Stránka 81 z 117

Napsal: pát bře 05, 2010 06:02
od Yellow01
Celej motorovej pramen je oddělenej od ostatní elektriky. Konektory by měli bejt taky unikátní, že nejdou zaměnit. Připojení motoru a ŘJ by neměl problém.

Napsal: pát bře 05, 2010 07:55
od EMI
Atex píše:EMI, zni to jednoduse, ale jak rikam, na te turbine je nejaka zvlastni koncovka, kurec vyfotim a hodim to tu ... Ono vlastne mezi trubkama je pruzny dil z opletene hadice, tak ji necham jen vylisovat a nalisovat delsi, bude to origo a plne funkcni 8) V tomto uz bych problem moc nevidel, ale kdo mi pomuze s tou elektrikou, jsem z toho uplne pav abych priznal....
dobrá dobrá, tak to ber, jako bych nic nenapsal :D

Napsal: pát bře 05, 2010 08:25
od Atex
Yellow01, ja ti nevim, no vsak uvidime, ale myslim si, ze sam to nezapojim ..

EMI, ne fajn, jsem rad za kazdy prispevek ktery by mi mohl neco prinest :wink:

Napsal: pát bře 05, 2010 10:36
od čmelák
ale za zapojis je to presne tak ako pise, s tym ze do RJ id jeden kabel zo spinacky plus a potom jeden ide na cerpadlo a este nejaky plus idem na zapalovaciu cievku a nejake kostry vmotore nic zlozite

Napsal: pát bře 05, 2010 11:31
od Atex
Prosimvas, nevali se nekomu toto cidlo? Jde do toho hadicka ze sani, takze to bude snimac tlaku... Ja jsem na tom nechtene ulomil ten lulinek na ktery se navleka hadicka :-(

Obrázek

Napsal: pát bře 05, 2010 11:51
od peet2101
Nešlo by tam zvětšit díru a na závit udělat nějakej novej kovovej šulinek?? A pak ho třeba zalepit nějakým dobrým lepidlem aby těsnil, ale bacha nejspíš tam bude membrána.

Teda pokud ho nikdo nebude mít.

Napsal: pát bře 05, 2010 11:55
od EMI
pokud je to rozebiratelný (no to je všechno) ale i následně složitelný, tak by tam šel dát ventilek ze starý duše... ten je na matičku.

Napsal: pát bře 05, 2010 12:40
od Atex
Nad opravou jsem zatim nepremyslel, hodil jsem to na Lanciaforum, i pres tu neochotu komunikovat, to mozna bude nekdo mit :-)

Mimochodem, kde jsem to cetl, ze lambda se ma demontovat vyhradne za tepla? nebo se mi to zdalo? Pokud ne, budu to muset nahrat asi autogenem :-D

Napsal: pát bře 05, 2010 14:14
od Chester
Atex píše:lambda se ma demontovat vyhradne za tepla?
je to tak, psal to tu myslím Saša

Napsal: pát bře 05, 2010 14:24
od peet2101
Atex, Ano psal to tu saša, pamatuju si něco o 200 stupních, ale to už možná kecám. Jinak prý hrozí zničení.

Napsal: pát bře 05, 2010 16:44
od Yellow01
Atex píše:Ja jsem na tom nechtene ulomil ten lulinek na ktery se navleka hadicka
To půjde zavařit.

Napsal: pát bře 05, 2010 17:45
od Saša
Ten podtlakový/tlakový senzor pújde lehce poravit jen jak bylo řečeno neprovrtej membránu . Dej tam třeba nátrubek se starého podtlakového reduktoru plynu (LPG Lovato BRC) Má to krátký závit .

Napsal: pát bře 05, 2010 23:37
od Atex
Zkusim to teda nejak zalepit nebo cosi, a potrubi budu muset nahrat teda no :-)

Napsal: čtv bře 18, 2010 07:57
od Atex
Tak zase o krok vpred... Dodelal jsem cele sani, voda je taky cela. O vikendu jdu delat vyfuk, chci to zkusit naohybat cele z jedne trubky. Takze trochu pisku, hodne plynu a jeste vice nervu :-) Na hrubo jsem to mel poskladane, viz. foto. Sehnal jsem i adapter na lambda sondu, ale to je to nejmensi. Pri jedne obednavce jsem pribral i regulator tlaku turba, kdybych nahodou o neco malo prohraval na sprintech :-D Tak teda nejake ty fotecky:


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: čtv bře 18, 2010 08:23
od zigul01
paráda :) sem zvědavej jak ti to pojede , to bude masakr :twisted: