Stránka 83 z 191

Napsal: sob lis 07, 2009 21:47
od peet2101
http://ladaauto.wz.cz/ vlevo klikni na výpočet rychlosti a spočítej si kolik měl motor v těch 50 - 80Km/h :wink:

Napsal: sob lis 07, 2009 22:02
od Ivo
peet2101 píše:Dotahovat setrvák bez momenťáku je odvaha a točit seriovej setrvák do takových otáček podle mě taky.
Setrvák jsem několikrát dotahoval bez použití momenťáku a nikdy se ni c nestalo. Dokonce jsem ho měl nasazený špatně a taky to přežil. Dokonce jsem kdysi, když jsem měl ještě 2101 a podotýkám, že sériovku (tzn že i sériový setrvák), několikrát jsem ji točil do 8t/min. Měřeno na didovém otáčkoměru, ne na lada otáčkoměru, kde ručička lítá 2 tisíce tam a zpět. A taky se nic nestalo.

žigul01 ty zvuky z toho tvojeho videa, jsou děsné. Buď rád, že ten motor nemá nohy, jinak by tě nakopal do prdele. A ať už tam odešlo cokoliv (motor, spojka, převodovka), tak si myslím, že to bude chyba buď ve špatné montáži, nebo špatným používáním. Měl by sis sehnat nějakou literatůru a něco si přečíst. Klidně ti jednoho Tůmu zadarmo na jarní sraz dovezu, ale měl bys aspoň trochu ovládat i teorii, než se do něčeho takového pustíš. A tvoje popisování závady, taky stojí za to. Podle toho by nenašel chybu ani věštec z křišťálové koule.

jakke prosím tě, kde bereš odvahu tvrdit, že ten motor stojí za hovno? Všichni jste viděli, co ten motor dokázal a jestli teď nejde nastartovat a blbě jede, bude chyba někde jinde. Ale motor, nebo nedej bože Atex, je v tom nevinně. Tak se laskavě uklidni.
MacGyver píše:Jinak, kdyby se hlasovalo o nejlepší topic na fóře, tak hlasuju pro tento.
S tím nesouhlasím. Spíš uvažuju o tom, že toto téma dám do ignorovaných, protože jsem na tom motoru taky stávil pár hodin úprav a seřizování a nehodlám čekat, až se tu dočtu, že je KO.

Napsal: sob lis 07, 2009 22:14
od jakke
¨Tak ten motor asi onemocněl při převozzu ne ? ten motor mě nák nepřekvapil svým tahem když mě zigul01 vez ,možná tomu chyběj ty madrský svody ale nwm nwm

Napsal: sob lis 07, 2009 22:16
od zigul01
svody chybej jeste a to čerpadlo elektrický, no a udelat podvozek to jeste chce

Napsal: sob lis 07, 2009 22:16
od Kewint
jakke, to zni jako by si rvnou rekl ze si ty videa Atexs upravil a tvdis tu ze to nejede.... je to 1:500 nejmin 500 lidi a vice videlo jak ten motor jede a ty tvrdis ze ne...to by muswel žigul mit hodně to auto přibržděný že to nejede

Napsal: sob lis 07, 2009 22:18
od Jelen
Je to taky v rukách. Na tom videu bylo vidět, že zigul01 neumí moc řadit a pracovat s kroutícím momentem. Na takový to běžný prasení po poli je to dobrý, ale na závody se nechytá. Chce to trénovat.

Napsal: sob lis 07, 2009 22:18
od Yellow01
Spíš ten motor onemocněl pod vašima zkušenýma tunerskýma rukama. A nebo po seřízení laserovým okem :mrgreen:

Napsal: sob lis 07, 2009 22:20
od jakke
viděl sem to i na živo jak mu to jede ,ale proč to ted jede tak mizerně ? dvjka šla tak tak do 80 prostě to jelo jak serioová 1700 bez uprav[quote="Yellow01"]Spíš ten motor onemocněl pod vašima zkušenýma tunerskýma rukama. A nebo po seřízení laserovým okem :mrgreen:
Vy tu ste asi natvrdlí že ? Na ten motor se nešahalo !

Napsal: sob lis 07, 2009 22:21
od zigul01
tak radit umim , ale jak rikam dal sem tam dvojku a hnedka vypadla pak uz sem ji tam nedostal a pak zacali ty zvuky no :(

Napsal: sob lis 07, 2009 22:22
od Jelen
zigul01, nemyslel jsem tohle poslední video, ale ty předešlý.

Napsal: sob lis 07, 2009 22:29
od Ivo
jakke píše:¨Tak ten motor asi onemocněl při převozzu ne ? ten motor mě nák nepřekvapil svým tahem když mě zigul01 vez ,možná tomu chyběj ty madrský svody ale nwm nwm
Hlavně že tě překvapil, když s tím jezdil Atex. Ty svody tomu určitě chybí, ale nedá se na to svést všechno. Ono se s tím taky musí umět jezdit. A navíc. Kdo ví, co všechno žigul01 se svým mechnikem s tím motorem dělali, když ho dávali do auta a snažili se ho probudit k životu. Jestli si dobře pamatuju, psali tam dokonce něco o tom, že to poštelovali. A jestli je to pravda, tak se není čemu divit. To, že to nedrží volnoběh, když je to studené, nemá cenu tobě vysvětlovat. Je třeba si taky uvědomit, že jsme s Mirkem strávili dost hodin seřizováním, protože nějaké tabulkové hodnoty, tady u toho motoru neplatí. další věc je, že Mirek měl to auto minimálně o 100kg lehčí, jestli ne víc. to taky udělá svoje. Další věc je, jaký tam je diferák. A tak bych mohl pokračovat, ale to je zbytečné. prostě motor stojí za hovno a je to.

Napsal: sob lis 07, 2009 22:33
od jakke
Ivo píše:prostě motor stojí za hovno a je to
to sem rád že si to pochopil

Napsal: sob lis 07, 2009 22:34
od Atex
zigul01 píše:tak radit umim
nehadej se se zkusenyma, ver nam, nejde ti to ... mel by sis to zkouset kdyz mas cas nebo neco, nebo jezdit casteji, nez ziskas nejakou praxi pro sprintovani. Nebo ja nevim co ti poradit, ale na tom prvnim videu s mym motorem, no nechtel jsem to rikat nahlas, ale byla to strasna hruza. Vic zapracuj, ten motor nema vyznam kdyz se s nim nezkamaradis. Musite si rozumnet obadva navzajem a pak budes mile prekvapen.

Napsal: sob lis 07, 2009 22:37
od zigul01
no dobře , pokus číslo 3 snad už vyjde :twisted:

Napsal: sob lis 07, 2009 22:37
od jakke
Nejdřív to dej dohromady ale pořádně at se ti nerozletí něco víc a až zkliděj tu řepu zavolej a pudem jezdit na letiště :lol: