Stránka 9 z 11
Napsal: stř srp 13, 2008 22:36
od Nemo
Kopr píše:když už si kurv.s auto tempem (nezapomeňte mě kamenovat)
Nebudeš ukamenován, poradíš-li, co si má obyčejný smrtelník v té obyčejné drogerce za rohem namísto tempa koupit.
Napsal: stř srp 13, 2008 22:40
od Malda
Nemo píše:Nebudeš ukamenován, poradíš-li, co si má obyčejný smrtelník v té obyčejné drogerce za rohem namísto tempa koupit.
Solvinu
Napsal: stř srp 13, 2008 23:19
od Kopr
Nemo, nemusí v drogerce dá se koupit brusná pasta na lak odstraní zvětralý lak a zabrousí menší škrábance a když se to přejede voskem tak máš na minimálně na půl roku pokoj pokdu nejsi magor jako já že každý pátek myjěš auto a co dva měsíce leštíš
Napsal: čtv srp 14, 2008 14:16
od Křečík Barbuška
Malda píše:Solvinu
Jsem si vzpoměl, onehdá jsem voskoval a na autě objevil takové ďubečky od nějakých stromečků nebo tak. Používal jsem houbičku z nádobí a protože to voskem nechtělo pustit, tak jsem houbičku otočil tím hrubším dolů a spoléhaje se na lubrikační schopnosti vosku jsem počal ďubečky odstraňovat ... výsledek mě velice překvapil
... musel jsem to pak "zabrousit" tempem.
Napsal: čtv srp 14, 2008 15:05
od Miči
No tak já už ty 4 tempa na autě zrušil, ruce mě bolej ještě teď takže.... ještě ten vosk...
Napsal: sob srp 16, 2008 10:54
od Šubi
Na starý laky Tempo+ nějaký vosk. Mě se to osvědšilo jako nejlepší kombinace.
Napsal: sob srp 16, 2008 13:42
od Jelen
Když tempem, to je pomalu stejný vzít to dráťeným kartáčem. Tempo je dobrý tak akorát na hooooodně zoxidovaný laky, který už nic moc nezachrání.
Schválně se podivej proti světlu na lak leštěnej tempem, jsou v něm rejhy jaxviň.
Napsal: sob srp 16, 2008 13:56
od Křečík Barbuška
Neřeš, stejně to všechno schnije.
Napsal: sob srp 16, 2008 14:31
od Miči
njn jenže to bychom se z toho všeho brzo po... nic nejni ideální, nicméně popravdě stál jsem u jemných brusných past, jemných leštěnek...potom jsem se podíval venku za svůj zooxidovaný stroj a zvažoval jsem nákup nějakého jemnější smirkovýho papíru...protože přeci jen při představě těch desítek hodin broušení s jemnými pastami mi bylo zle...tempo zvítězilo a i tak to bylo spoustu hodin....
Napsal: sob srp 16, 2008 20:48
od Ivo
Miči píše: i tak to bylo spoustu hodin....
Pro tyto účely, jsem si koupil leštičku. Ale než jsem se s tím naučil, tak na jednom místě jsem to přeleštil až na plech a druhém jenom na základ
.
Napsal: sob srp 16, 2008 21:36
od Šubi
Jaký přípravky používáš do leštičky? Dostane se do všech záhybů? A jaká je lepší? Prý jsou dva druhy: jedna podobná flexe a druhá je taková kulatá a drží se za ucha. Řekl bych, že lepší je asi ta podobná flexe, ale nevim.
Napsal: sob srp 16, 2008 22:07
od Ivo
Původně jsem loni koupil tu kulatou
http://www.levne-autodoplnky.cz/lestick ... d7fg8k70i7 Ale vydržela mi jenom jedno a půl auta. Možná proto, že stála asi 500kč,tak není na takovou zátěž stavěná. V obchodě mi ji vzali zpátky, tak to bylo v pohodě. Loni jsem si teda kopil jinou, tu co vypadá jak flexa
http://www.naradi-alcon.cz/7223-lestick ... op-180-tv/.
A s tou jsem spokojený. Ale je třeba to fakt dělat opatrně. Má sílu a když jsem použil brousící pastu, tak jsem byl za chvilku na plechu. Samozřejmě, že všude se s tím nedostanu, ale aspoň se nevyčerpám na velkách plochách a zůstanou mi síly na dodělávky ručně. Nejdřív jsem použil brousící a potom leštící pastu, ale výrobce už si nepamatuju. Dneska na auto nanesu běžnou leštěnku a pak to přejedu leštičkou. Práci strojům, sílu elektřině
.
Napsal: sob srp 16, 2008 22:11
od Maysner
filc na vrtacku a jde to taky
Napsal: sob srp 16, 2008 23:10
od Kopr
Ivo, Brusná pasta 3m ale cenově je dost mastná ta litrová pixla co jsem ti půjčoval stála kolem 2 litrů
Napsal: sob zář 13, 2008 21:09
od Miči
Druhá LADA 2105 zkonala 12.9.2008 další už se konat nebude. V 8000ot to hořelo až na dříkách ventilů, který nestíhaly zavírat...takže už se zpravovat nebude páč po té havárce má auto komplet mrtvou geometrii a ve spojení s dalšíma závadama jsem rezignoval. toť LADA 2105