Stránka 82 z 117
Napsal: čtv bře 18, 2010 08:25
od Lada Rider
a co budes robit s tou dierou v prepazke do kabiny?
Napsal: čtv bře 18, 2010 08:35
od Atex
Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...
Napsal: čtv bře 18, 2010 09:58
od Ondra 07
Atex píše:Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...
Tak hlavne ta turbina uz zaslouzi nejlepe cely ram, ktery spevni spojeni motor--> zadni naprava, taky pak jeste boudu pres hlavu a bocni podpery, pokud to chces s STK tak nejlip homologovany. Ale to se rozchazi s nazvem tematu...
Hlavne s rozumem s tema tycema, co budes mit par cm od tela.
Myslim ze na lancia foru je nejaky Karel 6 a ten psal o 1.6ieT narychlo vlomenyho do ziga bez zadnych zasadnich uprav a pry slo za chvili vsechno do kopriv.
Napsal: čtv bře 18, 2010 11:21
od Atex
Abych rekl pravdu, ted se soustredim na zprovozneni motoru, az ten pojede, budu se venovat kastli ... no jo no, jsem nedockavy
Napsal: čtv bře 18, 2010 20:02
od Puhi
proste macher
a regulátor ti iste pomôže, len ten tlak veľmi neprepísknuť
budik tlaku máš? nevidím ho
edit: regulátor neťaháš až do kabíny? myslím že by bolo trochu lepšie korigovať si tlak za jazdy jemne
Napsal: čtv bře 18, 2010 22:56
od Atex
Puhi, Tak teoreticky muzes pridavat tlak az do "fuel cut" .... To ale nemam v planu, uz tak to bude delat namornicke uzly na kardanu...
Napsal: pát bře 19, 2010 12:04
od Ondra 07
Puhi píše:myslím že by bolo trochu lepšie korigovať si tlak za jazdy jemne
Clovece... nekoukas moc na Knight Ridera s Davidem Haselhofem?
Korigovat tlak za jizdy? Behem tech 10s slavy na sprintu nebudes stihat sledovat ani otackomer, natoz kroutit knoflikem, kterej jsem teda jeste nikde nevidel. To se nedela... Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate, nebo pripadne pop-off ventilem. Ale ja myslim ze to jsou uplne zasadne rozlisne veci. Tim wastegatem se nastavuje celkove prubeh turba, vlastne od jakych otacek uz zacne kompresorovat a pak funguje automaticky ze se otvira sam kdyz je velky tlak. Pop-off je kvuli setrvacnosti kopresoru.
Napsal: pát bře 19, 2010 12:18
od cackler
Napsal: pát bře 19, 2010 13:58
od Puhi
Ondra 07, na night ridera nekukám
ps. nevravím že si to má nastavovať v priebehu šprintov, ale hockedy za jazdy a to je trochu rozdiel. Jemne to doladiť a furt pri tom otvárať kapotu, neviem, ale ja by som to urval do kabíny
ale keď to atexovi takto vyhovuje, je to jeho auto...
Ondra 07 píše:Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate
tento regulátor pracuje s wastegate a istým spôsobom ho "nastavuje" (skôr oneskorí "obtok" plynov alebo ako to nazvať
)
Napsal: pát bře 19, 2010 16:45
od Atex
Asi se bavite o tom, co uz tam mam, je to na fotkach... Steluje se to koleckem a muzes to dokonce stelovat i za jizdy, pokud to teda stihnes a mas to kolecko v kabine ... Ja ho mam v motorovem prostoru (zluta hadicka).
Napsal: pát bře 19, 2010 17:50
od Puhi
Atex, Ja viem, preto som sa pýtal či to nechceš do kabíny. A Ondra si ten regulátor buď nevšimol, alebo som ho asi nepochopil
Napsal: sob bře 20, 2010 00:56
od Ondra 07
Uz jsem ten regulator nasel, vypada to pekne a za 900,- by to mohlo fungovat, chci to videt v provozu, teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
Napsal: sob bře 20, 2010 08:11
od Atex
Ondra 07 píše:teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
Ondro ale notak... Teoreticky i prakticky je to uplna blbost. Regulator muzu maximalne uplne zavrit, tim dosahnu serioveho nastavni, jako by tam nebyl. Abych docilil atmosfery, musel bych do wastegatu natlacit nejaky ten prednastaveny tlak a nonutil ho, aby zustal stale otevreny.
Napsal: sob bře 20, 2010 19:17
od Atex
Napsal: sob bře 20, 2010 19:25
od rosta
hele atexi-a auto pojede na sraz na podválu ?jestli pojedeš po ose tak to aby jsi vzal nějakýho bohatýho sponzora-jestli tě cestou na sraz zastaví POLICIE a padneš na debila tak ti vezmou všechny papíry co budeš mít u sebe-jinak klobouk dolů-super práce-v jakým mechanickým stavu je ten motor a to turbo-aby se to po nastartování nerozpadlo-to by bylo na provaz