Stránka 9 z 12

Napsal: pon čer 15, 2009 20:42
od plavec
Pežot píše:Viem, že ich tam je 5 a predposledná, tá prvá na tlmiči nad nápravou. Tú sme vymenili za eSka pásku (kovovú) a teraz je ten výfuk o dobrých 5 cm vyššie a nebúcha ani pri naloženom aute.
to je dobrý tip, to musím vyzkoušet taky mi někdy búchá koncový díl.
2108 píše:tie favoritacke co mi ako nahrazku predavaju su slabe nic nevydrzia
Náhodou na favoritu jsem na ty gumy nešahal asi 4 roky a pořád držely a vypadaly pěkně.Na podzim jsem měnil poslední díl výfuku na favoritu a tu gumu jsem tam dal, jen proto, že už jsem byl pod autem, ale nebylo to třeba. :wink:

Napsal: úte čer 16, 2009 19:48
od Pežot
Len neviem ako dlho vydrží tá eskapáska ... uvidíme :lol:

Napsal: úte čer 16, 2009 21:04
od ger007
nefim ja som mal vyfuk na eskapaskach vyse pol roka :-D

výfuk- eskapásky

Napsal: úte čer 16, 2009 22:34
od plavec
Pežot píše:Len neviem ako dlho vydrží tá eskapáska ... uvidíme :lol:
Až rupne, tak nám poreferuj, ať vím jestli to mám zkusit nebo ne :D

Re: výfuk- eskapásky

Napsal: stř čer 17, 2009 07:07
od Luděk Musil
plavec píše:
Pežot píše:Len neviem ako dlho vydrží tá eskapáska ... uvidíme :lol:
Až rupne, tak nám poreferuj, ať vím jestli to mám zkusit nebo ne :D
A což takhle zkusit perforovaný toaletní papír :?: :D . Ten se prý nikdy neroztrhne tam kde potřebujete :idea: .... . L.
PS: omlouvám se za OT, ale nedalo mi to :D

Napsal: stř čer 17, 2009 08:50
od Pežot
Nooo až praskne tak poviem ... :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 17, 2009 23:17
od plavec
Luděk Musil píše:A což takhle zkusit perforovaný toaletní papír
kruciš, to je levné a elegantní řešení. :-)

Napsal: ned čer 21, 2009 20:34
od Pežot
Najnovšie sa mi povoľuje karburátor ... je tam asi 6 šróbov a všetky sa povolujú, čo môže byť príčina? Neriešil toto isté niekto? :?

Napsal: ned čer 21, 2009 20:43
od Cory
nemas tam perovky?

Napsal: pon čer 22, 2009 07:43
od Pežot
Mám :?

Napsal: pon čer 22, 2009 10:41
od 2108
na samare? ja tam mam 4matky ale ak ti nepomahaju perovky da sa kupit zaistovac zavitou alebo troska silikonu vysokoteplotny lacnejsia verzia

Napsal: pon čer 22, 2009 14:20
od Pežot
Nuž po dnešnom prehrabaní sa v aute som zistil, že tam tie pérovky neboli. Tak sme ich tam dali a takisto sme tam dali gumenné "tesnenie". Dáva sa to na olejovú vaňu. Uvidím ako dlho to vydrží ...

2108: myslel som vrchnú časť karburátora (to načom ti drží "airbox") :wink: a opravujem sa, je tam len 5 šróbov.

Napsal: pon čer 22, 2009 21:39
od Pežot
Po dnešnej večernej jazde kľudne konštatujem, že je.n.tejší motor som nevidel ....

Napsal: pon čer 22, 2009 21:42
od Cory
sakra, vyhod uz ten axtec!

Napsal: úte čer 23, 2009 06:59
od 2108
preco je.n.tejsi?ja mam druhu 2108 motor1300 a som spokojny aj zo spotrebou aj z vykonom