Stránka 9 z 20
Napsal: sob lis 14, 2009 09:24
od Petr HC
DJW píše:
Ešte detail: po vyčistení klapky by sa mala znova nastaviť v RJ počiatočná poloha klapky.. Dá sa to cez soft IDC alebo.. ?
Hej,aj toto je možné . Viz část výpisu příkazů pgm ICD.
...........
4.4 Test regulatoru volnobehu=id_IdleRegTest>main
4.5 Nastaveni otacek=id_IdleControl>main
4.6 Nastaveni reg.volnobehu=id_IdleMotorTest>main
............
P.S a hoď sem odkaz na ten test VV z xxxx.ru
Napsal: ned lis 15, 2009 09:57
od DJW
PETR HC: nie som si istý, mal som to poznačené z minulosti vo svojich súkromných poznámkach o Lade, ale myslím že to bol niektorý z týchto odkazov:
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=164539
http://x-motors.ru/content/view/295/13/
http://forum.autotom.ru/showthread.php?threadid=6012
PS: inak po otvorení som zistil, že v nádrži mám pekný bordel - vodu, špinu, piesok.. Všetko čo len chcem.. Bude to ešte po predchádzajúcom majiteľovi - tankujem Shell alebo OMW. Skúsim Fuel Stabilizer a uvidim čo to urobi.
Hnevajú ma všetci známy, nikto z automechanikov mi od utorka nevie doniest manometer na premeranie toho tlaku na vstrekovačoch
Napsal: ned lis 15, 2009 12:19
od zelvotron
DJW píše:v nádrži mám pekný bordel - vodu, špinu, piesok..
vůbec mě nenapadá, jak se to tam mohlo dostat...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=218332#218332
Napsal: ned lis 15, 2009 20:08
od DJW
Zelvotron - si zo mna robis sranu?!?
Mám kúpenú plastovú, no vzhľadom na zamestnanie + podnikanie + štúdium na VŠ + staranie sa o domácnosť som to nejak od leta nestihol preložiť..
Napsal: ned lis 15, 2009 20:51
od zelvotron
Kup si k tomu ještě spony na hadici, je tam asi osmička, ty původní budeš muset beztak přeštípnout, samotná výměna je tak na půl hodiny i se sundáním a nandáním kola, ale znám to, mě palivovej filtr ležel v šuplíku rok a půl
Napsal: čtv lis 19, 2009 20:23
od DJW
Premeraný tlak v palivovom potrubí.. 3 ATP..
Tak teraz neviem - kde je chyba? Zapaľovací blok? Vadné vstrekovače?
Niečo ma napadlo: Má motor ešte nejaký iný snímač otáčiek, okrem toho pri ozubenom venci pod vodnou pumpou?
Napsal: čtv lis 19, 2009 20:39
od Saša
Napadla mne závada : Otočíš klíčkem a na určitou chvíli se pustí čerpadlo (tlakuje lištu) pak se vypne . Poté čeká až se začne otáčet klika , pak ho má za úkol ŘJ opět pustit . Stane se tak ? Stačí ověřit žárovkou .
Napsal: čtv lis 19, 2009 21:00
od zelvotron
DJW píše:
Niečo ma napadlo: Má motor ešte nejaký iný snímač otáčiek, okrem toho pri ozubenom venci pod vodnou pumpou?
Na vačkový hřídeli sacích ventilů u řemenice je čidlo fáze.
Napsal: čtv lis 19, 2009 23:34
od Petr HC
zelvotron píše: Na vačkový hřídeli sacích ventilů u řemenice je čidlo fáze.
Pokud dojde k poruše čidla fáze, ŘJ přejde na nouzový režim - asynchronní vstřikování(místo postupného vstřikování v pořadí zapalování, vstřikují vždy dva válce současně). Na chodu motoru se to mimo mírně zvýšené spotřeby a sníženého výkonu téměř nepozná.
Napsal: pát lis 20, 2009 09:45
od DJW
Očistil som čidlo otáčiek kľukovky, pri premeraní malo 701 ohm pri izbovej teplote, takže pravdepodobne je OK.
