Stránka 85 z 117
Napsal: sob dub 10, 2010 18:28
od peet2101
No vypadá to pěkně
. Jaký bude chladič??
Napsal: sob dub 10, 2010 19:19
od Atex
Vypada to na original, ale saharu tam chci nacpat z Peugeota. Ten ma tlacnou, tak bych ho mohl nacpat pred chladic a uvolnit si spoustu mista u motoru.
Napsal: ned dub 11, 2010 11:06
od Ondra 07
Vypada to moc pekne, s tema hadicema je to klasika, to si zvyknes... Jsem zvedavej co ti rekne brzdovej valec a hadice na teplotu z vyfuku, ja si rikal ze dam k brzdovymu valci cidlo a k palubce display digitalniho teplomeru, kdyz teplota presahne cca 60°C tak by se s tim melo neco udelat, nebo aspon zastavit pro zacatek.
Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
Napsal: ned dub 11, 2010 11:13
od Saša
Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně . Jinak držím palce ať výsledek je přímoůměrný práci .
Napsal: ned dub 11, 2010 14:33
od Atex
Ondra 07 píše:Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
Co prosim?
Vubec, je tam origo Garret T2.
Saša píše:Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně .
Fakt nechapu o cem to mluvis, o jsem minule take psal
Napsal: ned dub 11, 2010 15:08
od Saša
Atex píše:Fakt nechapu o cem to mluvis
Dle mne tam ten podtlakový posilovač brzd trochu zavazí . Nikde není dáno že posilovač musí být tam kde jsou pedály . Běžně se dává kdekoli kde je místo . Místo HBV je pouze jednoduchý váleček a vedení k druhému válečku který ovládá posilovač . Takto to má řešeno více aut .
Na výfuk by bylo více prostoru . Vzduch totiž také něco váží a nutit ho při velkých rychlostech a objemu prudce měnit "směr" (zatáčky) stojí také spousty energie . A nehledě na řešení problému s teplem .
Asi tak .
Napsal: ned dub 11, 2010 17:01
od Kopr
Já u moskviče mám posilovač na druhé straně..............
Napsal: ned dub 11, 2010 19:15
od Atex
To je mi ale asi prd platne, na druhou stranu musim nacpat intercooler a taky tam bude expanzni nadrzka (jedine misto).
Napsal: ned dub 11, 2010 19:52
od Ondra 07
To natoceni nemelo s turbinou z ty 1,7 nic spolecnyho. jenom jsem myslel ze ji mas od neho. Kolik stala repase nebo to tvoje? A jeste mi rekni, jestli ta hadice k mazani turbiny je puvodni co byla k motoru nebo jina, podle toho ohybu vypada jako ta moje . Odvod oleje z turba do vany mas napojeny jak? Tam to chce pry nejakou zaruvzornou hadici na hydraliku, nebo co.
Napsal: ned dub 11, 2010 20:05
od Maniac
Máš to moc pěkné , bude to trhat silnic, hlavně stím jezdi tak aby sto neměl jen na pár použití
. Jinak s tím místem je to pech a to tam nemáš ještě plno dalších píč.. Jinak jestli tu trubku máš izolovanou tou páskou tak by to nemělo mít takovej žár na ten brzdovej válec,ale klildně to ještě odděl kouskem plechu kterj zabrání hlavnímu žáru.
Jinak už chci vidět až to bude celé v plné kráse
Napsal: ned dub 11, 2010 21:00
od Atex
Ondra 07, Tu turbinu prave nemam repasnutou, psal jsem to vyse, penize na to proste nemam. Kupuju jen veci a snazim se udelat to nejdulezitejsi, bez kterych by motor nemohl fungovat. Takze turbinu mam jen otocenou o 90°, co bude delat, se uvidi za provozu.
Hadice je hydraulicka a podle prodavace by nemela byt nejak ohrozena, kdyz jsem mu popsal situaci.
Jinak zaru na brzdovy valec uz se moc nebojim, te izolace tam je napraskane docela dost na obou stranach. Jen u posilovace je docela blizko spoj mezi svodama a privodni trubkou k turbu, tam mam koupeny termoizolacni stit primo na tyto situace. Navic v tom miste mam ten stary nadech, takze proudeni nejakeho cerstveho vzduchu tam urcite bude. Mozna se vyskytne nejaky problem pri cekani v kolonach, nebo na vice krizovatkach, ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
Napsal: ned dub 11, 2010 21:02
od Ivo
Atex píše:ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
S hasičema a servisním vozidlem v závěsu
.
Napsal: pon dub 12, 2010 05:21
od Pája
Maniac píše:Máš to moc pěkné...
To sou teda kecy. Já bych se z takovýho bordelu asi sesypal. Snad se to povede nakonec trochu učesat, ale vem to čert. Hlavně aby to pořádně fungovalo. K tomu ti dopomáhej bůh. A Ivo...
Napsal: pon dub 12, 2010 11:22
od Atex
Snad teda vyreseny privod vody do turba. V chladici misto vypustaku udelane kolinko (dik Ivo), a zpet tesne pred cerpadlo. Spojky na turbu jsem koupil z doplnku pro hydrauliku.
Spoje mezi hadicema na benzin jsem vyresil medenymi sponkami z kyslikovych hadic na autogen. Tem uz se da snad verit.
Napsal: pon dub 12, 2010 15:18
od Saša
Atex píše:Snad teda vyreseny privod vody do turba
To turbo je chlazeno vodou ?
Nač pak tam je ta malá trubička do výfuku za Lambdou ? Že by Smoke generátor .