Stránka 88 z 117

Napsal: ned dub 18, 2010 20:43
od Atex
EMI píše:ten chladič, kterej je v místech cca, kde normálně bejvá baterka je mezichladič na turbo? vim, že s místem je to naprd, ale hned za masku ještě před motorovej chladič by dát nešel? tam moc asi chladit nebude, nebo máš nějak vymyšlenej přívod vzduchu? 8) ... ps: v avatarovým fotu vidim, že už se tam asi usídlil olejový chladič
On ten motorovy prostor je prakticky rozdeleny na dve poloviny. Na leve strane je vsechno co vydava teplo. Tim myslim cely vyfukovy system i s turbinou, vede tam i ohrata voda z motoru. Na prave strane neni teoreticky nic co by vydavalo teplo, krome bloku motoru. Je tam expanzka, saci svody, altik a nic vic. Dokonce mistem kde bylo pridavne svetlo je jen dira s mrizkou, tak tama proudi studeny vzduch. V kapote udelam urcite diru, zatim jen takove ramecky s tahokovem, pozdeji bych tam rad dal nejaky efektivni nadech. Ale to az budu davat auto do kupy i z venku, na to je myslim jeste porad cas.

Napsal: ned dub 18, 2010 20:50
od Cory
Atex píše:pozdeji bych tam rad dal nejaky efektivni nadech
Takto bude naporom tlaceny vzduch na chladic zhora aj zdola....ja by som bol za ramecky s tahokovom - od svetla by bol tlaceny studeny vzduch zospodu a hore by bol cez tahokov odvadzany.

Napsal: pon dub 19, 2010 03:51
od Atex
Stejne mi mozna zase pozdeji hrabne a houpim nejaky ten vetsi hlinikovy pred masku :lol: . Tak jak pises to zatim bude, snad to trochu zchladi za jizdy.

Napsal: pon dub 19, 2010 07:44
od Ondra 07
Ten vzduchovej chladic dej urcite do naporu treba pod naraznik, jinak srazis ucinnost uz tak ne prilis nejlepsiho chladice na 50%, leda by jsi udelal mega napor zespod, nebo nejakym nasavcem v kapote a k tomu ho aspon naklonit vstupem dolu, jestli udelas jen mrizku tak proudenim vzduchu nad kapotou, docilis neurciteho odtahu.

Nejlepsi chladaky na vzduch jsou hlinikovy, pro dokonaly tepelny prenos celym telem, ten co mas ty (i ja ho mam :wink:, mam ho mozna i mensiho... :oops: ) ma plastovy boky. Hlinikovy lip chladi krizove misto chladice a to je vystup, kde dochazi ke zvyseni rychlosti plynu, treni, stlacovani = teplo a ne male, o vykendu jsem si o vystup hlinikace malem spalil zvidave prstiky, kdyz jsem je nestydate strcil do masky turbo GolfaII. Tobe bude vyhrivat hadicu s klapkou, kterou mas jak koukam nekde v miste kohoutu topeni az radiatoru.

Mohl jsi ten nabliskanej POV dat rovnou do kabiny a lekat tim rostenky, aby ti sami skocili do klina... :D

K ty druhy strane, jsem uprimne zvedavy jaka bude teplota brzdovyho valce na spintech, snad bude o.k. protoze ja nebudu mit omoc vic mista jako ty, akorat pokud pouziju svody co jsem zatim sesmolil tak bude kopresor bliz hlave, na druhe starne br. valce. Nad turbinou bude dobre udelat vydech + pod turbinu idealne privest trubku aspon 100mm prumer, zacinajici v masce a primem naporu, vzduch oblizne vyfukovou cast turba odrazi se od stitu a hura do vydechu. Mas fajn i chlazeni vodou, ikdyz ti treba casteji povali vetrak na chladici, coz uz ale zase ubira vykon :P

Ten olejak by chtel trosku schovat pod mrizku aspon, takhle je dost na rane. Podle avataru jsem myslel, ze si u tebe slecna na garazi zapomela kabelku :lol:

