Stránka 87 z 124

Napsal: pon kvě 09, 2011 18:46
od MartasBrno
No to je mazec. Su zvědavej co z toho bude. Kontrolky EPC jsou plný fora...

TSI: Stávkující génius

Napsal: pon kvě 09, 2011 20:47
od veliz
V dnešním SM je bazarový profil Fabie 2. U TSI se množí přeskočení rozvodového řetězu a závady elektronické regulace turbodmychadla. Výrobce hledá řešení a nenápadně vrátil do nabídky osvědčené 1,4 16V 63kW v akčních modelech. Testovaný kus s tímto motorem vykázal po "zajetí 150000km" výkon 71,5kW a 137Nm.

Napsal: pon kvě 09, 2011 22:02
od MartasBrno
Čili se potvrdilo to, co píšou zlí jazykové. Daunsajzing, jak se odporně navýzá to co se dnes dělá s motory si žádá ověšení motoru jako vánoční stromeček, přičemž ozdoby se rády rozbijí. Čili málo emisí z provozu, za pět let do šrotu a hurá pro nový kousek :mrgreen: To je eko sranda k popukání.

Napsal: pon kvě 09, 2011 22:07
od Křečík Barbuška
Na rovinu, teď když je turbokrálík v servisu tak jezdím občas kombálem první generace s 1,4 16V a ten mému naturelu sedí víc. Paradoxně mám dojem, že mi více sedí ta nižší kastle a užší gumy. Čert ví jak by se jezdilo s první verzí v kombinaci s TSI.

Napsal: stř kvě 11, 2011 07:09
od Marek
Mně osobně taky seděla jedničková Fabia mnohem víc. A motor 1,4/55kW v provedení Combi jezdil velmi příjemně.

Napsal: stř kvě 11, 2011 14:16
od Křečík Barbuška
Mno, takže prý vadné kabely od něčeho sežrané. Dívaje se pod kapotu tak dle zašpiněnosti byly měněné kabely dva. Osobně se kloním k tomu, že na těch kabelech bylo něco načaté již před tím, ale jen malinko a fatální rozhryzání způsobila spíše kuna servisní co to dorazila. Zatím jsem s tím ujel jen pár km po městě a dobré, jsem zvědav co přinesou dny další :D .

Napsal: stř kvě 11, 2011 18:01
od Marek
Dej vědět.

Napsal: stř kvě 11, 2011 19:53
od zelvotron
Jop, zapalovací kabely jsou bolest 1,2 tsi.

Napsal: stř kvě 11, 2011 20:43
od Křečík Barbuška
Jestli si dobře vybavuji umístění tak si myslím, že vyjma útoků hlodavců musí dostávat silně na prdel teplotně, neb na straně u svíček bydlí v takovém "uzavřeném" prosoru.

Napsal: čtv kvě 12, 2011 06:57
od Marek
To je ta jejich integrace.

U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...

Napsal: čtv kvě 12, 2011 07:53
od Luděk Musil
Marek píše:To je ta jejich integrace
Aneb co největší výkon na co nejmenším prostoru :dontknow: . Potom při demontáži čehokoli z motorového prostoru rozebereš půlku auta :koko: v nejhorším případě i s demontáží všech sedadel a kufrových dveří :banghead: . L.

Napsal: pát kvě 13, 2011 20:53
od veliz
Marek píše:
U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...
Vzhledem k tomu, že vložka olejového filtru má plastový domeček, tak se asi moc smažit nebude. Alespoň jsem nic, co by tomu nasvědčovalo, nezpozoroval.

Napsal: sob kvě 14, 2011 05:49
od mirozv
Nieviem, či sa to tu už neobjavilo Hromada Technických Problemu

Napsal: sob kvě 14, 2011 07:03
od zelvotron
Letos to tu ještě nebylo.

Napsal: sob kvě 14, 2011 08:53
od Marek
veliz píše:
Marek píše:
U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...
Vzhledem k tomu, že vložka olejového filtru má plastový domeček, tak se asi moc smažit nebude. Alespoň jsem nic, co by tomu nasvědčovalo, nezpozoroval.
Nejde až tolik o vlastní filtr - měl jsem na mysli přehřívání oleje a jeho podstatné zkrácení životnosti. O tom se psalo už taky mnohokrát.