Stránka 86 z 124
Napsal: úte kvě 03, 2011 14:10
od Křečík Barbuška
Ano na podzim zvířátko bylo, sežralo třetinu odhlučnění kapoty
. Zbytek se zdál mému nezkušenému oku v pořádku, mno uvidímež co na to odborníci, snad se ke mě dostanou informace.
Jinak na ty náhodně vadné kusy nevěřím. Z pěti aut s motorem 1,4 16V měly čtyři potíže se vstřiky, jedno dokonce opakovaně s následnou výměnou katu. Stářím byly od sebe různě a nájezdy do poruchy se motaly od 12 do 60 tis.
A spotřeba s TSI je prostě vyšší a basta, je jedno jestli je to vyšší váhou, širokými papučemi nebo vyšší mocí.
Napsal: stř kvě 04, 2011 07:30
od Marek
U naftových motorů si spotřeba "sedne" až po 50-60 tisících km, to je běžná a celkem známá věc. Stejně tak spotřeba oleje se ustálí po tolika kilometrech.
Známý má Toledo a teprve kolem 60.000 km mu motor přestal brát olej a spotřebou se dostal na nejnižší hodnoty. Od té doby to drží. A tak je to ve většině případů.
Napsal: stř kvě 04, 2011 12:33
od Laďuša
Známý? Nevim, podle mě to je celkem neznámý. A nemůžu si pomoct, to už teda asi chyba systému je.
Napsal: stř kvě 04, 2011 14:06
od Marek
Nesmíš Ladu považovat za moderní stroj a bude všechno v pořádku
.
Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
Napsal: stř kvě 04, 2011 17:07
od MartasBrno
No, spolehlivě fungují, dokud díky konstrukční chybě neodejdou vstřiky nebo něco podobného. Mimochodem - z těch sáhodlouhých story o hlodavcema překousaných kabelech v nových TSI fabiích je asi hodně legrace. Hlavně pro ty lidi, kterým se to stane a který nemaj štěstí na servis, který to odhalí na první pokus. V každém servisním zásahu nad plán vidím riziko do budoucna.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 08:11
od Marek
Kuny a kočky si v motorovém prostoru hodně libují a je zajímavé, že bužírky (plastové izolace elektrických rozvodů) jim neznámo proč strašně chutnají. Jestli je to sladký nebo co...? Anebo jsou to ropáci a žerou jen plasty.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 12:22
od MartasBrno
Té zapalovací lišty, co byla na feldě se zbavili aby ušetřili?
Napsal: čtv kvě 05, 2011 16:13
od Dusan
No jednotlive zapalovacie moduly su drahe... a lacne riesenie 1-2 zap trafa a kable k tomu aj spolahlivejsie (teda ked to nezozeru kuny) ako jednotlive zap moduly
Napsal: ned kvě 08, 2011 07:08
od vik2
Marek píše:
Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
zejmena 2.0TDi. to je symbol spolehlivosti
Napsal: ned kvě 08, 2011 18:30
od Marek
Jednovačky jdou - u dvouvaček je semtam nějaká ta muška (co je štěstí? - Muška jenom zlatá!). Taky proto tvrdím, že není nad staré dobré 1,9 s rotačním čerpadlem.
Napsal: ned kvě 08, 2011 18:36
od Michal Pokorný
Není nad starý dobrý velocipéd
Napsal: pon kvě 09, 2011 07:09
od Dusan
Marek píše:Jednovačky jdou - u dvouvaček je semtam nějaká ta muška (co je štěstí? - Muška jenom zlatá!). Taky proto tvrdím, že není nad staré dobré 1,9 s rotačním čerpadlem.
NO ked je to navrhovane na PC kde bezi WIN... tak sem tam nejaky vypocet nevyjde
Napsal: pon kvě 09, 2011 07:57
od Marek
Nesmíš bejt takovej cimprlich.....
Nula sem, nula tam.....
Napsal: pon kvě 09, 2011 17:25
od Křečík Barbuška
Mno, dnes jsem si šel pro turbokrálíka 1.2 TSI. Vozidlo v autorizovaném servisu prodělalo vyjma drobných lakýrnických oprav i první garanční prohlídku po 15. tis. . Při přejímce vozu jsem se dotázal na to co způsobovalo to škubání. Předávací technik nebo jak se ta funkce jmenuje na mne vyvalil oči, že o tomto se nic neví a odběhl do zákulisí. Po návratu mi potvrdil, že prý o tom věděli, ale diagnostika a zkušební jízda nic neprokázala. Načež jsem si dovolil oponovat (mě totiž nikdo nikdy nevěří), že ta závada tam je a že se půjdeme projet, že to nebude hned, ale že po zahřátí mu závadu nasimuluji, ať pán vidí. Zkušební jízda byla krátká, závada na sebe nenechala dlouho čekat a projevila se již u studeného motoru neb na první křižovatce při výjezdu motor škubl, dále jedeme 400 metrů a pán projevil přání řídit, aby to posoudil sám. Kucklo mu to hned při výjezdu se slovy "s tím se nedá jet", po 100 metrech se rožly kontrolky motoru a EPC, regulérní tříhrnek. K servisu nám zbývalo 300 metrů a vypadalo to, že půjdu tlačit neb to šlo jak na dva
. Při zajíždění vozu do servisní zóny to vypadalo, že škodovka osazuje značně neseřízené motory Trabant
. Toliko zatím průběh odhalování první závady u půl roku strého vozu
.
Napsal: pon kvě 09, 2011 17:29
od ger007
MAŠINA !