Stránka 9 z 15

Napsal: sob čer 04, 2011 11:21
od popest
TomasNM píše:Kto by v dnesnej dobe daval do Lady kvalitny olej? Zasadne davam stary,ved aj tak vacsina vytecie. Ruske napinaky boli mozno dobre,len pochybujem ze sa este vyrabaju. Tieto nove su len cinsko-polske nahrady,co stoja za...
Odvaha tohle tady napsat :-)

No jak myslíte, já si stejně myslím, že ta lišta je lepší. Neumím to sice vysvětlit, ale myslím si to.

Napsal: sob čer 04, 2011 17:59
od Křečík Barbuška
U toho kolečkového mne napadá, že by to mohlo mít sklony k vibracím. Osobně je mi milejší osvědčená lišta z dob kdy vlál nad Kremlem rudý prapor :) .

Napsal: sob čer 04, 2011 18:29
od TomasNM
Ja to vymenim a uvidime,ake to bude. Akurat to chce cas,ktoreho mam pomimo ine aktivity cim dalej menej. Nemam cas opravit dve auta,preto som kupil tretie,aby som bol mobilny. To svedci o mojom probleme s casom...
Kazdopadne raz sa tak stane a to kolecko vnutri bude. Potom sa urcite podelim o zazitky.

Napsal: stř čer 15, 2011 08:59
od TomasNM
Mam hotovu tu kladku,podelim sa o foto:

Napsal: stř čer 15, 2011 09:55
od Hurikán
No, vypadá to pěkně, ale co volba materiálu? Vypadá to skoro na hliník. :shock: Jak je vyřešené ložisko kolečka? Otáčí se kluzně na čepu? Hlavně aby se neprotáčel čep v rameni napínáku!

Napsal: stř čer 15, 2011 10:03
od TomasNM
Je to z hlinika. Lozisko som dal gulickove 12/30 sirka 10. Myslim ze to cosi vydrzi. Lozisko je este vymedzene podlozkami,aby kolecko nechytalo boky.

Napsal: stř čer 15, 2011 10:09
od Hurikán
Potom by to mělo být v pořádku. Jsem zvědavý na praktické zkušenosti z provozu.

Napsal: stř čer 15, 2011 10:12
od TomasNM
To ja taky...
Btw,trvalo to tak dlho preto,lebo frezarovi,ktory obsluhuje 2 nonstop vytazene masiny jedna z nich umrela a dodanie ND potrva este min.mesiac. Teraz ma teda dvojnasobny objem roboty ta jedna,zatial funkcna freza. Som rad,ze to tam na tu polhodinu stihol vcera dostat,za co mu patri velky dik.

Napsal: stř čer 15, 2011 10:58
od Dusan
Ložisko si daval bez krytu teda že bude mazane rozstrekovanym olejom alebo s krytim a vlastnou naplnou maziva.

Napsal: stř čer 15, 2011 11:04
od TomasNM
Je s prachovkou,ale ten olej sa tam urcite zvonka dostane,takze nemyslim ze by to bol problem. Skor naopak,pri suchom starte(po dlhsej odstavke X hodin) tam mazat cosi bude. Myslim ze je to jedno.

Napsal: stř čer 15, 2011 18:50
od Little Red Riding Hood
TomasNM, no, pekně si to vyřešil, jen doufám že to ten hliník snese... ale aspon pochvala za odlehčení.. :) co tě to ve finále vyšlo??.. budeš dělat i nějaké kusy na prodej??..

Napsal: stř čer 15, 2011 18:57
od TomasNM
Zajtra mam dat frezarovi krabicku dlhych cervenych Golden Gate.
Okrem toho som platil iba za kolecko a za lozisko.
Z jokla mi to spravit nechcel,ze toto je jednoduchsie.
Nejaky kus Al a trochu casu nasiel.
Kazdopadne za cigarety toho viac kusov spravit nejde,ale dalo by sa ich narobit viac na "kseft".
Akurat ma napada,ci sa ten hlinik v bode,kde na to tlaci sponovak nerozsype. Do buducna asi radsej zo zeleza a tu patku trochu zosilim. Na tuto aspon dam srob s podlozkou zelezny,aby ten sponovak tlacil do toho,snad tam este nejake miestecko volne bude.

Napsal: stř čer 15, 2011 22:13
od Křečík Barbuška
Pokud pominu sklony ke kmitům mechanismu tak si myslím, že ten hliník nebude dělat dobrotu.

Napsal: stř čer 15, 2011 22:18
od Cory
Koko Loko píše:že ten hliník nebude dělat dobrotu.
Minimalne sa vymačka v mieste šponovania.

Napsal: stř čer 15, 2011 22:21
od Laďuša
Třebas to neni normální aluminium, nýbrž ňáká tvrdší slitina. :P