Napsal: ned kvě 02, 2010 22:11
Tak dnesek prinesl zaslouzene ovoce. Problem s cerpadlem jsem vyresil tak, ze jsem rozebral nadrz, vyimplantoval cerpadlo a nechal hole trubky s plovakem. Cerpadlo okamzite natlakovalo vsechny hadice az k motoru.
Dalsi vec, elektrika (pane boze). Takze rady a napady vsech znamych i neznamych nebyly k nicemu. Nakonec dva draty z konektoru vedly ke kontrolkam do pristrojovky. Tlusty sedy kabel je kostra a cernosedy napajeni cerpadla. Po zjisteni tohoto zapojeni motor jen naprazdno tocil, ale zadna snaha. Tudiz hodinu jsme stravili s hlavama nalepenyma ve schematech. V motoru jsme nasli dalsi kabel pro napajeni RJ a vsechny ostatni veci s ni spojene. Takze proud jde do relatek, ty podle polohy klicku a signalu z RJ vysilaji dalsi impulzy zpet do RJ, ktera nasledne neco vysle do zapalovaci civky a vztriku.
Ale pak se objevil dalsi veliky problem. Motor jakoby uz blafnul ale z niceho nic ho neco nakoplo zpet takovou silou, ze se malem i starter rozletel, i z autem do solidne zamavalo. Pri druhem pokusu to schytal starter okamzite. Treti pokus uz se motor zacal nakopavat, ale po par otoceni zase kopacka zpet. Elerktrikare jsem poslal domu a privedl si domu mechanika pres Fiaty. Po dlouhe rozmluve a dalsim zkouseni zdrejmne problem vyresen. Remenice na klikovce, ktera ma na sobe drazky pro cidlo otaceni klikovky. Zoubky jsou ctyri, ale remenice drzi jen na trech sroubech. Takze kdyz ho otocime o 120°, odpovida to presne tomu bordelu co nam to dela. Tzn. ze kolo je pootocene o 120° dopredu nebo dozadu, posila spatne signaly do RJ a ta posila nesmysly do civky.
Takze jsem presvedcil pritelkyni a ve stredu po praci jdu dodelat co je spatne a hura na prvni start. (snad)
Dalsi vec, elektrika (pane boze). Takze rady a napady vsech znamych i neznamych nebyly k nicemu. Nakonec dva draty z konektoru vedly ke kontrolkam do pristrojovky. Tlusty sedy kabel je kostra a cernosedy napajeni cerpadla. Po zjisteni tohoto zapojeni motor jen naprazdno tocil, ale zadna snaha. Tudiz hodinu jsme stravili s hlavama nalepenyma ve schematech. V motoru jsme nasli dalsi kabel pro napajeni RJ a vsechny ostatni veci s ni spojene. Takze proud jde do relatek, ty podle polohy klicku a signalu z RJ vysilaji dalsi impulzy zpet do RJ, ktera nasledne neco vysle do zapalovaci civky a vztriku.
Ale pak se objevil dalsi veliky problem. Motor jakoby uz blafnul ale z niceho nic ho neco nakoplo zpet takovou silou, ze se malem i starter rozletel, i z autem do solidne zamavalo. Pri druhem pokusu to schytal starter okamzite. Treti pokus uz se motor zacal nakopavat, ale po par otoceni zase kopacka zpet. Elerktrikare jsem poslal domu a privedl si domu mechanika pres Fiaty. Po dlouhe rozmluve a dalsim zkouseni zdrejmne problem vyresen. Remenice na klikovce, ktera ma na sobe drazky pro cidlo otaceni klikovky. Zoubky jsou ctyri, ale remenice drzi jen na trech sroubech. Takze kdyz ho otocime o 120°, odpovida to presne tomu bordelu co nam to dela. Tzn. ze kolo je pootocene o 120° dopredu nebo dozadu, posila spatne signaly do RJ a ta posila nesmysly do civky.
Takze jsem presvedcil pritelkyni a ve stredu po praci jdu dodelat co je spatne a hura na prvni start. (snad)