Stránka 9 z 12
Re: palubní počítač
Napsal: pon pro 24, 2012 11:17
od Petr HC
zelvotron píše:Jo nastavené je to dobře, resp. nastavené, no ono se to ani nenastavuje protože to typ řj zjistí samo a ukazuje to dobře MP7.0.
Ale Cory může mít pravdu v té záležitosti čidla fáze, poněvadž do skupiny řídících jednotek označených MP.7.0 patří i jednotky pro Euro2 i Euro 3 - viz
http://chiptuner.ru/content/ser_b70/
Re: palubní počítač
Napsal: pon pro 24, 2012 11:35
od zelvotron
ger007 píše:na to podsvietenie som zobral tiez klickove + nechcelo sa mi hladat
takze je eto asi fuk
tak uz ostava zapojit len to na tu spotrebu
Tak ono je to se zaplým zapalováním taky podsvícené, když se to zapojí odděleně tak je pak akorát rozdíl v intenzitě podsvícení se zaplými nebo vyplými světly, ale pokud se svítí celodenně tak to stejně postrádá smysl.
Re: palubní počítač
Napsal: pon pro 24, 2012 22:12
od ger007
ok dnes to uz aj fungovalo dokonca svieti to je to cele po rusky takze je cas precitat si navod
ale tak a to dufam pridem postupom casu
akurat ten jeden konektor je nezapojeny
Re: palubní počítač
Napsal: úte pro 25, 2012 08:26
od zelvotron
Tlačítka zleva doprava:
hodiny, plazmer, <=, menu, =>
hodiny - tak to je jasný přepíná se tím do menu hodin a dál šipkama přepínáč hodiny, datum, budík, vnější teplota, myslím že to tam někde ukazuje i typ ŘJ (nenastavuje se, zjistí si to samo) a telefon na výrobce PP
, pokud chceš něco nastavit, nebo vynulovat zmáčkni najednou šipku doprava a doleva (platí obecně ve všech menu).
plazmer - při krátkým stisku a vypnutým motoru se zaplým zapalováním spustí "plazmer" (spustí jiskření na svíčkách, čímž vysuší spalovací prostor a usnadní start), při delším stisku resetuje přizpůsobení ŘJ (pozor, pokud to uděláš za chodu může to chcípnout)
<= doleva (nahoru)
menu - přepíná mezi různýma menu - diagnostika, intervaly údržby, parametry ŘJ, palubní počítač, každý z menu má ještě v sobě posunem šipkama další údaje (obvykle jsem používal multiobrazovku menu palubní počítač, byla tam teplota vody, hodiny, spotřeba, aktuální stav paliva (poměrně dost přesně ukazoval narozdíl od AMK 2110)
=> doprava (dolu)
Re: palubní počítač
Napsal: stř lis 27, 2013 09:25
od ger007
dotaz, vozidlo ukazuje ze na 100km som spalil 35l paliva ??
na nadrz uz som spravil 420 km a to nebola zdaleka plna a momentalne není zdaleka prazdna, neda sa to tam neako koracne upravit ???
Re: palubní počítač
Napsal: stř lis 27, 2013 16:37
od zelvotron
To je ten Shtat? Jsem ti říkal, že ta spotřeba paliva nefunguje, řešil jsem to i fóru shtatu ale bezvýsledně, je tam možnost úpravy +- 40% ale to nestačí, takže je to stejně fuk, navíc to stejně ukazuje blbosti, poněvadž při brzdění motorem by i tak měl ukázat 0, což nedělá. Pokud odpojíš k-line, a jedeš jen ze signálu spotřeby paliva, tak to ukazuje dobře, bohužel tedle PP ještě nemá SW možnost volby zdroje z jakýho počítá spotřebu, jako novější modely, tedy pokud je k-line napojená počítá prioritně bohužel z ní a blbě.
