do kýblu.
Dělal mi to člověk, kterému věřím, že to udělal poctivě (ale nikdo není neomylný) takže se bojím, aby nebyla někde prasklinka v hlavě.
Každopádně jsem o 4500Kč lehčí a auto je na tom ještě hůř.
Prostě bez problémů se to v mém případě nikdy neobejde :/

Troufne si někdo na hrubý odhad na kolik by tohle opravit mohlo přijít v Sadské? Kolik stojí hlava nová, případně generálka jedné staré ze samary, kterou mám doma?

Chtěl bych také oplývat takovou zručností, jakou vládne snad většina tohoto fóra a opravit si závady pěkně v klidu doma a sám. Pak se může člověk zlobit jen na sebe.

Nepřeji nikomu takové problémy. Pravděpodobně jsem hned po Plavci druhý největší smolař, co se lidí kolem mé Lady týče. Každý, kdo na to sáhne, to víc pokazí, než opraví a takhle jen vyhazuji peníze do kanálu s naivní vidinou, že někde v dáli si to svištím v Ladovce, která přitom jen klidně vrní a ochotně slouží. :cry:

Napsal: čtv kvě 26, 2011 13:45
od _MeDi
Jo a ještě mám dotaz.
Kde se bere to "bahno" v exp nadrzce? A co to je? Je to rez? Má to konzistenci jako lógr od kávy a dokonce to i tak voni :)
Obrázek

Napsal: čtv kvě 26, 2011 13:55
od DJ Majk
waaaaaw :shock: :o Tak to je silná kava toto ....

Napsal: čtv kvě 26, 2011 15:08
od Saša
Pokud je tam čistá voda tak to rez klidně může být .
To že z výfuku teče voda je normální . Shromažďuje se tam kondenzací a může jí tam být několik litrů . Chce auto občas dál prohnat aby se voda vyvařila .
Výfuk ucpaný klidně může být , většinou se to projeví značným snížením výkonu a nezřídka syčivým zvukem (z výfuku) při vyšším výkonu .

rez

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:20
od žež
Jo a ještě mám dotaz.
Kde se bere to "bahno" v exp nadrzce? A co to je? Je to rez? Má to konzistenci jako lógr od kávy a dokonce to i tak voni :)
Jo je to rez :!: Tak to dopadá když se jezdí na vodu nebo na to svinstvo s kterým to vyjede z fabriky! A pokud ti srovnával hlavu tak by to měl nechat i přetlakovat. Co ti to dělá? Jenom to netáhne?

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:23
od Cory
Jeden znamy na nive mal tiez problem so slabym tahom motora...Mal rozbity a upchaty katalyzator.

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:39
od _MeDi
Jezdím na destilku, protože ať tam naliju cokoliv, tak to hned zmizí. Párkrát jsem byl v nouzi nucen tam nalít bohužel i obyčejnou vodu. :(

Dnes jsem to jen nastartoval v garáži, trochu to tůroval a sledoval, co z výfuku poletí. Ve vyšších otáčkách stříkaly kapky vody a šla pára jak z varné konvice. Ale po pár minutách toto přestalo a voda už nestříká. Takže snad planý poplach a byla to ta zkondenzovaná voda. Ovšem bylo jí tedy hodně.
Když jsem sledoval tu vodu, tak jsem zjistil, že to náhodně jakoby "škytá" z toho výfuku.
Ale auto má najeto 65tkm, je garážované a nikdy nevidělo sníh, takže mi příjde brzo na rozsypaný kat, ale co já vím.
Jinak při tom měnění těsnění pod hlavou byly měněny i gufera ventilů a prý čištěna vodítka ventilů, vymezeny vůle a zkrátka mělo by to být "jako nové" Jenže paradoxně je motor ještě hlučnější a méně kultivovaný, než před výměnou. Netáhne pořád stejně.
Ještě jsem si povšimnul dost černého oleje, který je rok starý (cca 5tkm) a je ho tam přesně mezi ryskami, což nikdy nebývalo. Olej nikdy předtím nemizel.

Omlouvám se, že tu sepisuji dlouhé eseje, ale snažím se zveřejnit každý poznatek, který by mohl přispět alespoň k náznaku řešení.
Děkuji Vám všem, co se mi snažíte poradit. Moc si toho vážím :love4:

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:55
od plavec
_MeDi píše:ale snažím se zveřejnit každý poznatek, který by mohl přispět alespoň k náznaku řešení.
Řešení je prosté. Hrabat se v tom ztrácí smysl. :-(
Mě se osvědčilo jediné: Zítra jede do sběrných surovin jedna potvora a ta druhá pojede pozdějc. A pak že nad ní nevyhraju !! ObrázekObrázek

Napsal: pát kvě 27, 2011 17:04
od _MeDi
:D To je ovšem velice radikální řešení, ke kterému se nehodlám uchýlit. Prostě bych neměl to srdce. Ale gratuluji k triumfálnímu vítězství nad ruskou hmotou :)

Napsal: pát kvě 27, 2011 17:50
od FOMA
Ano tomu se říká vítězství ducha nad hmotou :)