Celkovy dojem je velmi dobry, vypada to opravdu provozuschopne a docela ostre, tesim se na prvni start a testovaci jizdu a vubec to chci videt brucet, na srazu to ale bohuzel nebude. :roll:

Napsal: úte dub 20, 2010 18:16
od Atex
Kurec poradte nekdo ohledne toho napajeni RJ. Ondro 07, ty bys to mel mit teoreticky stejne, nevis o tom neco? Uz bych to chtel nahrubo zfinisovat a startnout. Bez toho motor ani neskytne :-(

Obrázek

Napsal: stř dub 21, 2010 09:35
od Ondra 07
ja jsem si takovyho konektoru na sve kabelazi nevsiml, ale mam nektery draty ustrizeny a rekonstrukce bude probihat az na aute primo. Jakou mas RJ davaj seriove cislo a oznaceni ja se podivam do schemat co mam doma ke crome. :wink:

Mel by jsi mit neco jako: BOSCH 0.280.120.312 nebo podobne

Nebo to mas k RJ zapalovani? Magneti Marelli Microplex MED 601 B

Mozna uz vim, ale podle planku by ty draty meli byt bily. Mel by to byt konektor cislo 98, vpravo dole, jmenuje se to deska spoju, je na to privedeno +12 po sepnuti klicku spinacky c. 128 a 159 je cerpadlo paliva a jeho zapojeni.

Napsal: sob kvě 01, 2010 19:47
od Atex
Proc mi cerpadlo nemuze nasat benzin z nadrze? Musi byt zalite, nebo je to tim, ze to mam zapojene na original Ickove vyvody z nadrze? Nechal jsem ho i chvili vrcet ale jede naprazdno. Jinak mam ho namontovane primo pod nadrzi... .

Napsal: sob kvě 01, 2010 21:29
od rosta
a netočí se obráceně ?

Napsal: sob kvě 01, 2010 21:36
od Ivo
rosta píše:a netočí se obráceně ?
A to jde :?: Leda by ho měl obráceně namontované.

Napsal: ned kvě 02, 2010 08:20
od Laďuša
Stačí přehodit "fáze", jestli to teda nemá ňákou diodu

Napsal: ned kvě 02, 2010 08:22
od Atex
rosta píše:a netočí se obráceně ?

Neeee ... jsem z nej pak i dokonce sundal privodni hadici a zkousel jestli saje. No nic, tak zkusim dnes rozebrat nadrz....

Napsal: ned kvě 02, 2010 08:57
od Little Red Riding Hood
máš ted nějaké externí??zkoušel jsi do něj a do trubky před ním nasat trochu benzinu??

to ladaičkove co je v nadrži je fajn že si samo v pohodě nasaje že, když je v benzinu, ale u některejch auto, nevim jestli je to třeba u většiny, ale když ti třeba u diesela dojde palivo a vyjdeš uplně dosucha tak se musí pak ručně načerpat nafta do trubek... ale tam už jsou zase uplě jiné tlaky..

Napsal: ned kvě 02, 2010 09:35
od Atex
No jeste mne napadlo ze bych vepredu u motoru zkusil natahnout benzin, aby se to cerpadlo zalilo. Ono tlacit asi umi pekne, ale nenasaje...

EDIT: Ehm, mensi technicky dotaz, mam v nadrzi pouhych 5L benzinu, neni to malo ze ne? :lol:

Napsal: ned kvě 02, 2010 16:52
od radek mb
Atex píše:Ehm, mensi technicky dotaz, mam v nadrzi pouhych 5L benzinu, neni to malo ze ne?
Na podpálení to stačí. :mrgreen:

Napsal: ned kvě 02, 2010 17:23
od peet2101
Atex, Jake máš čerpadlo??
Atex píše:ze bych vepredu u motoru zkusil natahnout benzin
To bude asi ono :wink: