Stránka 90 z 342

Napsal: stř úno 24, 2010 15:51
od Honza 21061
Jo, toho týpka, co dělá ty videa znám z diskusí na netu.

Panťáky byly a dejme tomu i jsou fajn, nedávno byly i v pořadu na ČT2, dodnes makají a drží spolehlivě krok v jízdních řádech i s novějšími řadami... No, já radši něco rychlíkovitějšího. :P

Tohle je lepší: http://www.youtube.com/watch?v=1prOhEAtm4s&NR=1 :wink: Nejlepší, jak zesílí hukot elektromotorů, když naběhne třetí frekvence pulzů- 300 Hz.

Napsal: stř úno 24, 2010 17:52
od Cooper
Jestli můžu přihodit do mlejna tak můj největší zážitek byla projížďka na Brejlovci řady 754, konkrétně poslední vyrobený 754 086. Jel jsem s kamarádem z Frenštátu pod Radhoštěm do Hulína. Naprosto parádní zážitek, ten rychloběžný dvanáctiválec nemá chybu.

Krom toho mám úžasnou zprávu, v práci se budu zprovozňovat veterán. Lokomotiva 721 která už snad 5 let stojí v kopřivách.

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:57
od Teepee
Hmm, já jsem z těch panťáků už tak deformovanej, že s jistotou můžu říct, že tohle je třívozovka. 6 vozovka takovýhle zrychlení nemá ani náhodou. 4 vozovka nevím, u nás jich moc nejezdí, ale v řazení jich je uvedených poměrně dost: http://pantograf.tym.cz/razeni.htm

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:57
od Laďuša
Honza 21061 píše:dodnes makají a drží spolehlivě krok v jízdních řádech i s novějšími řadami
Chlape, já jsem z tebe ňákej zmatenej, starý příměstský jednotky tady chválíš, ale proti rychlíkovým motorákom, který to taky zvládají v pohodě, furt něco máš...
Honza 21061 píše:Nejlepší, jak zesílí hukot elektromotorů, když naběhne třetí frekvence pulzů- 300 Hz.
Jojo, to se mi na Esech a spol vždycky strašně líbí, ty zvuky měničů :)
Cooper píše:Krom toho mám úžasnou zprávu, v práci se budu zprovozňovat veterán. Lokomotiva 721 která už snad 5 let stojí v kopřivách.
Tak to by jsi moh přinášet fota a zprávy, jak to pokračuje ;)

Napsal: čtv úno 25, 2010 21:04
od Cooper
Laďuša píše:Tak to by jsi moh přinášet fota a zprávy, jak to pokračuje
To víš že jo, určitě se tady občas zmíním. Sám jsem zvědavý jak to půjde, chybí tam dost věcí. Braly se z toho díly na současnou 721 která má zasrané INTELO....

Napsal: pát úno 26, 2010 15:07
od Honza 21061
Laďuša: To je tak nějak z piety. :) Ale jasně, že budu rád, když se nějakým způsobem těm panťákům úplně vyhnu. Ale když nebude jiná možnost, tak se taky svět nezboří. Lepší, než skákat Čerčany a Dobříš s 810. :lol: Jako cestující se to hrkání ještě dá snést, ale poslouchat to a skákat v tom 10 hodin na šichtě... Bylo to dobré, dokud to bylo nové. To samý s těma osmsetjednatřicítkama.
Vždyť to musí jet hrozně těžkopádně, je na to potřeba znát X fíglů, aby se to rozjelo tak jako před těma 50 lety, údržba už na to určitě taky kašle, jako na všechno co se má vyřazovat jako první a co jsem vypozoroval od fírů, tak tvoje oblíbené Loďáky vůbec nemusejí... :roll:

Jinak, třeba taková 263 Princezna-ta už zase tolik slyšet není, má měniče chlazené olejem a ještě je tam trochu jiné řešení obvodů, takže je o dost tišší na rozjezdu.

Napsal: sob úno 27, 2010 15:43
od Laďuša
Honza 21061 píše:Vždyť to musí jet hrozně těžkopádně, je na to potřeba znát X fíglů, aby se to rozjelo tak jako před těma 50 lety, údržba už na to určitě taky kašle, jako na všechno co se má vyřazovat jako první a co jsem vypozoroval od fírů, tak tvoje oblíbené Loďáky vůbec nemusejí...
Jak, fígly, prostě tam je jedna páka a s tou jedeš :P Jinak u nás se to udržovalo normálně jako všechno ostatní, když na tom něco nefungovalo, tak se to prostě opravilo. Stížnosti jsem na to neslyšel ani co se týče řízení, ani co se týče údržby. Ba tam naopak, udržovalo se to dobře a ani to nebylo moc poruchový.
A kde jsi se bavil s fírama osumsetjednatřicítek? Však už to jezdí akorát v Klatovech a v Jeseníkach.

