Stránka 85 z 120
Napsal: stř zář 15, 2010 13:42
od zelvotron
Teepee píše:A kde to je?
http://maps.google.cz/maps?ll=36.05851, ... rent=5,0,1
Je pěkně vidět ze širokýho okolí, ale cesta k němu kupodivu není označená z hlavní (kousek severně), musí se odbočit hned za mostem přes suchou řeku na takový schovaný odbočce, a potom přejet korytem na stranu k městečku, kousek rovnoběžně s korytem a potom zase příčně přes koryto.
Napsal: stř zář 15, 2010 15:01
od Teepee
Laďuša píše:To bude někde v Řecku, jestli jsem to správně pochytil z tý cedule
Laďo, dobrý, já mám asi blbej monitor a na ceduli vidím jen, že tam asi něco píšou.
Napsal: stř zář 15, 2010 15:10
od Laďuša
Tak já to taky nepřečtu, ale celkově ten tvar toho nápisu, podle tich přesahů pod řádku a tak, mi přišel takovej do řečtiny
Napsal: stř zář 15, 2010 15:18
od Hurikán
JJ, znaky alfabety jsou patrné docela dobře. Já si u obrázku hlavně nebyl jist, v jakém že to měřítku jsou ta zachycená dřeva.
Napsal: stř zář 15, 2010 18:55
od zelvotron
A tady je to i k přečtení:
http://photo.qip.ru/users/zelvotron/150592367/
Na konci jsem přihrál dva příbuzný krabic, což by vlastně mohla bejt další hádanka
Napsal: stř zář 15, 2010 19:02
od Hurikán
U prvního obrázku si nejsem jistý, ale podle druhé fotky se nejspíš v obou případech jedná o výtvory turecké firmy Tofaş, která auta prodávala pod obchodními názvy Murat, příp. Serçe.
Napsal: stř zář 15, 2010 19:04
od Laďuša
Kvalita nic moc, ale ten stroj vpravo, neni to výrobek z FSO? Znak by to moh bejt a originální Fiat 125 měl pokud vim hranatý světla. To by možná mohlo bejt to vlevo, ale z toho je prdlajz vidět.
Edituju, Hurikánovo příspěvek jsem neviděl. Beztak ani nevim, že takovýdle stroje se dělaly i v Turecku, vim jenom o mimikrach nulajedničky.
Napsal: stř zář 15, 2010 19:11
od Štěpán
To první je FIAT 125 ( italskej ) a to druhý je polskej FSO v provedení pickup
Napsal: stř zář 15, 2010 19:14
od Hurikán
Jak se tak na to znovu dívám, tak myslím, že Štěpán má v obou případech pravdu.
Napsal: stř zář 15, 2010 19:15
od Laďuša
No tak moment, dyť Štěpán napsal akorát to samý co já!
Napsal: stř zář 15, 2010 19:16
od Štěpán
Na tom fiatu mě fascinuje to miniaturní odvětrání na c sloupku.
Pravdu díš Láďo.
Na svojí obranu musím říct, že dřív, než jsem přečetl ty vaše příspěvky, tak jsem odpověď už znal.
Jinak ze stejnýho itala mám doma ve sklepě dva motory 1608 DOHC jeden provozuschopnej se 74kW a druhej mimo provoz se 66kW
Napsal: stř zář 15, 2010 19:17
od Laďuša
Jojo, to se mě taky líbí. Tak to měly i první 125p.
Napsal: stř zář 15, 2010 19:23
od Hurikán
Laďuša píše:No tak moment, dyť Štěpán napsal akorát to samý co já!
Óó promiň. Tvůj příspěvek jsem četl narychlo a zahlédl v něm jen to o FSO.
O poláky jsem se nikdy nezajímal, takže ani ten znak na pickupu vpravo mě nic neřekl.
Ani ty obrázky jsem si moc důkladně neprohlížel. Spíš jsem vycházel z logické úvahy a svých vlatsních zkušeností z návštěv v Řecku.
Napsal: stř zář 15, 2010 19:32
od Laďuša
Nojo, je pravda, že Štěpán to napsal zcela suverénně, kdežto já jsem vysypal na klávesnici to, co se mi odehrávalo v hlavě.
Ten znak FSO u nás neni tolik profláklej, na polákach se k nam už snad ani nedostal, Polonezů je u nás jako šafránu a stejně to na nich, jakožto i na těch polonezích pickupech (kterých je u nás víc), je míň výrazný, než na tutom vyfoceným stroji.
Od úvah se zkušenostma z Řecka jsem naštěstí (v tutom případě) oproštěn, jediný, co vim, je, že mají divnou abecedu a že Slovácí jim neplatí
Napsal: stř zář 15, 2010 20:06
od Štěpán
Laďuša píše: a že Slovácí jim neplatí
Pouštíš se na tenkej led.