Stránka 86 z 117

Napsal: pon dub 12, 2010 16:44
od Puhi
Saša, niekde som raz čítal, že benzínové turbá majú štandardne chladenie vodou (alebo aspoň väčšinou), naftové nie, iba olejom. Z čoho je ta turbína? z nejakého benzíňaka tipnem :) ale nebrať doslovne, to sa mi len niekde v mozgu vyrojila ta info :mrgreen:

ps. tá hadička ak dobre vidím je len odpojená a náhodou opretá o výfuk :)

Napsal: pon dub 12, 2010 16:59
od Lada Rider
Ja sa spytam mozno kus hlupu otazku. Ako bude fungovat posilnovac brzd, ked je v sani pretlak a nie podtlak? To sa prerobi, aby siel pretlak pod membranu miesto nad, alebo ako? :oops:

Napsal: pon dub 12, 2010 17:09
od Saša
L.R: Docela zajímavý postřeh . Vše ale řeší spětný ventil standartně montovaný ke všem posilovačům . Přetlak v sacím potrubí není pořád . Spíš je tomu naopak . A navíc když se brzdí tak se většinou od motoru nechce plný výkon .

Napsal: pon dub 12, 2010 17:32
od Jelen
A nebo je řešením nějaká vývěva.

Napsal: pon dub 12, 2010 18:35
od Puhi
ja dám inú trochu blbú otázku: Atex, prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť, a ak hej, rozmýšľam či nepovolia niektoré simeringy a tesnenia :roll: musel som sa spýtať :)

Napsal: pon dub 12, 2010 19:14
od Cory
Puhi píše:prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť


Ako sa tam dostane?

Napsal: pon dub 12, 2010 19:32
od Puhi
dobre, to je otazka hodna jakkeho, akoby som nič nenapísal :lol:

Napsal: pon dub 12, 2010 20:19
od rosta
Pája píše:
Maniac píše:Máš to moc pěkné...
To sou teda kecy. Já bych se z takovýho bordelu asi sesypal. Snad se to povede nakonec trochu učesat, ale vem to čert. Hlavně aby to pořádně fungovalo. K tomu ti dopomáhej bůh. A Ivo...
nojo hlavně že tvůj motorovej prostor je uklizenej :roll:

Napsal: úte dub 13, 2010 09:25
od Atex
Uff kde zacit...

Sašo, Tohle je seriova turbina z te Lancie, voda tam byla original. Trubicky do vyfuku jsem si ani ja nevsiml, zadna tam neni. Mozna to jen tak vypada, je tam toho opravdu dost. Privod a odvod vody, oleje, hned vedle je privod a odvod oleje do chladice, dale vedle uz se propletaji brzdove trubky.

Lada Rider, ten zpetny ventil do posilovace jde videt na fotce celkoveho motoroveho prostoru. Jen to jen plastova hovadinka s kulickou uvnitr. Pri tlaku se uzavre a posilovac je nefunkcni. Ono pri normalnim jezdeni Italove nepocitali, ze se nekdo bude pokouset drzet plyn a pri tom i brzdit.

Puhi ano, privod z klikove skrine je na bloku a vede od nej dlouha trubka, ktera byla puvodne propojena ze sanim pres elektronicky ventil. Stejny princip jako zpetny ventil na posilovac brzd, jen rizeny elektronicky.

Napsal: úte dub 13, 2010 10:59
od Puhi
takže to nebola až taká odveci otázka :D čiže ten ventil bol korigovaný od rj podľa záťaže/tlaku turba hej? aspoň tak by to malo fungovať. A píšeš že pôvodne, nebudeš ho zapájať?

Napsal: úte dub 13, 2010 11:55
od Atex
Puhi píše:takže to nebola až taká odveci otázka :D čiže ten ventil bol korigovaný od rj podľa záťaže/tlaku turba hej? aspoň tak by to malo fungovať. A píšeš že pôvodne, nebudeš ho zapájať?
Presne tak. Zapojovat ho nebudu, ta trubka je kousek nad vanou, takze jsem ji jen zahnul smerem dolu pod auto. Stejne to vede na vsech motorech zpet do sani jen kvuli zivotnimu prostredi. Jen to prasi motor, zvysuje spotrebu a samozdrejmne snizuje vykon.

Napsal: úte dub 13, 2010 12:09
od Atex
Kura az ted jsem si vsiml na posledni fotce tech mastnych fleku uvnitr kompresoru (saci casti turba). Kudma by se to tam dostalo? Ze by proto to kourilo? Bud sel nejaky sajrajt z te klikovky a nebo z loziskove casti. No to jsem zvedavy....

Napsal: úte dub 13, 2010 18:09
od Saša
Skus vzít prsty osičku turba za matici na jejím "vzduchovém" konci a skus s ní zahýbat nahoru a dolu . Pokud bude mít trošku vůli je původ oleje znám .

Napsal: úte dub 13, 2010 22:06
od Atex
Nejaka miniaturni vule tam je, ale technik z renaultu rikal ze jeste nevypada spatne. Uvidime

Napsal: čtv dub 15, 2010 05:29
od Pája
Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.