Stránka 85 z 124
Napsal: pát bře 25, 2011 23:55
od Jarda
Marťas píše:Tady pozor, já psal auta!
Tak teď si mě dostal.
1:0 pro tebe.
Napsal: čtv bře 31, 2011 16:45
od Veverka
Prodával se někdy classic s motorem 1.4 16V?U F1?
Napsal: čtv bře 31, 2011 21:04
od veliz
Veverka píše:Prodával se někdy classic s motorem 1.4 16V?U F1?
Ano, prodával. Tedy u Fabie1 1,4 16V 55kW, u formule 1 ne.
Napsal: pát dub 01, 2011 07:48
od Marek
Já mám za to, že ve verzi classic byly dvě výkonové motorizace 1,4 16V - 55kW, později 63kW.
Pravda je, že nejsilnější motorizace 74kW (BBZ, AUB) se vyskytovala ve verzi comfort případně elegance. Měla vzadu kotoučové brzdy (odlišnost od "slabších" sestřiček)...
Jen si dovolím doplnit:
Motorizace 1,4 16V 55kw se značila 16V.
Motorizace 1,4 16V 63kw se značila 16V.
Motorizace 1,4 16V 74kw se značila 16V.
Napsal: pát dub 01, 2011 13:58
od Veverka
mmch ona se prodávala ta 63kw verze
?
Napsal: pát dub 01, 2011 16:33
od Marek
Prodávala, ale jen krátce. Na vlastní oči jsem ji viděl jen jednou a bohužel si nepamatuju kód motoru.
Napsal: pát dub 01, 2011 17:34
od zelvotron
Ve fabii 1, opravdu? V dvojce samozřejmě.
Napsal: pát dub 01, 2011 18:45
od Marek
Velká omluva - poslední modelový ročník Fabia I byl osazován motorem 1,4 16V o výkonu
59kW (nikoli 63kW). Malý překlep.....
Takže tři výkonové modifikace motoru 1,4 16V skutečně byly, ale vloudila se chybička.
Jen si dovolím doplnit upravené údaje:
Motorizace 1,4 16V 55kw se značila
16V.
Motorizace 1,4 16V 59kw se značila
16V.
Motorizace 1,4 16V 74kw se značila
16V.
Grafy výkonových parametrů těchto motorů jsou převzaté ze stránek Škoda Auto.
Napsal: pát dub 01, 2011 19:43
od zelvotron
Tak ona ta 59 spíš tu 55 nahradila ne? A pak ve dvojce byla 63.
Napsal: pát dub 01, 2011 20:06
od Marek
Jestli ji přímo nahradila, nebo jestli jely paralelně, to fakt nevím. Ale v literatuře se o ní nemluví, čili muselo jich být jen pár.
Napsal: pon kvě 02, 2011 21:59
od Křečík Barbuška
Jen tak pro zajímavost, turbokrálík 1,2 TSI těsně před najetím 15 tis. km má první "motorovou" závadu. Cuká pod zátěží v rozmezí 1800 až 3000 otáček. Něco jako když u borgské krychle začne na rozdělovači zadrhávat ložisko. Řekl bych, že na takové závady je poměrně brzo, jsem zvědav na co přijdou v servisu
. Dále bylo vypozorováno, že je bohužel žravější než střední 1,4 a má oproti ní daleko větší rozptyl spotřeby a citlivosti na styl jízdy, ale je pravdou, že jede lépe.
Napsal: úte kvě 03, 2011 06:58
od Marek
Závada nemusí být známkou nekvality celého systému - prostě se jen něco nepovedlo na jednom motoru (a smůlu máš v tom, žes ho právě chytil). Od toho je záruční doba a garanční opravy.
Že je motor subjektivně žravější? - zaprvé je syrový (spotřeba se ustálí až po ujetí 30-50 tisíc km), zadruhé svižný motor svádí k divočinám a spotřeba tak logicky vyskočí.
Napsal: úte kvě 03, 2011 13:04
od Dusan
Napsal: úte kvě 03, 2011 13:43
od Marek
Kuna je prevít
.
Napsal: úte kvě 03, 2011 14:02
od Luděk Musil