Stránka 83 z 117
Napsal: sob bře 20, 2010 19:29
od Atex
Tak podle planu bych mel jet po ose.. Smozdrejmne bych byl radeji, kdyby to nekdo dovezl tam i zpet, ale myslim ze nic takoveho nedokazu zaridit/zaplatit. Abych pravdu rekl, sam nevim jestli ten motor funguje, Turbina je 50/50.... To se vsechno uvidi v provozu.
Napsal: ned bře 21, 2010 19:14
od Atex
Dnesni odpoledne zase neco prineslo. Vyresil jsem termoizolaci hlavniho brzdoveho valce. Nerezovy plech a nalepovaci termoizolacni stit. Krome toho jsem udelal celou palivovou soustavu. Pri zkousce cerpadlo na malou chvili zavrcelo a pak nic, jen v nem neco jakoby cvaka. Ze by se na prazdno automaticky vypinalo? Nebo je tak tiche? (to pochybuju). Foto:
Napsal: ned bře 21, 2010 19:17
od Lada Rider
Atex píše:Ze by se na prazdno automaticky vypinalo?
Ak si to skusal normalne cez RJ, tak by sa malo vypnut po chvili, ak stoji motor.
Napsal: ned bře 21, 2010 19:24
od Atex
Lada Rider píše:Atex píše:Ze by se na prazdno automaticky vypinalo?
Ak si to skusal normalne cez RJ, tak by sa malo vypnut po chvili, ak stoji motor.
Prave ze ne, dal jsem normalne na cerpadlo + - ..... Zapnuti cerpadla pres RJ je zatim ve hvezdach
Napsal: ned bře 21, 2010 19:30
od Lada Rider
Tak ja neviem, ze by bolo KO?
Napsal: ned bře 21, 2010 19:34
od Atex
Ty vole nestras, je to dost drahe ... No jak jsem s tou lancii jeste jezdil naposled, tak normalne slo...
Napsal: ned bře 21, 2010 23:43
od Little Red Riding Hood
Atex, tak nalej troch benzinu..
Napsal: pon bře 22, 2010 04:30
od Atex
No musel bych ho nejak zalet... No, vyzkousim zase pristi vikend.
Napsal: pon bře 22, 2010 13:37
od Ondra 07
Atex píše:Ondra 07 píše:teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
Ondro ale notak... Teoreticky i prakticky je to uplna blbost. Regulator muzu maximalne uplne zavrit, tim dosahnu serioveho nastavni, jako by tam nebyl. Abych docilil atmosfery, musel bych do wastegatu natlacit nejaky ten prednastaveny tlak a nonutil ho, aby zustal stale otevreny.
Asi jsme se do tech hadicek a cudliku zamotal a vyslo z toho toto... Ja nevim presne jak tyhle udelatka funguji, na blbiny mam jeste cas
Ja jsem to myslel tak ze by se ze serie dal ten tlak snizovat az treba k tomu ze to turbo plni jen velmi malo, tak aby vyvazilo to, ze turbo-motory maji nizsi kompresni pomer nez atmosfera, to je fuk, myslel jsem to spis ze srandy, kdo by to delal.
Zajima me, jestli nebudes mit problem s teplotou v motorovim prostoru treba na sprintech v lete.... nebo budes taky jezdit bez kapoty? ja pocitam s vydechem nad celou turbinou, jinak si myslim ze neuchladim zvlast blizko brzd. S tim vyfukem muselo bejt drbacka, nedaji se koupit kolena v tom rozmeru jako mas tu trubku? Jaka to je 55-60mm? TL. 1? Kde se da sehnat?
Jak to mas vubec vymyslene s provozem toho dabelskeho povozu? Klasika, kazdy den do prace a pro rohliky do samosky, nebo jen vykendovka ci meeting-car? STK z asi jen leda koupit, ze? Takze kara pofrci na srazu? Myslim, ze kdyz nebudes na silnici provokovat rychlosti pres 160 a predjizdet se na dalnici s policejnim R36 tak by te nemeli stavet
Navic na sraz se da pekne schovat v kolone...
Ale kdyz by jsi sehnal vetsi auto na vlek, tak v olomouci se da za 500, na den pujcit podval na auto v servisu. Mozna by ta doprava vysla i levneji, na dalnici nastavis tempomat na 90 a budes tam driv jak kolona...
Napsal: pon bře 22, 2010 15:01
od Atex
Tak jednoduse to funguje, wastegate je ovladan tlakem za turbinou. tuhle cestu prerusis a das tam ten regulator, nastavis na nem tuhost pruzinky a on pak snizuje tlak v hadicce mezi turbem a wastegatem. Klasicky prepousteci ventil.
