Stránka 82 z 117

Napsal: čtv bře 18, 2010 08:25
od Lada Rider
a co budes robit s tou dierou v prepazke do kabiny?

Napsal: čtv bře 18, 2010 08:35
od Atex
Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...

Napsal: čtv bře 18, 2010 09:58
od Ondra 07
Atex píše:Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...
Tak hlavne ta turbina uz zaslouzi nejlepe cely ram, ktery spevni spojeni motor--> zadni naprava, taky pak jeste boudu pres hlavu a bocni podpery, pokud to chces s STK tak nejlip homologovany. Ale to se rozchazi s nazvem tematu... :P Hlavne s rozumem s tema tycema, co budes mit par cm od tela. :shock:

Myslim ze na lancia foru je nejaky Karel 6 a ten psal o 1.6ieT narychlo vlomenyho do ziga bez zadnych zasadnich uprav a pry slo za chvili vsechno do kopriv.

Napsal: čtv bře 18, 2010 11:21
od Atex
Abych rekl pravdu, ted se soustredim na zprovozneni motoru, az ten pojede, budu se venovat kastli ... no jo no, jsem nedockavy :-P

Napsal: čtv bře 18, 2010 20:02
od Puhi
proste macher :thumbup: :) a regulátor ti iste pomôže, len ten tlak veľmi neprepísknuť :P budik tlaku máš? nevidím ho

edit: regulátor neťaháš až do kabíny? myslím že by bolo trochu lepšie korigovať si tlak za jazdy jemne :roll: :oops:

Napsal: čtv bře 18, 2010 22:56
od Atex
Puhi, Tak teoreticky muzes pridavat tlak az do "fuel cut" .... To ale nemam v planu, uz tak to bude delat namornicke uzly na kardanu...

Napsal: pát bře 19, 2010 12:04
od Ondra 07
Puhi píše:myslím že by bolo trochu lepšie korigovať si tlak za jazdy jemne :roll: :oops:
Clovece... nekoukas moc na Knight Ridera s Davidem Haselhofem? :mrgreen:
Korigovat tlak za jizdy? Behem tech 10s slavy na sprintu nebudes stihat sledovat ani otackomer, natoz kroutit knoflikem, kterej jsem teda jeste nikde nevidel. To se nedela... Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate, nebo pripadne pop-off ventilem. Ale ja myslim ze to jsou uplne zasadne rozlisne veci. Tim wastegatem se nastavuje celkove prubeh turba, vlastne od jakych otacek uz zacne kompresorovat a pak funguje automaticky ze se otvira sam kdyz je velky tlak. Pop-off je kvuli setrvacnosti kopresoru. :lol:

Napsal: pát bře 19, 2010 12:18
od cackler

Napsal: pát bře 19, 2010 13:58
od Puhi
Ondra 07, na night ridera nekukám
ps. nevravím že si to má nastavovať v priebehu šprintov, ale hockedy za jazdy a to je trochu rozdiel. Jemne to doladiť a furt pri tom otvárať kapotu, neviem, ale ja by som to urval do kabíny :wink: ale keď to atexovi takto vyhovuje, je to jeho auto... :wink:
Ondra 07 píše:Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate
tento regulátor pracuje s wastegate a istým spôsobom ho "nastavuje" (skôr oneskorí "obtok" plynov alebo ako to nazvať :lol: )

Napsal: pát bře 19, 2010 16:45
od Atex
Asi se bavite o tom, co uz tam mam, je to na fotkach... Steluje se to koleckem a muzes to dokonce stelovat i za jizdy, pokud to teda stihnes a mas to kolecko v kabine ... Ja ho mam v motorovem prostoru (zluta hadicka).

Napsal: pát bře 19, 2010 17:50
od Puhi
Atex, Ja viem, preto som sa pýtal či to nechceš do kabíny. A Ondra si ten regulátor buď nevšimol, alebo som ho asi nepochopil :roll:

Napsal: sob bře 20, 2010 00:56
od Ondra 07
Uz jsem ten regulator nasel, vypada to pekne a za 900,- by to mohlo fungovat, chci to videt v provozu, teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...

Napsal: sob bře 20, 2010 08:11
od Atex
Ondra 07 píše:teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
Ondro ale notak... Teoreticky i prakticky je to uplna blbost. Regulator muzu maximalne uplne zavrit, tim dosahnu serioveho nastavni, jako by tam nebyl. Abych docilil atmosfery, musel bych do wastegatu natlacit nejaky ten prednastaveny tlak a nonutil ho, aby zustal stale otevreny. :idea:

Napsal: sob bře 20, 2010 19:17
od Atex
Taaakze, vyfuk by byl, teda ta nejhorsi cast. No HNUS, MARAS, nervy jak svina. Smer od turba dolu kolem pomocne ridici tyce nakonec nepripadal v uvahu, takze jsme to cele otocili a vyfuk vede predkem, pred chladicem dolu a pak az pod most. At uz to vypada jak chce, je pod napravou a to je hlavni. Doufam ze uz mne nic tak sloziteho neceka.

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob bře 20, 2010 19:25
od rosta
hele atexi-a auto pojede na sraz na podválu ?jestli pojedeš po ose tak to aby jsi vzal nějakýho bohatýho sponzora-jestli tě cestou na sraz zastaví POLICIE a padneš na debila tak ti vezmou všechny papíry co budeš mít u sebe-jinak klobouk dolů-super práce-v jakým mechanickým stavu je ten motor a to turbo-aby se to po nastartování nerozpadlo-to by bylo na provaz :Hangman: