Napsal: ned led 04, 2009 16:17
Navíc proč by lez pod auto, když bude měnit chladič maximálně pod to podstrčí lavór.
Noto jsem myslel právě kvůli tomu lavoru taky aby povolil a sundal spodní hadici.Taky jsem měl už chladič venku, ale už si nevzpomenu jak jsem ho odsaď dostal, nejslpíš šla ven maska mezi světlama, ta placatá hranatá destička před alternátorem a nějakým hmatem nahoru.Hlavně ale když se povolí ten kohoutek- šroubek, tak to teče na tu trubku a tím pádem le potřeba těch lavorů víc anebo by to chtělo nějakou nízkou vanu aby to pochytala ze všech směrů.zelvotron píše:Navíc proč by lez pod auto, když bude měnit chladič maximálně pod to podstrčí lavór.
Je to tři roky,stál tam tenkrát asi 1070Kč (na 2111-ku,bez díry),ale soused Ukrajinec říkal,že nedávno díly hrozně podražili,třeba kapota stála přibližně 3400Kč (170USD),dnes stojí 4800Kč,což už není takový rozdíl od českých cen.radek mb píše:......zadal jsem známé na UA úkol,at' mi zjistí,kolik to stojí tam....
Tak to jsem se měl dílama předzásobit, vzhledem k tomu kolik krámů za rok v tom mojem vyměním, bych na tom jistě i dost ušetřil.Čahoun píše:říkal,že nedávno díly hrozně podražili
to není positivní zpráva...zdá se mi,že to kouří jakoby páru,i když je to teplé.:pokud to ovšem není těmi mrazy,tak nevímSaša píše:tak to jde do spalovacího prostor
myslím radku, že se sejdeme v servisu při výměně těsnění.radek mb píše: to není positivní zpráva...zdá se mi,že to kouří jakoby páru,i když je to teplé.:pokud to ovšem není těmi mrazy,tak nevím
Glikol obsažený ve fridexu (to co kouří) sice hoří ale neochotně , to spíš klasicky "střelilo" nespálené palivo při prutkém zavření škrtící klapky kdy se už nedokáže spálit palivo . A pak shoří ve výfuku .plavec píše:Takovej malinkej dotaz, je reálný, že než ta bublina toho fridexu vyletí výfukem ven, tak ještě někde ve výfuku jako bouchne, protože za cestu asi 140 km se mi tak 4 krát stalo, že mi z výfuku jaksi vystřelilo.
Tak stejně se chystám tu klapku vyčistit.ALe co je divný tak se mi to stalo i za stálý plynulý jízdy po rovině ustálenou rychlostí.Plyn jsem měl pořád ve stejný poloze, nepřidával jsem ani neubíral.Saša píše:Glikol obsažený ve fridexu (to co kouří) sice hoří ale neochotně , to spíš klasicky "střelilo" nespálené palivo při prutkém zavření škrtící klapky kdy se už nedokáže spálit palivo . A pak shoří ve výfuku .plavec píše:Takovej malinkej dotaz, je reálný, že než ta bublina toho fridexu vyletí výfukem ven, tak ještě někde ve výfuku jako bouchne, protože za cestu asi 140 km se mi tak 4 krát stalo, že mi z výfuku jaksi vystřelilo.
Noo asi to přejmenuju na prskoletzelvotron píše:Plavec: no vždyť je to hradní střela, tak eště aby to nestřílelo
Potom to ale spůsobila elektronika která "hodila"jiskru mimo časování . U mého muzea koroze (í-čko) se to dělo za vlhka na starých kabelech ke svíčkám . Prostě rušení zblblo elektroniku a hodilo to jiskru do válce když byl otevřen ventil .plavec píše:ALe co je divný tak se mi to stalo i za stálý plynulý jízdy po rovině ustálenou rychlostí.Plyn jsem měl pořád ve stejný poloze, nepřidával jsem ani neubíral
No a v Sadské jsem viděl že má skladem zapalovací kabely, tak jsem se ptal na cenu, ale nenapadlo mě je si koupit.Byly to z Tesly a cena asi 400kč jestli mě paměť neklame.Saša píše:Potom to ale spůsobila elektronika která "hodila"jiskru mimo časování . U mého muzea koroze (í-čko) se to dělo za vlhka na starých kabelech ke svíčkám . Prostě rušení zblblo elektroniku a hodilo to jiskru do válce když byl otevřen ventil.plavec píše: ALe co je divný tak se mi to stalo i za stálý plynulý jízdy po rovině ustálenou rychlostí. Plyn jsem měl pořád ve stejný poloze, nepřidával jsem ani neubíral