_______________________


Dneska jsem si tak z nudy vytáh ze skříně starý Železniční magazíny. Prošel jsem zatim svuj první ročník, 2001. To je zajímavý počteníčko...

Žádný pendolína, Regíny, jenom 5 Ešusů 471, Sergeje eště v pravidelným provozu, přes 200km dlouhý vozební rameno řady 830/1, dráhy pořádně jednotný..
Jak je to dávno a přece, jakoby to bylo včera... :mrgreen:
Zajímavý připomenutí, tuto....

Napsal: pon bře 01, 2010 20:00
od Cooper
Tak dnes nastal den kdy byla lokomotiva 721 533 po dvou a půl letech stání venku nastartována. Dostala pouze nové baterky a z5 se nasadily vyrabované vodní články. Uzavírali jsme sázky jestli motor naskočí nebo ne. Po mé zkušenosti s 729.505 která stára pouze rok v hale po generálce a po roce nenastartovala (zarezlé vstřiky), jsem tipoval že tento starý stroj určitě napoprvé nenaskočí. Mýlil jsem se.

Po zkontrolování mazání a promazání motoru, cvakl stykač, a motor se začal točit, první nic, pak to párkrát parádně vystřelilo, bouchlo, prásko a už bylo jen slyšet jak jednotlivé válce začínají pálit. Dílnou se rozeznělo krásné třistadesítkové "puc puc puc". Z komínku sice lítaly žhavé saze ale motor běžel......neuvěřitelné. Poslední poctivý vyrobený kus v ČKD......

Napsal: úte bře 02, 2010 08:35
od dvk
Coopere, neříkej mi žes to aspoň mobilem nenatočil .... ? :'/

Napsal: úte bře 02, 2010 14:58
od Cooper
No můj mobil snad video ani neumí :-) Škoda....

Napsal: úte bře 02, 2010 15:04
od Laďuša
S tvým fotouměním jsi si měl donést stativ a halogeny :mrgreen:

Napsal: úte bře 02, 2010 15:53
od Honza 21061
Tak jsem se dal na šotoušké mašinfírování a pořídil MS Train Simulator... :oops: Větší kravinu jsem nikdy snad nehrál a musím se držet zpátky, abych tomu moc nepropadl, poslechnu varování fírů, že hrozí získání špatných návyků a nerad bych si je pak přenesl na mašinu.
Ani se nedivím. Tolikrát odstřelený ventil vlakového zabezpečovače na Gorile na rychlíku Pannonia snad nikdy dráha ani nezažila, ten zatracenej Mirel... :lol:
Brzdit se s tím nedá, z výkonu se nedá jít rychle, sběrače se nedají stáhnou normálním kliknutím, tak se nelze divit.

Paradoxně se starou rozhrkanou 830 se mi jezdí nejlíp... :P Jezdím s tím osobáky Česká Třebová - Lanškroun a držím se dál od koridorových tratí a expresů, hlavně Brno, tam jsem po sobě nechal 2 rozvalený rychlíky hned po výjezdu z nádraží a jednu zničenou Gorilu. Doufám, že to někomu nezbořilo barák. :lol:

Napsal: úte bře 02, 2010 21:40
od Cooper
Obrázek

Tak jedna dnešní :-)

Napsal: úte bře 02, 2010 23:26
od Krwel
Honza 21061 píše:Tak jsem se dal na šotoušké mašinfírování a pořídil MS Train Simulator... :oops:
Jelikož se na mašinu nedostanu, tak mi nezbývá nic jiného, než se smířit s MSTS a občas tomu i podlehnu :)

Napsal: stř bře 03, 2010 15:05
od Honza 21061
Já se teď snažím tomu nepodlehnout, jinak nebudu mít motivaci. :lol:
Být tebou, bych to nevzdával, člověk se pořád mění a taky je možné, že se budou časem zmírňovat zdravotní limity, takže bysis zajezdit mohl. Je to dost přísné a v dnešní době už zbytečně zastaralé.

Jinak tu Pannonii jsem už dovezl do Prahy a když jsem Gorilu za Kolínem roztahoval na 160, připadal jsem si už jako na skutečné mašině. :P Teď mě napadlo, že jsem v soupravě měl i vozy jen do 140 a zapomněl na to...
Taky není divu, z Brna mě to nasměrovalo přes Žďár a Havlbrod a jestli je ta trať tak dementní i ve skutečnosti, tak potěš koště. Celou cestu se vláčet s rychlíkem 70-90... :evil: