Stránka 90 z 117

Napsal: čtv kvě 06, 2010 12:05
od Little Red Riding Hood
no dobré.. :twisted:

Napsal: čtv kvě 06, 2010 13:30
od Atex

Napsal: čtv kvě 06, 2010 15:17
od peet2101
:wav: :wav: :wav: Nechybí ti tam náhodou jedna roura :mrgreen:

Napsal: čtv kvě 06, 2010 15:30
od Cooper
Parádní.......držím palce, ať to jede :-)

Napsal: čtv kvě 06, 2010 15:42
od Saša
Také držím palce , kdy ochutná přetlak ? Ale zvouček je parádní .

Napsal: čtv kvě 06, 2010 15:43
od Puhi
parada, už iba dokončiť :)
Saša píše: kdy ochutná přetlak ?
http://www.bio-obchod.sk/produkt-1595/p ... cinovy.htm :mrgreen:
ps. čo sa to tam približne v 3/4 videa rozklepalo?

Napsal: čtv kvě 06, 2010 17:08
od Atex
Saša píše:kdy ochutná přetlak
Tak ono je to prakticky vsechno udelane, jen nasadit trubky a zasponkovat.
Puhi píše:čo sa to tam približne v 3/4 videa rozklepalo?
To nic, byla to hadice na chladic, ktera zatim jen volne lezela blizko svodu, tak sem tam rychle hodil sponku at se ji nic nestane.

Mimochodem, po teto zkousce byl brzdovy valec studeny, takze ten izolacni stit funguje skvele. A jak jsme se bavili o tom intercooleru, ze je v motorovem prostoru, tak byl stale uplne ledovy stejne jako cele saci potrubi.
Saša píše:Ale zvouček je parádní .
Tyjo ani nemluv, z toho jsem totalne mimo, proste nadhera.

Napsal: čtv kvě 06, 2010 18:15
od Štěpán
K tomu HBV a výfuku, tak toho bych se asi moc nebál. Zrovna dneska jsem koukal v práci na jednoho praváka ( VW Polo ) a tam je HBV s nádobkou na kapalinu asi 5 - 7cm od DPF filtru - obdoba katalizátoru. ) A to ta nádobka na brzdovou kapalinu je z plastu a žádný tepelný štít tam není. :wink:

Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:03
od Cooper
Co že se tak kouří z toho Turba nebo odkud?

Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:27
od Chester
Cooper píše:Co že se tak kouří z toho Turba nebo odkud?
To se jen vypaluje omotávka svodů.

Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:47
od Atex
Chester píše:
Cooper píše:Co že se tak kouří z toho Turba nebo odkud?
To se jen vypaluje omotávka svodů.
presne ;-)

Napsal: čtv kvě 06, 2010 23:09
od Kopr
Já jsem díky velice rychlému připojení asi po deseti minutách viděl jen kousek ale běží to je důležité :wink:

Napsal: pát kvě 07, 2010 08:27
od vintera
běží, gratuluji

Napsal: pát kvě 07, 2010 11:43
od rosta
kdyby mě někdo zavázal oči, postavil vedle auta a natočil to tak bych řekl - "ku..a nějaká pořádně nabroušená kára" ze zvuku není poznat ani náhodou že je to lancie-to byl zvuk bez výfuku nebo s výfukem ? a až pojedeš na sraz vezmi s sebou pořádnou zásobu gum-a hlavně se nech dobře pojistit-pro případ :hrob:

Napsal: pát kvě 07, 2010 17:39
od Atex
rosta píše:kdyby mě někdo zavázal oči, postavil vedle auta a natočil to tak bych řekl - "ku..a nějaká pořádně nabroušená kára" ze zvuku není poznat ani náhodou že je to lancie-to byl zvuk bez výfuku nebo s výfukem ? a až pojedeš na sraz vezmi s sebou pořádnou zásobu gum-a hlavně se nech dobře pojistit-pro případ :hrob:
Hehe diky, to potesi :-) A nabrousena doufam bude :-P Ten vyfuk je hotovy ale zatim bez tlumice, takze z kazdeho trochu :-P

Mimochodem, budu muset zjistit podle cisla motoru jaky to ma vlastne vykon. Ten znamy co byl i na videu, se specializuje na Fiaty a Lancie par let. On sam vlastni Lancii Deltu 1.6 HF Turbo, v papirech ma 97Kw ale ten motor je trochu jiny. Jine ventilove vika, nejake kabely tam nepoznal, ma uz servo a hlavne zvuk. Takove to bublani on tam vubec nema, ani naznak, netusim cim by to mohlo byt dane. Koukal na to jak jelen, co ze to je za motor. Na integrale.cz jsem se docetl, ze od pocatku techto motoru do ted postupne klesaly vykony vsech modelu, a to pribytkem katalyzatoru, serva. klimy, ruzne elektroniky a dokonce i jine RJ. Zdrejmne kvuli spotrebe. Takze kdo vi co to je, treba to ma nakonec tech 107kw uz v serii.