Stránka 9 z 29

Napsal: sob říj 16, 2010 19:43
od vik2
to je pravda

Napsal: pát říj 22, 2010 09:46
od Michael 4x4
Celkom zaujímavý článok, a v podstate pravdivý:
http://auto.pravda.sk/jazdene-auta-lada ... azdene_P39

Napsal: pát říj 22, 2010 12:58
od Majo
pekny clanok, nesuhlasim len s
Ventilová vôľa sa nastavovala presnými podložkami (0,15 mm).

Napsal: pát říj 22, 2010 19:20
od veliz
Článek vesměs shrnuje věci, které již byly napsány. Některé však dnes již neplatí. Díly již rozhodně nejsou za babku, vždyť např. poloosa stojí u CS Autolady 7800,-Kč, zatímco na felicii stojí 990,-Kč. Odolnost techniky možná vyrážela dech v roce 1977, dnes už nikoliv (snad s vyjímkou kovaných ramen). Niva přežila dodnes, ale prodává se minimálně. Sem tam ji koupí nějaká organizace jako pracovní auto či nějaký nadšenec (jako já) víceméně pro zábavu. A tak hlavním důvodem pro její reprodukci zůstává specifický ruský trh.

niva

Napsal: pát říj 22, 2010 23:36
od martas
To Veliz: Tak sis jí neměl kupovat!!! Mě slouží věrně!!!

Napsal: sob říj 23, 2010 00:58
od Veverka
Na druhou stranu vlastně vede prodeje lady u nás.

Do Česka dorazila novinka - VAZ2131

Napsal: sob říj 23, 2010 13:38
od veliz
Neváhal jsem ani minutu a vyrazil na Výstaviště. Kdo ji chce vidět na vlastní oči, mám pro něj tip. Pro její shlédnutí není třeba ani vstupenka!

Napsal: sob říj 23, 2010 14:08
od zelvotron
Jo, taky jsem viděl, vypadá fakt pěkně a je to už ta modernizovaná verze.

Tady prodejce:

http://www.madeinrussia.de/index.php?op ... Itemid=141

http://www.madeinrussia.de/images/pdf/n ... nblatt.pdf

Akorát je zvláštní že byla u stánku s uazama ap., přitom tam k ní nebyl jedinej leták a nic.

Napsal: sob říj 23, 2010 18:14
od JakubN
zelvotron píše:
Akorát je zvláštní že byla u stánku s uazama ap., přitom tam k ní nebyl jedinej leták a nic.
http://www.gaz.cz/index.php?id=440

Napsal: pon říj 25, 2010 06:59
od vik2
Té by tak slusely tuhe napravy 8)
Vzadu dostatek mista na spani.
v terenu stabilnejsi.
ale bez ochrany pridavne nepouzitelna, pri te delce.

Napsal: pon říj 25, 2010 09:22
od zelvotron
Akorát by konečně mohli vyhodit tu trojpáčku pod volantem z krabic a dát tam ze samary/kaliny, to je věc, na kterou bych si nezvyk.

Napsal: pon říj 25, 2010 14:05
od Laďuša
Trojpáčka je mi pohodlnější, než ty multisměrový dvoupáčkový výtvory. Je to pokroková věc, jejíž opuštění mi příde jako cesta špatným směrem.

Napsal: pon říj 25, 2010 15:01
od JmJ
Laďuša píše:Trojpáčka je mi pohodlnější, než ty multisměrový dvoupáčkový výtvory. Je to pokroková věc, jejíž opuštění mi příde jako cesta špatným směrem.
pokud dvojpacka funguje dobre, tak je myslim lepsi jak trojpacka. nevim proc, posledni dobou jak ma myslenky nekde v lufte, tak misto dalkovych davam blinkr. asi jak clovek starne, blbne, tak morfuje k dvojpacce ;-)

Napsal: pon říj 25, 2010 15:41
od zelvotron
Jo, zajímavý je taky přesedat do škodovky, která má dvojpáčku, ale levou páčkou se ovládají jen blinkry a houkačka a pravou "stěračovou" přepínání světel a světelná houkačka. A stěrače s cyklovačem nalevo od volantu otočným knoflíkem. To už musí člověk trošku přemejšlet kolikrát :)

Napsal: pon říj 25, 2010 17:37
od Laďuša
Holt je to o tom, co komu asi vyhovuje líp. Z toho důvodu se teda asi nedá říct, co je lepší, protože se mi rozhodně častějš stane, že při blikání ve fábce dam třeba světelnou houkačku (nebo si spíš vypnu dálky) než že při blikání v Ladnej si vypnu tlumený světla. Trojpáčka (resp. oddělený ovládání blinkrů a světel) forevr!