Stránka 87 z 117
Napsal: čtv dub 15, 2010 09:48
od Atex
No dokonce pry existuji nejake turbiny, ktere maji nejakou vuli dokud se nenastartuje motor, pak az se vycentruje tlakem oleje. Nerikam ze je to tenhle pripad, ale o necem takovem jsem uz slysel.
Napsal: čtv dub 15, 2010 12:10
od Ondra 07
Pája píše:Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.
Ja cetl o radialni vuli kolem 1mm ze je normalni vule lozisek, pri provozu se vule vytesni olejem, axialni vule by mela byt nulova. Turbo od turba se muzou ty provozni vule lisit. Vule v loziskach neni vsechno co ovlivnuje spravny chod.
Napsal: čtv dub 15, 2010 15:14
od Atex
Ondra 07 píše:Pája píše:Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.
Ja cetl o radialni vuli kolem 1mm ze je normalni vule lozisek, pri provozu se vule vytesni olejem, axialni vule by mela byt nulova. Turbo od turba se muzou ty provozni vule lisit. Vule v loziskach neni vsechno co ovlivnuje spravny chod.
V tom pripade to musim mit v poradku, ja mam vuli par setin mm...
Napsal: pát dub 16, 2010 10:50
od Ondra 07
Urcite to poznas jak to natocis, jestli jsou spatny loziska tak ti muze jit olej do sani, zaprasi ti chladic a klapku a bude dymit, kdyz pujde do vyfuku, tak to bude fest dymit. Kdyz budes startovat va garazi a auto ti do nekolika vterin zmizi v mraku dymu, tak je nekde chyba...
Ja mam chladic z pry solidniho naftaka a stejne je plnej cerny tekuty hmoty, kterou vyplavi snad jen litry redidla
Napsal: pát dub 16, 2010 20:33
od Atex
Dalsi prirustek do motoroveho prostoru (konecne), psali "!!Velmi hlucny!!", toz to su zvedavy co to bude robit
Napsal: sob dub 17, 2010 09:55
od Pája
Hlavně to turbo před nastarováním nezapomeň zalejt.
Napsal: sob dub 17, 2010 12:45
od Atex
Pája píše:Hlavně to turbo před nastarováním nezapomeň zalejt.
Hlavne musim zjistit co s tim napajenim RJ, jinak nemuseim ani zalevat...
Napsal: sob dub 17, 2010 12:52
od rosta
Napsal: sob dub 17, 2010 14:13
od Puhi
jee, blow-off, aj ja chcu už take srandy pod kapotou
na koľko ťa vyšiel?
Napsal: sob dub 17, 2010 19:19
od Atex
Napsal: sob dub 17, 2010 19:23
od radek mb
Mirku,já to zapomněl a už to nemůžu najít.Co to je přesně za typ motoru,co si tam dal?Sorry,to víš,stárnu a zapomínám.
Napsal: sob dub 17, 2010 20:49
od Ivo
Ha. Hadicovač. Já se tam snad na to budu muset zajet podívat. A při té příležitosti, bych ti mohl dovézt tu kapotu, že?
Napsal: ned dub 18, 2010 07:44
od Atex
radek mb, Lancia Delta HF Turbo, 96kw-131koni a tusim 190NM.
Ivo, Neni kdy, byl jsem doma jen vcera
Napsal: ned dub 18, 2010 08:45
od EMI
ten chladič, kterej je v místech cca, kde normálně bejvá baterka je mezichladič na turbo? vim, že s místem je to naprd, ale hned za masku ještě před motorovej chladič by dát nešel? tam moc asi chladit nebude, nebo máš nějak vymyšlenej přívod vzduchu?
... ps: v avatarovým fotu vidim, že už se tam asi usídlil olejový chladič
Napsal: ned dub 18, 2010 19:28
od Little Red Riding Hood
ten oleják je hustej, hod větší foto..