Zapalování
Moderátor: Moderátoři
Re: Zapalování
No asi si vystačím s jedním kolébkovým spínačem má v sobě zabudovanou ledku (svítí když je ON)
Ale obávám se, že si se mnou Láďa opět škaredě pohrává Tlačítko je fajn, ale bojím se bojím, že i přes jeho zapojení se objevil ten samý problém, jaký byl před tím.... Startér jen cvakne a dál nic..... Už mě nebaví startovat s otevřenou kapotou a spojovat drátem kontakty u startéru Jdu studovat schémata co vše je vlastně mezi spínací skříňkou a startérem
Ale obávám se, že si se mnou Láďa opět škaredě pohrává Tlačítko je fajn, ale bojím se bojím, že i přes jeho zapojení se objevil ten samý problém, jaký byl před tím.... Startér jen cvakne a dál nic..... Už mě nebaví startovat s otevřenou kapotou a spojovat drátem kontakty u startéru Jdu studovat schémata co vše je vlastně mezi spínací skříňkou a startérem
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
Odpoved si si nasiel hned v tom co si napisal...rozober cievku na štartri a očisti kontakty.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zapalování
Ano, cievka je ten maly valcek. Ktore kontakty si spajal? Pretože nejak mi to nejde do hlavy. Ked by si len tak nasurovo spojil tie 2 kontakty na ktorych su matky, tak sa starter bude tocit naprazdno. Alebo si spajal plus s tenkym kablikom, ktory ide do spinačky (relátka)? Pokial starter cvakne a netoci motorom, nebude chyba ani v spinacke, ani v relatku, ale bud v cievke (kontakty) alebo na ceste baterka => starter (ev. baterka => kostra => motor)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zapalování
Vylučovací metodou docházíme tedy k závěru, že to budou kontakty....takže to vidím na rande s čištěním kontaktů
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
Najprv poriadne očisti kontakty na baterke a kostry. Potom sa pusti do startera.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zapalování
No už dlouho jsem nic nepřidal na forum a jako bych to sám přivolal Tak o co jde. Sám nevím jistě jestli to patří sem do zapalování. Takže k věci. Mám podezření, že je něco s zapalovací cívkou. Zjistil jsem totiž že mi nehází jiskru svíčka na prvním a čtvrtém válci. A udělal jsem pěknou hloupost, že jsem tak jel asi 10 km. Tak se tedy chci ujistit, že to může být ta cívka, nebo to je něco jiné. Nemáte nějakou podobnou zkušenost??? Díky předem
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
To Usirew - způsobem, jakým "poznáváš nepoznané", budeš poznávat velice dlouho. Asi na to jdeš ze špatného konce. Postupnými dotazy na každou maličkost postupně "otrávíš" většinu lidí, kteří Ti chtějí pomoci.
Mám stejný vůz (i ročník) a spoustu Tebou popisovaných problémů jsem na něm řešil a podílel se na řešení problémů vozů řady 211x kolegů.
Proto dobrá rada: nejprve si pečlivě a podrobně přečti temata (i okolo zmíněného data od ostatních) která Ti zde vypíši. Věř, že čas, který tomu budeš věnovat se Ti mnohonásobně vrátí a Tvé dotazy budou konkrétnější , kvalifikovanější ,lépe vysvětlitelné a vyvaruješ se např. zničení katalyzátoru jízdou na dva válce.
Problémy s motorom 2101 z 20.07.08 (trochu mimo)
Trhanie motora z 19.04.09
Motor nejde nastartovat z 01.01.11
Svíčky z 07.03.11
Kabely ke svíčkám z 01.10.12
Nechce nastartovat z 16.12.12
Naprosto stejné platí pro Tvé problémy se starterem - chce to používat příkaz HLEDAT.
Mám stejný vůz (i ročník) a spoustu Tebou popisovaných problémů jsem na něm řešil a podílel se na řešení problémů vozů řady 211x kolegů.
Proto dobrá rada: nejprve si pečlivě a podrobně přečti temata (i okolo zmíněného data od ostatních) která Ti zde vypíši. Věř, že čas, který tomu budeš věnovat se Ti mnohonásobně vrátí a Tvé dotazy budou konkrétnější , kvalifikovanější ,lépe vysvětlitelné a vyvaruješ se např. zničení katalyzátoru jízdou na dva válce.
Problémy s motorom 2101 z 20.07.08 (trochu mimo)
Trhanie motora z 19.04.09
Motor nejde nastartovat z 01.01.11
Svíčky z 07.03.11
Kabely ke svíčkám z 01.10.12
Nechce nastartovat z 16.12.12
Naprosto stejné platí pro Tvé problémy se starterem - chce to používat příkaz HLEDAT.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Zapalování
Spoko.... hledal jsem, ale nenalezl, ptž jsem hledal české výrazy, tak mi to asi slováky nepobralo Ale dík, za pomoc, dočetl jsem se, stejný případ. Dneska jsem se dokonce sešel s jedním známým z Třince a taky měl v podezření Modul zapalování, jak se píše i v článcích. Tak snad najdu něco +-kvalitního za slušnou cenu. Výměna už je brnkačka.