Auto nestartuje dalej. Posledné, čo ma napáda je zapaľovací blok. Dá sa nejak otestovať jeho správna funkcia? Strobo mám.
Napsal: pát lis 20, 2009 13:25
od Saša
DJW píše:Auto nestartuje dalej. Posledné, čo ma napáda je zapaľovací blok. Dá sa nejak otestovať jeho správna funkcia?
Udělal si ověření chodu čerpadla dle testu popsaného na vedlejší stránce dole - výsledek ?
K testnutí zapalování : Než se přistoupí k složitějším testům . Je přeci jednoduché zjistit zda je to palivo nebo elektronika . Stříkni do sání stříkačkou benzín (nebo rovnou pod svíčky) . Pokud motor chytí je závada v palivu , pokud né je závada v "jiskře" nebo časování .
Nevím jestli se to řešilo ale takhle (motor chytí a vzápětí se zastaví) dělá třeba u škodovek imobilizér (třeba stracený čip s klíčku) nebo klíč bez něj .
Napsal: pát lis 20, 2009 15:26
od Petr HC
Saša píše:DJW píše:Auto nestartuje dalej. Posledné, čo ma napáda je zapaľovací blok. Dá sa nejak otestovať jeho správna funkcia?
Udělal si ověření chodu čerpadla dle testu popsaného na vedlejší stránce dole - výsledek ?
Více a hlavně pozorněji čti příspěvky na fóru a řiď se dobře míněnými radami . Např.:
[shadow=cyan]Fórum: Elektrická soustava Zaslal: ne duben 19, 2009 20:18 Předmět: Trhanie motora .[/shadow]Také jsem očekával výsledek testu chodu čerpadla a místo toho bez ověření jedné možnosti poruchy a jejho vyloučení lítáš sem - tam .
Napsal: pát lis 20, 2009 16:31
od DJW
Saša píše:Udělal si ověření chodu čerpadla dle testu popsaného na vedlejší stránce dole - výsledek ?
Petr HC píše:Také jsem očekával výsledek testu chodu čerpadla a místo toho bez ověření jedné možnosti poruchy a jejho vyloučení lítáš sem - tam .
Snažím sa čítať pozorne
Áno, písal som na predchádzajúcej strane, 3. príspevok odspodu. Manometer som mal len do 3 ATP, ale po otočení kľúčikom, ručička vyletela za trojku, takže vyzerá to čerpadlo je OK.
Napsal: pát lis 20, 2009 16:43
od Saša
DJW píše:ale po otočení kľúčikom, ručička vyletela za trojku, takže vyzerá to čerpadlo je OK.
A zas divná odpověď . Zajímá mne jestli čerpadlo běží při startování a né po otočení klíčku-tehdy je puštěno pouze na chvilku a je to řízeno jiným obvodem(programem) než při běhu motoru . Poté ho ŘJ odpojí a čeká na impulsy od kliky. Pokud se čerpadlo při protáčení startérem nepustí , motor sice chytí (zbytkový tlak v liště a filtru paliva) , ale v zápětí zdechne (dojde tlak) .
Napsal: pát lis 20, 2009 16:59
od Petr HC
To DJW . V tom případě je tu další možnost ,totiž ,že správně nepracuje redukční ventil - tlak je mnohem vyšší než 3 Atp a elektromagnety vstřiků (rusky forsunky), konstruované pro ty 3 Atp neotevírají (nepřemohou tlak paliva). Vede mně k tomu to, že jsi říkal, že čerpadlo má od jisté doby odlišný zvuk i to že tlak v common railu vyletí přes 3 (na kolik- 5 ? 10 ?) Atp. Zkusil bych metodu starých řemeslníků - poklepat dřevěnou paličkou na redukční ventil a v případě úspěchu si naúčtovat jako oni - 3 rány palicí 3 Kč - vědět kam uhodit 297 (a tenkrát byly tři stovky slušné peníze).