Re: palubní počítač
Napsal: ned pro 01, 2013 12:50
od FOMA
Tak jsem si pořídil PP do 2111, nechal jsem si jej poslat z UA celé to vyšlo na rovných 50USD(včetně převodu peněz). Jedná se o tento menší model místo záslepky vypínače:
http://aukro.ua/bk-dlya-vaz-2110-so-sta ... 23099.html , PP jsem namontoval asi během 10minut, montáž není vůbec složitá. Dokáže to mimo jiné taky vygenerovat kód závady a následně jej resetovat tak aby "check engine" zhaslo. V diagnostice funguje všech 7 funkcí (poruchové kódy vč. reset, teplota motoru, poloha otevření škrtící klapky, otáčky ot/min., aktuální rychlost km/h, okamžitá spotřeba paliva, voltmetr - palubního napětí). Cestovní funkce fungují taktéž (doba provozu, zbytek paliva v nádrži...) ale nejsem si jistý zdali funguje pruměrná spotřeba, dojezdová rezerva apd. Je to výrobce Shtat a řešil se tu jiný model o řádky nahoru. Ovšem nutno podotknout, že jsem se návodem ještě úplně neprokousal. Jediné co mě zlobí je, že při prvním studeném startu kdy je v síti značný pokles napětí z důvodu staršího akumulátoru se PP z neznámého a ne zcela úplně logického důvodu vypne a znovu jej nahodí až odpojení od svorkovnice napájení a jeho následné připojení. Což je poněkud nepraktické, protože svorkovnice se nachází za hodinami na středovém panelu. To budu muset ještě nějak dořešit. PP sám o sobě působí velice kvalitně a spolehlivě. I prodejce je velice seriozní a zboží přišlo do 7dnů naprosto v pořádku. Jen nechápu proč třeba takové provedení PP se nemontovalo, do Lady již v sérii když svorkovnice pro připojení vyvedena je a PP sám o sobě stojí cca 500czk. Jistě by tato maličkost ušetřila majitelům Lad 110 spousty starostí a také peněz - zejména za diagnostiku.
Re: palubní počítač
Napsal: ned pro 01, 2013 13:16
od zelvotron
FOMA píše:Jen nechápu proč třeba takové provedení PP se nemontovalo, do Lady již v sérii když svorkovnice pro připojení vyvedena je a PP sám o sobě stojí cca 500czk. Jistě by tato maličkost ušetřila majitelům Lad 110 spousty starostí a také peněz - zejména za diagnostiku.
Protože jediný oficiální palubák byl AMK 2110 za 5000
Tenhle místo tlačítka se mi taky dycky líbil, stejně těch tlačítek je tam zbytečně moc a zůstanou hodiny, ale tahle fotka mě dostala, to se někdo v Malování moc nesnažil
Re: palubní počítač
Napsal: ned pro 01, 2013 17:58
od FOMA
Jen doplňuji, i všechny cestovní funkce včetně průměrné spotřeby paliva a dojezdy v km fungují. Baterku stačilo dobít asi 30min., napětí na startu tolik již nespadlo a PP již fungoval normálně aniž by se "seknul".
Re: palubní počítač
Napsal: ned úno 09, 2014 17:56
od Petr HC
Až budeš podrobně studovat "příčurku" k PP , mrkni se jestli tam není zmímka, že tento PP spolupracuje s řídícími jednotkami MP 7.0 xxxx ,konkrétně s BOSCH made in Russia M7V 08 X 03 2112 – 1411 020 – 50
nebo poraď kam se obrátit o tuto informaci.
Někde jsem viděl seznam spolupracujících ŘJ a ta moje tam nebyla.
Dík předem.
Re: palubní počítač
Napsal: ned úno 09, 2014 19:03
od FOMA
Na
http://www.shtat.ru uvadějí tyto ŘJ:
Совместим с контроллерами Январь 5.1, Январь 7.2, Итэлма VS 5.1, Воsch М1.5.4(М), Воsch М7.9.7. (Euro2, Eeuro3)
Re: palubní počítač
Napsal: ned bře 30, 2014 19:47
od FOMA
PP mně hlásí chybové kódy: 1-0131,2-0134 a někdy 3-0171, auto škube při akceleraci i při jízdě okolo 2000 ot/min. Naposledy to dělalo, když byly vadné zapalovací kabely. Je možné, že jsou zase vadné? (naj cca 50tis.km, dnes jsem vyměnil po 47tiskm. i svíčky.) Co znamenají jednotlivé kody nevím, protože mi žena nechtěně vyhodila tabulku s nimi co jsem obdržel k PP, jinak je mám uloženy v PC, ale bohužel v jiném...
Re: palubní počítač
Napsal: ned bře 30, 2014 19:53
od FOMA
Jo tak kody už mám ze shtat.ru jedná se o signál z lambdy a bohatost směsy. Kua co s tym, že by kyksla lambda?Teda esi ty kody sou správný
Re: palubní počítač
Napsal: ned bře 30, 2014 21:24
od JmJ
lambda to treba nebude, proste to blbe micha, coz bude bud vahou vzduchu nebo snimacem polohy klapky. Jiste to muze byt cer vi cim. Bohuzel klapku se snimacem ma ger, zkusim to znej vymamit. Kdyby jsi chtel zkusit lambdu, tak mam myslim schovanou tu mou puvodni. Zkus odpojit vahu, jestli to bude skubat.
Re: palubní počítač
Napsal: pon bře 31, 2014 07:34
od zelvotron
Jako první bych prověřil konektor lambda sondy na převodovkou.