Ty sprinty bych videl asi bez kapoty, jeste k tomu, jestli bude 30 ve stinu. Jinak za normalniho provozu myslim v poho. V pravo vepredu mam uz ten stary nasavac, ten by mel tlacit vzduch kolem turbiny a dolu pod auto. Na druhe strane budu delat velky otvor pro intercooler, nasel jsem na netu takove decentni ramecky s tahokovem.
No ten vyfuk je tak trochu zbastley, nicmene funkci by mel bez problemu splnovat. Je to tenkostena trubka o vnitrnim prumeru 55mm, coz si myslim musi stacit, seriovy na lancii mel tusim 50mm, ale to bych kecal. Koupit se da vsechno, trubky, kolena v ruznych uhlech, prechodky atd .... Ale taky ten ranec je sileny, nebudu davat 500Kc za jedno 90° kolinko
.
Jinak auto je odsouzene z 90ti procent na zivot v garazi, ted se mi snad podari jet na sraz, ale pak zase sup do garaze vylepsovat, zkvalitnovat, koumat atd atd... Co se te cesty na sraz tyce, zatim to vypada ze pojedu po vlastni ose, schovany mezi ostatnima samozdrejmne. Na nejake zavodeni nemam zalusk nejen kvuli policajtum, take kvuli toho, ze nevim co to auto bude delat... Jestli mi nekde vystreli prevodovka, diferak nebo se zauzluje kardan jak tomu dam kotel, tak jsem v totalni prdeli
.
Napsal: pon bře 22, 2010 15:21
od Kopr
To abych nesundával tažné
jestli teda vůbec pojedu no..........
Napsal: úte bře 23, 2010 06:43
od Lada Rider
Atex píše:Ty sprinty bych videl asi bez kapoty
Kapotu treba, aby neusli silne kone
Napsal: úte bře 23, 2010 06:49
od Ondra 07
Atex píše: wastegate je ovladan tlakem za turbinou.
myslis to dobre, ale je to tlak za kompresorem, turbinova cast je vyfuk a ten je prave ovladan.
Atex píše: Jestli mi nekde vystreli prevodovka, diferak nebo se zauzluje kardan jak tomu dam kotel, tak jsem v totalni prdeli
.
No tak kdo pojede treba s vozikem, nebo do aut nabrat prevodovku, kardan i difec a muzes nicit...
Pripadne bychom mohli dovezt obet bohum asfaltu a na miste ho obetovat na dily. Znami mi nabizel pojizdnou jednicku za potvrzeni o likvidaci, coz je asi 1000,- ne? A mas plny kosik dilu
Napsal: pon bře 29, 2010 22:06
od Atex
Tak tady hotovy vyfuk. Nevim jestli jsem lambdu umistil spravne, no je kousek dal nez byla original. Snad jsem timto nijak neovlivnil jeji funkci.
Jinak pro zajimavost, hlavne pro ondru. Nasel jsem tam nejaky prepousteci ventil, rizeny ridici jednotkou. Timto je prerusena hadicka, ktera ridi Wastegate. Pri plnem seslapnuti plynu ve spravnych otackach ventil propusti vzduch ven a umozni kratkodobe zvysit plnici tlak a timto jste zlepsit akceleraci. Tento proces pry trva asi 15s.
Ondro nevim jestli to mely i Fiaty, ale Lancie vsechny, jen vim o Fiat Coupe 20v Turbo, ten to ma taky ....
Napsal: úte bře 30, 2010 08:25
od Ondra 07
Ty kraso, peknej had. Klobouk dolu, pekna prace. Jeste jsi mi neprozradil co to je za trubku (material) a kolik stoji...
Nevim, jetsli jsem to s tim ventilem spravne pochopil, jsem jen prosty kman, ale myslim ze timto vydobytkem fiaty vybaveny nejsou
Ale nejaka boost funkce tam myslim je. Kdyz mas spravny otacky, tak snad nepotrebujes nejaky dodatecny pridani tlaku, kdyz mas maly otacky a potrebujes je rychle zvednout tak ti to nepomuze. Nerikam ze to nebude fungovat a je to spatny, ale moje filozofie je jina. Proto jsem taky volil dvoulitr a ne sestnactku, abych nemusel uz resit jak zvysovat kroutak a vykon.
Ja se budu v kazdym pripade snazit tyhle s prominutim serepeticky okolo co nejvic odstranit a dostat se k jednoduchemu funkcnimu surovemu vykonu.Cim min hadicek a hejblatek tim lip. Uvidis az budes ten motor ladit, ze nahodna porucha ruznych doplnku ti pripravi hodiny koumani nad motorem. Proc je zigul tak spolehlivy? Protoze na motoru zadny blbinky nejsou a nema se co pokazit.