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
K tomuto tématu už jenom poslední žádost Jelikož jsem auto nechal tam, kde dosloužilo tak bych potřeboval vědět jaké číslo je na modulu zapalování pro 1.5 16v 67kw r.v.2001, abych koupil správný díl. Díky
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
Tento modul bude mít např. Plavec, nebo někdo jiný, kdo rušil 2112ku. ALE -pokud neprovedeš 100 procentní diagnostku, rozbor a opravy toho, co způsobilo poruchu bloku, garantuji Ti, že nový blok "odejde" krátce po nastartování motoru. K tomu stačí upálená elektroda jedné svíčky, přerušený kabel k jedné ze svíček ( u uhlíkového kabelu vypálený jeden z konců) nebo zkouška zapalování "na jiskru". Ty moduly vyrábí několik výrobců a údajně nejspolehlivější je Bosch. Ještě si projdi moje odkazy zapalov* .usirew píše:K tomuto tématu už jenom poslední žádost Jelikož jsem auto nechal tam, kde dosloužilo tak bych potřeboval vědět jaké číslo je na modulu zapalování pro 1.5 16v 67kw r.v.2001, abych koupil správný díl. Díky
A poslední žádost ode mne - jdi s tím za někým, kdo tomu rozumí. Doufám, že mi to někdo z fóra potvrdí (nebo lépe - bude pokračovat v odpovědích na Tvé otázky. Mně už opouštějí síly).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Zapalování
Ojojoj, to jsem si myslel, že to postačí vyměnit Ale tvoje odpověď ve mně působí akorát další dotazy Kde si na Karvinsku provedu 100% diagnostiku? A kdo těmto super skvělým strojům rozumí? Jsem si totiž myslel, že pan Firla z Orlové tomu rozumí, ale když jsem k němu s něčím přijel, tak jsem zanedlouho musel přijet s něčím jiným zase, jakoby to dělal naschvál. Od poslední jeho návštěvy jsem měl fakt dost dlouhé období pokoje Teda až doteď. Tak se bojím chodit, za někým o kom nemám totální jistotu, ale bude se tvářit, že ví a já mu to sežeru. Jinak dík za doporučení a za ochotu odpovídat Dokážu si to představit, je to prostě boj, ale když já bych byl radši kdyby Láďa jezdil co nejdřív
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
Ja bych na to sel jednoduse. Modul ven, ocistit konektory, ocistit samotny blok (odmastit). Ocistit a zkontrolovat kabely a ocistit mist na motoru, kde kabely vedou a mrknout na svice. Pokud se chovani nezmeni, pak podle stari vymenit prvni svice, pak pripadne kabely a pak blok. Blok urcite muze umrit i sam o sobe, bez externi priciny (jako snad kazda soucastka), ale pokud jsou kabely v pochybnem stavu, tak jejich vymenou tak jako tak nic nepokazis. Svice podobne.
Nectu to od zacatku - check engine sviti? Idealne poridit nejaky palubni PC za par korun a chyby vycist. Palubak si tu ted kupoval FOMA a pise o tom ve vedlejsim tematu.
Taky bych mozna prvni shodil ten plastovy dekl motoru, nastartoval a poslouchal, jestli to nekde slysitelne "neprska", tedy neni slyset preskakujici jiskru. Pokud ano, pak bude blok ok, ale kabely mohou byt spatne/spinave nebo blok bude zasvineny. Sak uvidis.
Nectu to od zacatku - check engine sviti? Idealne poridit nejaky palubni PC za par korun a chyby vycist. Palubak si tu ted kupoval FOMA a pise o tom ve vedlejsim tematu.
Taky bych mozna prvni shodil ten plastovy dekl motoru, nastartoval a poslouchal, jestli to nekde slysitelne "neprska", tedy neni slyset preskakujici jiskru. Pokud ano, pak bude blok ok, ale kabely mohou byt spatne/spinave nebo blok bude zasvineny. Sak uvidis.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Zapalování
Kabely jsou napohled dobrý. Zkoušel jsem je prohazovat, ale pokaždé nešly na 1. a 4. válci. Stejně to dopadlo, když jsem odpojoval z modulu. Z vývodu pro 2. a 3. šlehaly jiskry a z 1. a 4. nic, chod motoru beze změny. Svíce jsem také prohazoval. Co by tedy mohlo zapříčinit tu poruchu toho modulu? Jak si psal, že když tam dám nový tak se to znovu pokazí. To bych fakt nerad.
Kdo se v tom má vyznat o_O
Re: Zapalování
Číslo toho modulu:
2112-3705010 (21120370501000) Zapaľovací modul
Nebo
2112-3705010-01 (21120370501001) Zapaľovací modul
Nebo
2112-3705010-02 (21120370501002) Zapaľovací modul
JEden z těch tří. V katalogu to bohužel není rozkreslený, kterej je kterej.
2112-3705010 (21120370501000) Zapaľovací modul
Nebo
2112-3705010-01 (21120370501001) Zapaľovací modul
Nebo
2112-3705010-02 (21120370501002) Zapaľovací modul
JEden z těch tří. V katalogu to bohužel není rozkreslený, kterej je kterej.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch